Board logo

標題: [圖片] [率先報導] 今年維記中秋綵燈會 [打印本頁]

作者: QE3    時間: 2013-9-17 22:55     標題: [率先報導] 今年維記中秋綵燈會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amb_cpl    時間: 2013-9-18 14:29

年年都一樣... 唉...
作者: QE3    時間: 2013-9-18 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-9-18 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-9-18 18:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-9-18 19:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-9-18 19:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-9-18 20:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-9-18 20:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andywinky    時間: 2013-9-18 22:46

今日放工去佐影,淨係覺得個半球幾好影,其他就覺得佢低低能能,年年都差唔多,睇都費時睇。
作者: QE3    時間: 2013-9-18 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andywinky    時間: 2013-9-18 23:01

個球又咪同上年十一果個異曲同弓丫!
QE3 發表於 2013-9-18 22:54


其實無去好多年,都唔知依幾年有咩燈籠,睇你上年張相,我覺得今年好啲,識變色。
作者: QE3    時間: 2013-9-18 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chantaktim0    時間: 2013-9-19 11:15

個球又咪同上年十一果個異曲同弓丫!
QE3 發表於 2013-9-18 22:54


上年果個在水面特別d
作者: TKY    時間: 2013-9-20 02:05

本帖最後由 TKY 於 2013-9-20 02:06 編輯
其實無去好多年,都唔知依幾年有咩燈籠,睇你上年張相,我覺得今年好啲,識變色。 ...
andywinky 發表於 2013-9-18 23:01

我反而覺得上年果個球靚D,可能係個shape好D掛+唔係半圓咁簡單





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2