Board logo

標題: [圖片] Mobile Snap [打印本頁]

作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-7 22:24     標題: Mobile Snap

本帖最後由 清風浮雲 於 2012-6-9 18:26 編輯

又係隨手拎住部手機見想影就去影, 冇技術研究既成份, 純粹分享

圖片附件: C360_2012-06-06-11-12-10.jpg (2012-6-7 22:25, 380.75 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380700&k=2227a471128f78603a4dff6468bfcdfd&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-06-16-35-46.jpg (2012-6-7 22:25, 398.71 KB) / 下載次數 60
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380701&k=5f5944f79659acecf40a315cda13faad&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-07-10-26-55.jpg (2012-6-7 22:25, 450.5 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380702&k=e33b44e2bfca2b3e4fa6141b05148f6b&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-07-10-27-19.jpg (2012-6-7 22:25, 457.2 KB) / 下載次數 70
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380703&k=07359f1ba390a0d387be4e88328f5f2f&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-07-11-43-29.jpg (2012-6-7 22:25, 345.06 KB) / 下載次數 63
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380704&k=74370454f39b0297f90a07fdba380740&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-07-12-53-04.jpg (2012-6-7 22:25, 410.88 KB) / 下載次數 89
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380705&k=df04f59d38daa4a892db1bf5e82f539c&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-07-12-58-37.jpg (2012-6-7 22:25, 298.92 KB) / 下載次數 60
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380706&k=ccee5294ede4626b946b98f5859243e8&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-07-18-56-54.jpg (2012-6-7 22:26, 230.51 KB) / 下載次數 68
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380707&k=848e7576b9dfc0bd9a17a4e1c1903da5&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-07-19-12-58.jpg (2012-6-7 22:26, 173.16 KB) / 下載次數 79
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380708&k=e1bb7c2e3cc351cc0d3b91bc04e59a12&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: C360_2012-06-07-18-18-53.jpg (2012-6-7 22:38, 368.03 KB) / 下載次數 70
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380718&k=04b1f49141236b22d3b60e80f406b135&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa



圖片附件: 467545_10150953150703909_801534567_o.jpg (2012-6-9 18:26, 239.46 KB) / 下載次數 66
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1381766&k=16aeed82bd2fb8d83cfa68480cc9ac54&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa


作者: aS-91    時間: 2012-6-7 22:33

平凡的都變不平凡,大師
作者: 十豪    時間: 2012-6-8 00:32

你隻貪玩貓仲有冇咁八厭呀?
作者: chiushing01    時間: 2012-6-8 03:41

靚过無數單反
作者: RoyKwan    時間: 2012-6-8 08:03

咩手機,點解可以咁靚??
唔通真係user既問題??
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-8 08:46

大師真係大師 手機影都令過人...@+@
作者: NOPSS    時間: 2012-6-8 09:44

好屈機....

我用單反都影吾到呢D相 ><
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-8 12:36

回復 4# chiushing01


    呢D手機相點可以拎去同單反比呢
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-8 12:37

回復 5# RoyKwan

好明顯係機既問題而唔係人既問題, 我用緊GS3
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-8 12:38

回復 6# 我係小魚兒

唔係下化... 咁都要抽...
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-8 12:38

回復 7# NOPSS


    咁只係個Apps做得好, 同後製PS一樣架唧...
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-8 12:39

回復 3# 十豪


    大定左乖左好多喇
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-6-8 12:41

回復  我係小魚兒

唔係下化... 咁都要抽...
清風浮雲 發表於 2012-6-8 12:38



    讚你...我用相機都不夠你好...
作者: RoyKwan    時間: 2012-6-8 12:47

回復 9# 清風浮雲


GS3影相功能咁強??
不過都係user問題
作者: aS-91    時間: 2012-6-8 12:48

回復  NOPSS


    咁只係個Apps做得好, 同後製PS一樣架唧...
清風浮雲 發表於 2012-6-8 12:38


咁都要觀察力同構圖好架,可見大師你功力有一定程度
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-9 18:30

