Board logo

標題: 最近拍片既裝備 用手機影.. [打印本頁]

作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-12 14:02     標題: 最近拍片既裝備 用手機影..

本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-6-12 14:04 編輯

93675_o.jpg
246950_o.jpg
2515288_o.jpg
63181_o.jpg
73349_o.jpg

唔係曬命...都冇得晒...全部加埋都唔夠任何一位C兄既一枝L鏡值錢
只不過分享下 我係專門拍片...依排用既野姐...

好想換機...又唔捨得佢地
好矛盾...

圖片附件: 93675_o.jpg (2012-6-12 13:55, 172.02 KB) / 下載次數 60
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383228&k=7a5f3d78e0b9c1dd3f27f811c5a9bf4e&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: 246950_o.jpg (2012-6-12 13:55, 178.09 KB) / 下載次數 57
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383229&k=f8dacf0eaa37ca5db0a8b90691bd6ecd&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: 2515288_o.jpg (2012-6-12 13:56, 159 KB) / 下載次數 74
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383230&k=547e541aec8f0fd44b0b1c40182a751e&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: 63181_o.jpg (2012-6-12 13:56, 190.15 KB) / 下載次數 68
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383231&k=50cf1339b8ac2fb454a45afac3ce6514&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: 73349_o.jpg (2012-6-12 14:00, 162.67 KB) / 下載次數 57
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1383232&k=ee1b0435c9c5e499ee3991fb6d5068bc&t=1782195523&sid=3NrX40MWCC


作者: 十豪    時間: 2012-6-12 14:15

有無作品睇下呀?
作者: ywringo    時間: 2012-6-12 14:25

拍幾級片 ?
作者: psuser    時間: 2012-6-12 15:39

好唔好玩過你部 m4/3 ?
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-12 15:42

好唔好玩過你部 m4/3 ?
psuser 發表於 2012-6-12 15:39



    M4/3 簡單 D 加上拍片功能 P記真係一流
作者: kenkendee    時間: 2012-6-12 23:07

買左啦?
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-12 23:10

買左啦?
kenkendee 發表於 2012-6-12 23:07



    未買AR...買咩?
作者: 蒙面超人    時間: 2012-6-13 17:21

未買AR...買咩?
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 23:10

買Sony啦,跟住D定焦放曬比我
作者: roadwarrior    時間: 2012-6-19 21:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-19 21:53

agnes b?
what's that?
roadwarrior 發表於 2012-6-19 21:52



    just a gift for a lady...
作者: roadwarrior    時間: 2012-6-19 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-19 21:57

all the girls love you
roadwarrior 發表於 2012-6-19 21:54



    no...我成日收好人卡....
作者: erogemu    時間: 2012-6-20 10:02

no...我成日收好人卡....
我係小魚兒 發表於 2012-6-19 21:57



    其實想問好耐 ._. 魚兒兄(姐)其實係雄性定雌性
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-20 10:40

其實想問好耐 ._. 魚兒兄(姐)其實係雄性定雌性
erogemu 發表於 2012-6-20 10:02



    你直接問A SIR
作者: andywinky    時間: 2012-6-20 17:39

我見啲人用機仔拍片都好靚. 當然唔係講畫質啦.
作者: RoyKwan    時間: 2012-6-20 17:55

第二張相LIKE
作者: roadwarrior    時間: 2012-6-22 17:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-22 17:27

you took off your clothes at A Shop?
roadwarrior 發表於 2012-6-22 17:26



    =---=你想太多
作者: getghost    時間: 2012-6-22 20:56

警察 定 匪徒 用USP?
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-22 21:02

警察 定 匪徒 用USP?
getghost 發表於 2012-6-22 20:56



    果枝玩具好耐啦....唔夠逼真咁
作者: getghost    時間: 2012-6-22 21:05

本帖最後由 getghost 於 2012-6-22 21:20 編輯
果枝玩具好耐啦....唔夠逼真咁
我係小魚兒 發表於 2012-6-22 21:02



   
學之前"拍片post"其中一位 ching 咁講,
攞支金屬噴霧噴,
噴幾野,真實感就返曬黎。
作者: getghost    時間: 2012-6-22 23:37

本帖最後由 getghost 於 2012-6-22 23:42 編輯

其實支槍膠膠地都唔係太大問題,好似梁朝偉支glock 17咁,
個景,氣份營造到個感覺唔似。



作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-24 10:01

其實支槍膠膠地都唔係太大問題,好似梁朝偉支glock 17咁,
個景,氣份營造到個感覺唔似。


...
getghost 發表於 2012-6-22 23:37



    佢依場仲唔駛開槍添=------=
依套野我睇左10次都有.....
仲有9GB 1080收藏版本=3=
作者: getghost    時間: 2012-6-24 18:48

佢依場仲唔駛開槍添=------=
依套野我睇左10次都有.....
仲有9GB 1080收藏版本=3= ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-24 10:01



8卦問一下,其實小魚係未想拍依種?

   

http://www.youtube.com/watch?v=biYVl18JAFM

http://www.youtube.com/watch?v=y6WmWVpvGqo

http://www.youtube.com/watch?v=tzBTS6t60j0
作者: hongkongiron    時間: 2012-6-24 18:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-24 19:06

8卦問一下,其實小魚係未想拍依種?
getghost 發表於 2012-6-24 18:48



    係AR///不過應該冇佢咁高技術....100%冇....
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-24 19:07

枝manman腳架pan tile 順嗎
hongkongiron 發表於 2012-6-24 18:57



    還可以 幾好用...又平...拍片一流...但影相有問題 就係冇水平儀..所以上次D相斜晒
作者: hongkongiron    時間: 2012-6-24 19:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-24 19:09

枝sony"油壓"都好平.
hongkongiron 發表於 2012-6-24 19:08



    唔買LA...都夠用就算...留錢買枝好D既咪/ 買單反仲好
作者: 淚v3v    時間: 2012-6-25 00:13

還可以 幾好用...又平...拍片一流...但影相有問題 就係冇水平儀..所以上次D相斜晒 ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-24 19:07

相斜唔太關腳架事
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-25 00:14

相斜唔太關腳架事
淚v3v 發表於 2012-6-25 00:13



    冇水平儀 好難知自己影得岩唔岩水平>....<
作者: 淚v3v    時間: 2012-6-25 20:59

冇水平儀 好難知自己影得岩唔岩水平>....
我係小魚兒 發表於 2012-6-25 00:14

咁你手持影相咪一定斜? 根本就唔關事
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-25 21:05

咁你手持影相咪一定斜? 根本就唔關事
淚v3v 發表於 2012-6-25 20:59



    咁又係WO 你又岩WO!!
作者: TOMMY6041    時間: 2012-6-25 21:36

8卦問一下,其實小魚係未想拍依種?
getghost 發表於 2012-6-24 18:48


拍就易,但後期做死你
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-25 21:37

拍就易,但後期做死你
TOMMY6041 發表於 2012-6-25 21:36



    錯啦 拍好難GA.....
因為我冇器材係身 冇得即時睇返...有機會要不停重拍
再加上人地果D會係綠布到MARK 位...我冇依D野...

果到一個SHOT 最少值10萬HKD....講真GA!!
作者: TOMMY6041    時間: 2012-6-25 23:27

錯啦 拍好難GA.....
因為我冇器材係身 冇得即時睇返...有機會要不停重拍
再加上人地果D會係綠布到MA ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-25 21:37



SO 咪話(拍)就易  只係拍出黎果D...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2