Board logo

標題: [圖片] 拿EOS-M hea遊泰國曼谷芭堤雅 (轉了相, 在#7) [打印本頁]

作者: tolo2036    時間: 2013-9-4 01:25     標題: 拿EOS-M hea遊泰國曼谷芭堤雅 (轉了相, 在#7)

本帖最後由 tolo2036 於 2013-9-16 00:42 編輯

八月尾跟團去了泰國曼谷和芭提雅hea遊, 要照顧d細路, 又要招呼太太8,9個家人, 拿部輕巧的eos-m真不錯, 室外主力用ef-m 11-22mm鏡 (ff 18-35mm), 室內就用大光圈的22mm餅鏡 (ff 35mm), 影raw, dpp轉jpg,
成輯原大jpg相在

http://www.flickr.com/photos/100 ... /72157635367790738/

室外相已分享完,#7有部份室內相

多謝觀賞
作者: manman1998    時間: 2013-9-4 07:31

圖片導賞,正... 相都好靚
作者: QE3    時間: 2013-9-4 11:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tolo2036    時間: 2013-9-4 23:55

本帖最後由 tolo2036 於 2013-9-5 01:42 編輯
好 hea, 正, 不過都好似好熱, 係熱得死人果隻!

金色出得很不錯, 而發色係一般偏濃, 用 Stand ...
QE3 發表於 2013-9-4 11:10


用咗standard picture style, 因為無用pl同我好色, 又想個天藍番d, 所以加了saturation, sharpness同contrast

用lcd取景影泰國廟宇最唔好係d廟頂好尖又長, 有時因為反光, lcd取景估估下, 塔尖都會cut咗d
作者: tolo2036    時間: 2013-9-5 01:58

圖片導賞,正... 相都好靚
manman1998 發表於 2013-9-4 07:31


師兄, EF-M 11-22鏡室外真係可以一鏡走天涯

同著班好HEA嘅親戚一齊, 原本行程有去玩降傘, 珊瑚島(好多靚相影), 就改咗去SHOPPING, 我就留低睇住D細路, 無相影

之後參觀蠟像館, 信不信由你館, 水族館又係直行直過, 真係唔知佢哋仲乜要去旅行........唉!!!
作者: manman1998    時間: 2013-9-5 08:04

師兄, EF-M 11-22鏡室外真係可以一鏡走天涯

同著班好HEA嘅親戚一齊, 原本行程有去玩降傘, 珊瑚島(好多靚 ...
tolo2036 發表於 2013-9-5 01:58

快樂攝影都要有D代價嘅(LCD反光),但難得佢咁正嘅原裝鏡頭

羣體冇辮法嫁喇,純影相都係三兩個志同道合,甚至一個人... 自由自在流泿式
作者: tolo2036    時間: 2013-9-7 00:14

本帖最後由 tolo2036 於 2013-9-7 00:24 編輯

click入圖去看原大jpg相

17. 機械人餐廳 : 負責分派食材, 回收食具 (成日整跌嘢), 22餅


18. 蠟像館最神似的貓女, 22餅


19. 好型的變形金剛 (2米), 22餅


20. 信不信由你博物館 (圖坦卡門黃金面具複製品), 真有神秘魅力, 22餅


21. 坐火車遊採寶石/金鑛模型, 11-22鏡, 好在有is, 1/6s都ok


22. 話明係hea豪華團, 梗係食得好 : 阿一鮑魚 (雖然無鮑魚, 但有乳豬, 魚翅, 大蟹鉗, 大蝦....)
果然係水魚店, 連細支裝可樂都要hk$25, 其他地方hk$7攪掂


23. 好味魚生, 仲有即炸大蝦天婦羅, 11-22鏡


24. 超靚的嗓子奶布甸, 食到唔停得口, 11-22鏡


25. 無嘢影, 花盆都殺, 11-22鏡

作者: manman1998    時間: 2013-9-7 00:27

21.果張幾反映到非大光圈依靠防震所得的結果,而非大光圈鏡有權全開光圈都濕

圖片是ok的
作者: 我係小魚兒    時間: 2013-9-8 08:34

有令機+廣角真係唔錯=3=
作者: tolo2036    時間: 2013-9-9 02:19

有令機+廣角真係唔錯=3=
我係小魚兒 發表於 2013-9-8 08:34


你部6d就令機, m俾網上d人(香討)彈到一個仙都唔值, 我仲以為影唔到相tim
作者: 我係小魚兒    時間: 2013-9-9 08:41

你部6d就令機, m俾網上d人(香討)彈到一個仙都唔值, 我仲以為影唔到相tim ...
tolo2036 發表於 2013-9-9 02:19



    唔係AR 又輕又方便....11-22m 咁廣角...你用FF邊有依D鏡...
作者: philipsphilips    時間: 2013-9-9 13:24

真係超正.... 輕鬆既感覺...
作者: hongkongiron    時間: 2013-9-9 13:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tolo2036    時間: 2013-9-9 19:54

真係超正.... 輕鬆既感覺...
philipsphilips 發表於 2013-9-9 13:24

又毒又快樂
hongkongiron 發表於 2013-9-9 13:35


多謝兩位師兄
作者: tolo2036    時間: 2013-9-9 20:00

唔係AR 又輕又方便....11-22m 咁廣角...你用FF邊有依D鏡...
我係小魚兒 發表於 2013-9-9 08:41


咁又真係暫時搵唔到又輕又方便嘅ff廣角鏡, 聽聞canon申請咗好多餅鏡專利, 遲d應該會出, 到時你又可執到d輕便ff鏡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2