Board logo

標題: 2012年7月1日遊行 Preview [打印本頁]

作者: 時間    時間: 2012-7-2 02:17     標題: 2012年7月1日遊行 Preview







album link: https://plus.google.com/photos/1 ... 5760255758922412161
作者: aS-91    時間: 2012-7-2 02:28

最尾果張差佬眼神幾兇下
作者: 時間    時間: 2012-7-2 02:32

我影果時都唔知
不過後面有一個

用左一個特別眼神望香港旗
作者: kenkendee    時間: 2012-7-2 02:41

幾正啵!
作者: chiushing01    時間: 2012-7-2 02:45

今日好好天, 點解d相灰灰地, 唔通真係香港黑暗的一天?
作者: 時間    時間: 2012-7-2 02:48

開始左無耐就陰天,而且係JPG直出 (D7K ma)
album 入面有D就好天時影
作者: mrcheung1987    時間: 2012-7-2 16:45

示威者都密密麻麻,但師兄在現場有冇感受到有幾十萬人?
作者: 時間    時間: 2012-7-2 18:15

其實我對人數無一個慨念
所以有無幾十萬人我真係唔知

however,好多人去左就係真的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2