Board logo

標題: - pls del - [打印本頁]

作者: kazami00    時間: 2013-6-29 11:11     標題: - pls del -

本帖最後由 kazami00 於 2014-2-2 23:44 編輯

- pls del -
作者: pc989    時間: 2013-6-29 11:20

Thanks share!
作者: QE3    時間: 2013-6-29 12:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-6-29 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-6-29 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-6-29 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-6-29 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-6-29 16:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk    時間: 2013-6-29 18:42

在家影橙?
作者: lcsthomas    時間: 2013-6-29 18:48

回復 1# kazami00


    嘩, 樓主你o丫, 想引死人呀, 我好耐無買橙食啦!!!!!
點解??????
係惠康買橙靚dd都成五六蚊個呀, 發癲嫁真係!!!!!
窮人真悲咯!!!!!!
作者: 2046    時間: 2013-6-29 19:00

what's point of taking them..........................
作者: kazami00    時間: 2013-6-29 19:16

what's point of taking them..........................
2046 發表於 2013-6-29 19:00



    就當禾响佢地"生命"結束前留個記念
    禾可是個念舊的人啊!
作者: kazami00    時間: 2013-6-29 19:19

在家影橙?
Mathk 發表於 2013-6-29 18:42



    咁下次柑囉
作者: 屎一篤    時間: 2013-6-29 19:22

Thanks share!
作者: newbie88    時間: 2013-6-29 19:38

佢間屋可以室內打到 328 仲影哂兩隻橙, 真係細哂都有限!  而我就!  ...
QE3 發表於 2013-6-29 16:48



師兄起講出重點
作者: fred2088    時間: 2013-6-29 19:48

f1.4
作者: lion97    時間: 2013-6-29 20:50

就當禾响佢地"生命"結束前留個記念
    禾可是個念舊的人啊!
kazami00 發表於 2013-6-29 19:16


RIP to your orange !   
作者: kazami00    時間: 2013-6-29 21:28

RIP to your orange !
lion97 發表於 2013-6-29 20:50



    Hm..... Sort of

其實我係指映尼幾張相部........老1D mkI, 已10年了
作者: QE3    時間: 2013-6-29 23:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-6-30 00:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami00    時間: 2013-6-30 19:18

回復  kazami00

嘩, 1D Mark I, 成十年, 當我用緊 Pentax *ist D 咋! 2003 年 *ist D 買套 Kit 都要成萬 ...
QE3 發表於 2013-6-30 00:10



    巧似系水尾價兩皮八
作者: QE3    時間: 2013-6-30 19:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami00    時間: 2013-6-30 19:37

你老哥真係唔頂級都唔買,水尾都係丫~
QE3 發表於 2013-6-30 19:28



    包唔包括死馬50.4?
作者: QE3    時間: 2013-6-30 20:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami00    時間: 2013-7-3 22:56

死馬 50.4, 係佢地頂級 EX 級別定焦鏡, 82mm filter size, 規格上巧強下!~
QE3 發表於 2013-6-30 20:55



    77mm
作者: QE3    時間: 2013-7-3 23:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami00    時間: 2013-7-3 23:12

噢, 又記錯野!  你知我從來吳上網 check spec 嫁啦~
QE3 發表於 2013-7-3 23:10



    sure, you old gor 上網 blow water ma
作者: QE3    時間: 2013-7-3 23:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lsman1    時間: 2013-7-4 02:07

很貼題,i got no beef with it.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2