回復 13# 我係小魚兒


    呢D只係個apps幫我PS好唧
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-9 18:30

回復 14# RoyKwan


    GS3影相真係好得唔係講笑
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-9 18:31

回復 15# aS-91


    呢度好多師兄都做得到架
作者: rickee    時間: 2012-6-9 19:10

回復  十豪


    大定左乖左好多喇
清風浮雲 發表於 2012-6-8 12:39

久違了的三腳貓!! 眼神都定左好多~!haha
作者: 符碌    時間: 2012-6-9 19:28

回復  RoyKwan


    GS3影相真係好得唔係講笑
清風浮雲 發表於 2012-6-9 18:30


因為SONY
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-9 19:44

回復 20# 符碌


    我之前用Xperia S, 兩部機影相相比之下, Xperia S可以返屋企早D抖,
可能大家都會話Samsung都係用SONY鏡頭所以就會好, 但係SONY自
家既就真係好唔掂, 講Wide Galaxy S系列都比Xperia wide, 講NR, SONY
簡真係死症黎, 不論大細機, 可能我呢番言論會引起SONY FANS不滿,
不過我係有過實質體驗而作出評論, 點解SAMSUNG會做得比SONY好,
我都唔知點解, 不過真係要手機SNAP, 我一定會介紹人用GS系列
作者: 符碌    時間: 2012-6-9 19:44

回復  符碌


    我之前用Xperia S, 兩部機影相相比之下, Xperia S可以返屋企早D抖,
可能大家都會話Samsu ...
清風浮雲 發表於 2012-6-9 19:44


好簡單,做得好搵鬼買佢d dc
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-9 19:57

回復 22# 符碌


    但係... 佢既DC都...
作者: 符碌    時間: 2012-6-9 20:06

回復  符碌


    但係... 佢既DC都...
清風浮雲 發表於 2012-6-9 19:57


DC我覺得OK喎,大機NR係做得唔夠NIKON PENTAX咁好,但一齊用返lightroom又唔會差好多,似乎DxO個降噪都係麻麻地,SONY不如直接搵Adobe買個NR演算法返黎用好過
作者: aS-91    時間: 2012-6-9 20:32

回復  aS-91


    呢度好多師兄都做得到架
清風浮雲 發表於 2012-6-9 18:31


太謙了啦 只能說你D相真係將一啲日常平凡既野變得不平凡
真係好值得小弟學習
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-9 20:37

回復 24# 符碌


    如果要靠後製之後先見到人, 咁用咩機都冇所謂, 最緊要有新版本既PS就夠
機仔我都係不敢恭維, 係NEX系列配手動鏡我都叫做可以接受
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-9 20:38

回復 25# aS-91


    影相其實最主要就係自己想影咩就影咩, 影到自己想要既野就已經好夠
作者: 符碌    時間: 2012-6-9 20:41

回復  符碌


    如果要靠後製之後先見到人, 咁用咩機都冇所謂, 最緊要有新版本既PS就夠
機仔我都 ...
清風浮雲 發表於 2012-6-9 20:37


有邊部機直出係冇同你nr丫,咪又係得個磨多磨少同NR演算法o既分別,SONY應該同adobe傾下個nr演算法,直接放入部機入面實際d,反正都已經同dxo做過一次,同adobe應該都冇問題掛
機仔,我未見過有邊間廠好得
作者: 清風浮雲    時間: 2012-6-9 21:40

回復 28# 符碌


    就以大家一樣機身直出, 就算好多廠都係用SONY CCD都一樣比SONY做
得好幾條街, 咁SONY不如唔好出機, 淨係賣parts可能仲有數維都未定呢
如果大家唔同CCD/CMOS都仲有得賴話唔係apple to apple, 依家佢輸得最
慘既係大家用同一樣野, 點解人地做得比佢好先係問題, 自家出品都發揮唔盡,
係咪要除褲打欏柚先得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2