作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-12 14:02 標題: 最近拍片既裝備 用手機影..
本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-6-12 14:04 編輯
唔係曬命...都冇得晒...全部加埋都唔夠任何一位C兄既一枝L鏡值錢
只不過分享下 我係專門拍片...依排用既野姐...
好想換機...又唔捨得佢地
好矛盾...

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383228&k=7a5f3d78e0b9c1dd3f27f811c5a9bf4e&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383229&k=f8dacf0eaa37ca5db0a8b90691bd6ecd&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383230&k=547e541aec8f0fd44b0b1c40182a751e&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383231&k=50cf1339b8ac2fb454a45afac3ce6514&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383232&k=ee1b0435c9c5e499ee3991fb6d5068bc&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC

作者: 十豪 時間: 2012-6-12 14:15
有無作品睇下呀?
作者: ywringo 時間: 2012-6-12 14:25
拍幾級片 ?
作者: psuser 時間: 2012-6-12 15:39
好唔好玩過你部 m4/3 ?
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-12 15:42
M4/3 簡單 D 加上拍片功能 P記真係一流
作者: kenkendee 時間: 2012-6-12 23:07
買左啦?
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-12 23:10
未買AR...買咩?
作者: 蒙面超人 時間: 2012-6-13 17:21
買Sony啦,跟住D定焦放曬比我
作者: roadwarrior 時間: 2012-6-19 21:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-19 21:53
just a gift for a lady...
作者: roadwarrior 時間: 2012-6-19 21:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-19 21:57
no...我成日收好人卡....
作者: erogemu 時間: 2012-6-20 10:02
其實想問好耐 ._. 魚兒兄(姐)其實係雄性定雌性
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-20 10:40
你直接問A SIR
作者: andywinky 時間: 2012-6-20 17:39
我見啲人用機仔拍片都好靚. 當然唔係講畫質啦.
作者: RoyKwan 時間: 2012-6-20 17:55
第二張相LIKE
作者: roadwarrior 時間: 2012-6-22 17:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-22 17:27
=---=你想太多
作者: getghost 時間: 2012-6-22 20:56
警察 定 匪徒 用USP?
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-22 21:02
果枝玩具好耐啦....唔夠逼真咁
作者: getghost 時間: 2012-6-22 21:05
本帖最後由 getghost 於 2012-6-22 21:20 編輯
學之前"拍片post"其中一位 ching 咁講,
攞支金屬噴霧噴,
噴幾野,真實感就返曬黎。
作者: getghost 時間: 2012-6-22 23:37
本帖最後由 getghost 於 2012-6-22 23:42 編輯
其實支槍膠膠地都唔係太大問題,好似梁朝偉支glock 17咁,
個景,氣份營造到個感覺唔似。

作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-24 10:01
佢依場仲唔駛開槍添=------=
依套野我睇左10次都有.....
仲有9GB 1080收藏版本=3=
作者: getghost 時間: 2012-6-24 18:48
8卦問一下,其實小魚係未想拍依種?
http://www.youtube.com/watch?v=biYVl18JAFM
http://www.youtube.com/watch?v=y6WmWVpvGqo
http://www.youtube.com/watch?v=tzBTS6t60j0
作者: hongkongiron 時間: 2012-6-24 18:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-24 19:06
係AR///不過應該冇佢咁高技術....100%冇....
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-24 19:07
還可以 幾好用...又平...拍片一流...但影相有問題 就係冇水平儀..所以上次D相斜晒
作者: hongkongiron 時間: 2012-6-24 19:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-24 19:09
唔買LA...都夠用就算...留錢買枝好D既咪/ 買單反仲好
作者: 淚v3v 時間: 2012-6-25 00:13
相斜唔太關腳架事

作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-25 00:14
冇水平儀 好難知自己影得岩唔岩水平>....<
作者: 淚v3v 時間: 2012-6-25 20:59
咁你手持影相咪一定斜? 根本就唔關事

作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-25 21:05
咁又係WO 你又岩WO!!
作者: TOMMY6041 時間: 2012-6-25 21:36
拍就易,但後期做死你
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-25 21:37
錯啦 拍好難GA.....
因為我冇器材係身 冇得即時睇返...有機會要不停重拍
再加上人地果D會係綠布到MARK 位...我冇依D野...
果到一個SHOT 最少值10萬HKD....講真GA!!
作者: TOMMY6041 時間: 2012-6-25 23:27
SO 咪話(拍)就易 只係拍出黎果D...


