Board logo

標題: 初試TIMELAPES [打印本頁]

作者: uwojulian    時間: 2012-8-22 13:05     標題: 初試TIMELAPES

第一次影.. 我諗響光線控制既技巧下要再下一番苦工了.. 純分享.. 只係想睇下有冇同好者.

http://youtu.be/djUtwnTO1YY?hd=1
作者: kenkendee    時間: 2012-8-22 13:19

VERY GOOD LOR!!!!
作者: 十豪    時間: 2012-8-22 14:35

VERY GOOD LOR!!!!
kenkendee 發表於 2012-8-22 13:19


光暗係度閃都仲可以話係相機限制住...

但畫面震即時唔合格...
作者: uwojulian    時間: 2012-8-22 15:02

回復 3# 十豪


    謝謝指點. 呢個問題我都留意到. 會響下次再注意一下. 應該係快門線自己唔小心拉到大力過頭.
其實我反面好在意光暗響到閃呢一樣嘢. 師兄會唔會可以指點指點點去減少呢個情況?
作者: dee329    時間: 2012-8-22 15:09

好正, 我都想玩, 請問有咩心得
作者: uwojulian    時間: 2012-8-22 15:15

回復 5# dee329


    好老實.. 我呢條CLIPS 唔係好好. (好好玩就真係既) 我POST 呢段叫做失敗作就係想問下其他高手我有咩地方可以提點我點改進.....
作者: 十豪    時間: 2012-8-22 15:18

回復  十豪


    謝謝指點. 呢個問題我都留意到. 會響下次再注意一下. 應該係快門線自己唔小心拉到大力過 ...
uwojulian 發表於 2012-8-22 15:02


腳架方面, 如果有個勾係中軸底, 可以加D 重量. 唔夠穩GE 話旁邊有人行過都可能有影響.

光暗要全M mode. 不過唔知你咩野機. 有d 機得auto 冇得手動快門就冇得搞...
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-8-22 15:40

企左幾耐 影左幾多張?
作者: kenkendee    時間: 2012-8-22 16:16

光暗係度閃都仲可以話係相機限制住...

但畫面震即時唔合格...
十豪 發表於 2012-8-22 14:35



    但係已經好正
作者: kenkendee    時間: 2012-8-22 16:17

腳架方面, 如果有個勾係中軸底, 可以加D 重量. 唔夠穩GE 話旁邊有人行過都可能有影響.

光暗要全M mode. ...
十豪 發表於 2012-8-22 15:18



    學到野
作者: kenkendee    時間: 2012-8-22 16:17

企左幾耐 影左幾多張?
我係小魚兒 發表於 2012-8-22 15:40



    一睇就見到由朝到晚@o@
作者: uwojulian    時間: 2012-8-22 16:46

回復 7# 十豪


    我就係響M MODE 既迷思上停左響到. 如果我用M MODE. 當光線足夠既時候.. 即係.. 5:00 下午既時候係冇問題.. 不過一開始日落就會唔夠光. 呢個問題要如果解決呢? 我冇可以KEEP 住. 1/40S + f9.0 黎影6~7點呢個時間...
作者: uwojulian    時間: 2012-8-22 16:47

回復 8# 我係小魚兒


    企左太約一個半小時.. 影左490張.
作者: dee329    時間: 2012-8-22 16:59

回復  我係小魚兒


    企左太約一個半小時.. 影左490張.
uwojulian 發表於 2012-8-22 16:47


你不停影定SET TIMER 幾多秒影一張?
作者: uwojulian    時間: 2012-8-22 17:08

回復 14# dee329


    人工TIMER.. 自己數5秒一張.
作者: alexngai    時間: 2012-8-22 19:45

這個景觀很不錯,日夜的變換亦很漂亮。
雖然我自己對Time Lapse也沒有甚麼經驗,但有以下幾點建議:

