Board logo

標題: [圖片] Unicorn Gumdam NT-D mode [打印本頁]

作者: 清風浮雲    時間: 2012-7-15 00:30     標題: Unicorn Gumdam NT-D mode

買左番黎一段時候都冇開盒玩過, 今日終於都開出黎影幾張

圖片附件: DSCF0709.jpg (2012-7-15 00:30, 401.23 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400423&k=5f32e0a2fcae20da51dc36a4b3fe9fbf&t=1782143004&sid=tbu7Pircm



圖片附件: DSCF0716.jpg (2012-7-15 00:30, 451.76 KB) / 下載次數 30
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400424&k=20c16f9106f824800329bfcc7bc22fde&t=1782143004&sid=tbu7Pircm



圖片附件: DSCF0721L.jpg (2012-7-15 00:30, 396.3 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400425&k=44a9289d3ef7cc16be3cdd31bb58aa17&t=1782143004&sid=tbu7Pircm



圖片附件: DSCF0725.jpg (2012-7-15 00:30, 377.48 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400426&k=2573f0c9836f57697edd87c2c3e70f82&t=1782143004&sid=tbu7Pircm


作者: aS-91    時間: 2012-7-15 02:42

原來師兄都好呢味
btw小弟淺見,最尾一張如果景深無咁淺應該會好d
作者: 清風浮雲    時間: 2012-7-15 02:49

回復 2# aS-91


    我真係幾鍾意Unicorn架
作者: chantaktim0    時間: 2012-7-15 08:32

我都like白色獨角獸,不過要等半年先有得睇
作者: poe21c    時間: 2012-7-20 13:22

第2張見到左邊角有白邊
btw, 影同砌都好好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2