作者: 清風浮雲 時間: 2012-7-15 00:30 標題: Unicorn Gumdam NT-D mode
買左番黎一段時候都冇開盒玩過, 今日終於都開出黎影幾張
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400423&k=5f32e0a2fcae20da51dc36a4b3fe9fbf&t=1782143004&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400424&k=20c16f9106f824800329bfcc7bc22fde&t=1782143004&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400425&k=44a9289d3ef7cc16be3cdd31bb58aa17&t=1782143004&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400426&k=2573f0c9836f57697edd87c2c3e70f82&t=1782143004&sid=tbu7Pircm

作者: aS-91 時間: 2012-7-15 02:42
原來師兄都好呢味
btw小弟淺見,最尾一張如果景深無咁淺應該會好d
作者: 清風浮雲 時間: 2012-7-15 02:49
回復 2# aS-91
我真係幾鍾意Unicorn架
作者: chantaktim0 時間: 2012-7-15 08:32
我都like白色獨角獸,不過要等半年先有得睇
作者: poe21c 時間: 2012-7-20 13:22
第2張見到左邊角有白邊

btw, 影同砌都好好