1. 增加每秒播放的照片數量(最好每秒二十四張或以上)以獲得更流暢的感覺

2. 用較重的腳架,或者掛點重物(最好是表面面積小的,因為山頂風大,一旦吹動物件,會搖得更厲害)以避免畫面抖動

3. 使用手動曝光或者Hacked Firmware(有一個專給Canon DC用的Hack Firmware名為CHDK,可以提供許多原廠之外的功能,其中一項是Time Lapse,而且可以根據場景光度慢慢地調節曝光,我自己試過從夜晚拍到早上,過渡非常流暢。但CHDK暫時只供Canon DC使用,其他DC或者DSLR有沒有類似工具我就不清楚了)
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-8-22 22:31

回復  我係小魚兒


    企左太約一個半小時.. 影左490張.
uwojulian 發表於 2012-8-22 16:47



    唔買條快門線?
作者: chiushing01    時間: 2012-8-22 22:37

正到以為VIDEO
作者: dennisyeung    時間: 2012-8-22 23:06

未落山可以 A MODE 落左用M MODE
睇測光BAR BALANCE
作者: totoki    時間: 2012-8-22 23:42

睇來大家又可以一齊玩下依家野播
作者: chiushing01    時間: 2012-8-24 07:29

睇來大家又可以一齊玩下依家野播
totoki 發表於 2012-8-22 23:42



    我睇未必, 需然係好玩, 樓主作品又好出色, 但我知好多拿相機的, 都較醉心硬照, 而且都好o錫機(除了我), 有網站: [光是用硬照製作 30 分鐘的影片便耗上了快門的三分一壽命,聽起來也覺心寒, 在 Time Lapse 的雷台上,硬照對戰影片的結果已經高下立見了,只是要燃燒快門的生命罷了。] 雖然兩者趣味性完全唔同, 但都要取捨
作者: uwojulian    時間: 2012-8-24 09:35

回復 21# chiushing01


    呢點我都有考慮過. 所以我就以30秒左右為介限, 盡量先做好功課再出發. 我30x24 本身應該要720 張不過我見有位C兄已經講中我其實用左15張一秒去做. 所以我只係影左唔夠500張.. 影一次MODEL 都差不多呢個數.. 所以應該可以玩得過.. (非常認同不可以成日玩)

不過其實我最想係解決由轉入天黑時間唔夠光既問題...
作者: chiushing01    時間: 2012-8-24 09:52

回復 22# uwojulian


    師兄我並唔係話玩唔過,  玩相機既野, 鍾意玩有時係無需顧慮後果, 我只係帶出totoki睇法, 因為呢個原因未必好多人會玩.....我就一定會玩啦
作者: uwojulian    時間: 2012-8-24 09:58

回復 23# chiushing01


    我知丫.. 放心放心.. 你都指出左個重點既. 快門問題我都有考慮. 所以我都唔會成日玩呢樣嘢....
作者: ftpser    時間: 2012-8-24 10:22

小弟劣作。
用S2,出倒1080p

http://youtu.be/3FcGX_H4S0I


傻瓜機有時會有意想不到的效果。
http://youtu.be/vmXdh73FoQo
作者: chiushing01    時間: 2012-8-24 10:26

回復 24# uwojulian


    鍾意玩又何需咁多顧慮呢?
作者: totoki    時間: 2012-8-24 10:43

01你又唔帶我影硬照。。。。
作者: totoki    時間: 2012-8-24 10:44

好快又冬天。。係唔係又去影雀仔先?
作者: chiushing01    時間: 2012-8-24 10:47

好快又冬天。。係唔係又去影雀仔先?
totoki 發表於 2012-8-24 10:44



    啱聽啱聽.....諗起都開心, 我們一年一度的約會........我12月去雲南影落雪
作者: chiushing01    時間: 2012-8-24 10:48

回復 28# totoki


我明天搭船去梅窩影鷗, 希望好天又有收獲啦, 係就一齊 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: uwojulian    時間: 2012-8-24 11:01

