作者: kumera 時間: 2012-8-19 21:12 標題: 遊梅窩
因為係去游水, 冇帶相機, 用電話影的:



作者: RoyKwan 時間: 2012-8-20 01:11
謝謝分享!!
作者: chiushing01 時間: 2012-8-20 21:46
居然有咁多鷗? 師兄到左碼頭有無咁多?
作者: kumera 時間: 2012-8-21 09:32
佢地響海中心突然出現架, 跟住我地隻船大約五分鐘就冇再跟了
其實實際數量比影出來多幾倍

作者: chiushing01 時間: 2012-8-21 17:31
回復 4# kumera
無理由為左影5分鐘而搭船, 而且仲唔擔保會出現, 頭痛
作者: kumera 時間: 2012-8-21 21:49
為左影5分鐘搭船我覺得ok, 係"唔擔保會出現"呢樣比較濕濟
作者: rickee 時間: 2012-8-21 23:01
年年夏天都有的~
作者: chiushing01 時間: 2012-8-21 23:25
回復 7# rickee
我FB見有師兄在某島上影佢地(當然問佢地位置係唔會答你)
作者: s.friday1004 時間: 2012-8-22 11:14
回復 8# chiushing01
廢時比人影到爛晒丫嘛HAHA, d人一向好高傲
作者: chiushing01 時間: 2012-8-22 18:09
回復 9# s.friday1004
好多人都有呢個心理, 佢地以為獨家便是最好, 但我諗法啱啱相反, 没有相同的, 不代表自己獨家是最好, 反而有差唔多既拍攝, 先可以互相參詳, 吸收到別人的優點, 可能佢地覺得自己已經好勁, 不需要再參考別人啦, 所以我既作品好多都打埋地點, 歡迎各位去拍爛佢, 我就可以參考吓人地既拍法
作者: kumera 時間: 2012-8-22 22:19
有時未必係你咁諗既
可能拍友覺得個地方揚左, 環境會更易被破壞0者, 未必因為想D相係獨家
作者: felix0a0 時間: 2012-8-23 23:22
本帖最後由 felix0a0 於 2012-8-23 23:24 編輯
回復 10# chiushing01
其實好多時d ching 唔想公開個地點出去只係因為想保護果度ge自然生態...
如果揚開咗,可能會變成咁...
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1419923&k=ae216616abef1e343afafee859034a32&t=1782132833&sid=3NrVUjZzqP

作者: chiushing01 時間: 2012-8-24 07:02
回復 12# felix0a0
咁又係既, 不過如果大家目的都是為影相, 又點可以咁自私, 再者, 就本CASE而言, 影相班人9成9都唔會破壞生態, 因為佢地正係影緊生態
作者: amb_cpl 時間: 2012-8-25 09:36
拖鞋果張既 effect 好好...


