標題: [圖片] [率先報導] 今年維記中秋綵燈會 [打印本頁]
作者: QE3 時間: 2013-9-17 22:55 標題: [率先報導] 今年維記中秋綵燈會
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amb_cpl 時間: 2013-9-18 14:29
年年都一樣... 唉...
作者: QE3 時間: 2013-9-18 14:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming 時間: 2013-9-18 18:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming 時間: 2013-9-18 18:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-9-18 19:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-9-18 19:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming 時間: 2013-9-18 20:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-9-18 20:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andywinky 時間: 2013-9-18 22:46
今日放工去佐影,淨係覺得個半球幾好影,其他就覺得佢低低能能,年年都差唔多,睇都費時睇。
作者: QE3 時間: 2013-9-18 22:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andywinky 時間: 2013-9-18 23:01
其實無去好多年,都唔知依幾年有咩燈籠,睇你上年張相,我覺得今年好啲,識變色。
作者: QE3 時間: 2013-9-18 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chantaktim0 時間: 2013-9-19 11:15
上年果個在水面特別d
作者: TKY 時間: 2013-9-20 02:05
本帖最後由 TKY 於 2013-9-20 02:06 編輯
我反而覺得上年果個球靚D,可能係個shape好D掛+唔係半圓咁簡單