回復 30# chiushing01


    我上次坐橫水度響坪州去梅窩, 的海R 追船尾. 有機會你都可以去一去. 不過只係由坪洲去梅窩, 由梅窩去芝麻灣已經冇海R 追了. 可以參考一下.
作者: chiushing01    時間: 2012-8-24 11:13

回復 31# uwojulian


    thx 師兄
作者: totoki    時間: 2012-8-24 12:33

回復  totoki


我明天搭船去梅窩影鷗, 希望好天又有收獲啦, 係就一齊
chiushing01 發表於 24/8/2012 10:48



    要返工-.-
作者: totoki    時間: 2012-8-24 12:33

啱聽啱聽.....諗起都開心, 我們一年一度的約會........我12月去雲南影落雪 ...
chiushing01 發表於 24/8/2012 10:47



    雲南好大.....去邊到先?
作者: edwardlau    時間: 2012-8-25 12:02

好正呀,
作者: 十豪    時間: 2012-8-25 12:33

反而我唔係好知點解要影幾百張相而唔拍片... 有咩分別...
作者: totoki    時間: 2012-8-25 12:44

反而我唔係好知點解要影幾百張相而唔拍片... 有咩分別...
十豪 發表於 25/8/2012 12:33



    曝光時間不同MOVIE
作者: chiushing01    時間: 2012-8-25 13:02

回復 36# 十豪


    有呢樣玩意自然有人玩, 果種連貫性"跳跳下, 窒窒下", 又確係好有趣
作者: chiushing01    時間: 2012-8-25 13:03

雲南好大.....去邊到先?
totoki 發表於 2012-8-24 12:33



   有陀地帶路
作者: totoki    時間: 2012-8-25 20:10

.......咁即係 昆明 , 麗江,  大理,  ?

WHO IS 陀地?
作者: chiushing01    時間: 2012-8-25 20:16

回復 40# totoki


    比我保持少少神秘感啦
作者: totoki    時間: 2012-8-27 02:21

回復  totoki


    比我保持少少神秘感啦
chiushing01 發表於 25/8/2012 20:16


昆明正常係唔會落雪的!
作者: porkchopron    時間: 2012-8-27 16:03

http://vimeo.com/21294655

專業TIMELAPES
作者: cadboy    時間: 2012-8-28 09:02

支持樓主! 真係又正又有趣!
作者: uwojulian    時間: 2012-8-29 09:25

回復 43# porkchopron


    我會以呢的黎做目標.. 不過都係果句.. 我要打好基礎先..
作者: uwojulian    時間: 2012-8-29 09:26

回復 44# cadboy


    想試下唔同嘢姐.. 謝謝收看.
作者: porkchopron    時間: 2012-8-29 14:53

回復  porkchopron


    我會以呢的黎做目標.. 不過都係果句.. 我要打好基礎先.. ...
uwojulian 發表於 2012-8-29 09:25



    我想知佢用咩架生
可以咁順
作者: uwojulian    時間: 2012-8-29 15:05

回復 47# porkchopron


    http://youtu.be/5DKolhAecLY 呢的.
作者: Hidex    時間: 2012-8-29 16:23

小弟我又 post 下先..
http://www.youtube.com/watch?v=NT1GskwyOBo&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=KA_AdwDWpqY&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=oN71g78-h48&feature=plcp

多多指教 !!
作者: transient88    時間: 2012-9-2 16:43

本帖最後由 transient88 於 2012-9-2 20:22 編輯

第一次試 timelapse.
相機: ricoh cx5,1089 pic @ 24 fps
http://youtu.be/QAKwPiDwLiU
http://youtu.be/83Ic86XsGcU
作者: skk_AiO    時間: 2012-9-2 18:48

回復  chiushing01


    呢點我都有考慮過. 所以我就以30秒左右為介限, 盡量先做好功課再出發. 我30x24  ...
uwojulian 發表於 2012-8-24 09:35



同一位置影得太長,每張相間距唔夠,變左個TIMELAPSE 好慢, 似movie
你試下set 返 30fps 再做一次效果應該好d

光暗問題, 唯有係用m mode, 影到中途改曝光 setting





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2