作者: 時間 時間: 2012-7-2 02:17 標題: 2012年7月1日遊行 Preview
album link: https://plus.google.com/photos/1 ... 5760255758922412161
作者: aS-91 時間: 2012-7-2 02:28
最尾果張差佬眼神幾兇下

作者: 時間 時間: 2012-7-2 02:32
我影果時都唔知
不過後面有一個
用左一個特別眼神望香港旗
作者: kenkendee 時間: 2012-7-2 02:41
幾正啵!
作者: chiushing01 時間: 2012-7-2 02:45
今日好好天, 點解d相灰灰地, 唔通真係香港黑暗的一天?
作者: 時間 時間: 2012-7-2 02:48
開始左無耐就陰天,而且係JPG直出 (D7K ma)
album 入面有D就好天時影
作者: mrcheung1987 時間: 2012-7-2 16:45
示威者都密密麻麻,但師兄在現場有冇感受到有幾十萬人?
作者: 時間 時間: 2012-7-2 18:15
其實我對人數無一個慨念
所以有無幾十萬人我真係唔知
however,好多人去左就係真的
