Board logo

標題: [圖片] 天涯鏡下的蜻蜓 [打印本頁]

作者: edwardlau    時間: 2013-10-10 16:21     標題: 天涯鏡下的蜻蜓

川龍耕田隨拍

Sony A55 + 18-250 (老婆至愛的旅遊組合)
@250mm F8 , 1/25 , ISO400

點圖放大


作者: Q太狼    時間: 2013-10-10 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardlau    時間: 2013-10-10 16:24

回復 2# Q太狼


    係
作者: Q太狼    時間: 2013-10-10 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardlau    時間: 2013-10-10 16:48

回復 4# Q太狼


    有呀, 每次去都見到唔少師兄,師姐去影
    應該係酒廠旁條溪較多

附田上的小蝶

作者: Mugen_C    時間: 2013-10-10 20:08

川龍耕田隨拍

Sony A55 + 18-250 (老婆至愛的旅遊組合)
@250mm F8 , 1/25 , ISO400

點圖放大 ...
edwardlau 發表於 2013-10-10 03:21

好堅,但想請教快門點解要set 1/25
會不會危左D?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: edwardlau    時間: 2013-10-10 20:44

本帖最後由 edwardlau 於 2013-10-10 20:49 編輯

回復 6# Mugen_C

想用低D ISO,  惟有慢D快門
安全快門 -4級, 有防震, 勉強可用
(近攝景深太淺, 所以收至F8)
作者: NPNT    時間: 2013-10-10 21:36

好正
作者: amb_cpl    時間: 2013-10-10 21:43

技術先決~
作者: edwardlau    時間: 2013-10-12 15:50

本帖最後由 edwardlau 於 2013-10-12 15:54 編輯
回復  Q太狼


    有呀, 每次去都見到唔少師兄,師姐去影
    應該係酒廠旁條溪較多

附田上的小蝶
...
edwardlau 發表於 2013-10-10 16:48


呢隻原來係:
苧麻珍蝶 http://www.hknature.net/chi/areas/index5a.html
在 2002年 8月 17日 , 郊 野 公 園 職 員 許 永 亮 (阿 亮 )在 船 灣 郊 野 公 園 內 進 行 蝴 蝶 考 察 時 , 突 然 有 一 隻 橙 色 的 蝴 蝶 緩 緩 地 飛 到 眼 前 的 馬 纓 丹 上 。 多 年 觀 察 經 驗 令 他 感 覺 到 眼 前 是 隻 不 簡 單 的 蝴 蝶 , 於 是 阿 亮 立 即 為 牠 拍 了 幾 張 照 片 。 其 後 証 實 了 是 香 港 的 新 紀 錄 ─ ─ 苧 麻 珍 蝶 (Acraea issoria), 這 亦 是 珍 蝶 科 (Acraeidae)在 香 港 的 第 一 個 記 錄

作者: uwojulian    時間: 2013-10-12 15:57

回復 9# amb_cpl


    好堅既技術...
作者: chiushing01    時間: 2013-10-16 09:43

約一齊影生態啦-----明年春天
作者: waltyuen    時間: 2013-10-16 11:41

里隻對展翼好正
都係酒廠旁
用kit 鏡影 pentax dal 55-300
   


作者: edwardlau    時間: 2013-10-16 13:24

約一齊影生態啦-----明年春天
chiushing01 發表於 2013-10-16 09:43


梗係好啦
作者: mic_lai    時間: 2013-10-24 16:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2