作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-7 22:24 標題: Mobile Snap
本帖最後由 清風浮雲 於 2012-6-9 18:26 編輯
又係隨手拎住部手機見想影就去影, 冇技術研究既成份, 純粹分享
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380700&k=2227a471128f78603a4dff6468bfcdfd&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380701&k=5f5944f79659acecf40a315cda13faad&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380702&k=e33b44e2bfca2b3e4fa6141b05148f6b&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380703&k=07359f1ba390a0d387be4e88328f5f2f&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380704&k=74370454f39b0297f90a07fdba380740&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380705&k=df04f59d38daa4a892db1bf5e82f539c&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380706&k=ccee5294ede4626b946b98f5859243e8&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380707&k=848e7576b9dfc0bd9a17a4e1c1903da5&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380708&k=e1bb7c2e3cc351cc0d3b91bc04e59a12&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380718&k=04b1f49141236b22d3b60e80f406b135&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1381766&k=16aeed82bd2fb8d83cfa68480cc9ac54&t=1782189513&sid=18rbMi7rYa

作者: aS-91 時間: 2012-6-7 22:33
平凡的都變不平凡,大師
作者: 十豪 時間: 2012-6-8 00:32
你隻貪玩貓仲有冇咁八厭呀?
作者: chiushing01 時間: 2012-6-8 03:41
靚过無數單反
作者: RoyKwan 時間: 2012-6-8 08:03
咩手機,點解可以咁靚??
唔通真係user既問題??
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-8 08:46
大師真係大師 手機影都令過人...@+@
作者: NOPSS 時間: 2012-6-8 09:44
好屈機....
我用單反都影吾到呢D相 ><
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-8 12:36
回復 4# chiushing01
呢D手機相點可以拎去同單反比呢
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-8 12:37
回復 5# RoyKwan
好明顯係機既問題而唔係人既問題, 我用緊GS3
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-8 12:38
回復 6# 我係小魚兒
唔係下化... 咁都要抽...
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-8 12:38
回復 7# NOPSS
咁只係個Apps做得好, 同後製PS一樣架唧...
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-8 12:39
回復 3# 十豪
大定左乖左好多喇
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-6-8 12:41
讚你...我用相機都不夠你好...
作者: RoyKwan 時間: 2012-6-8 12:47
回復 9# 清風浮雲
GS3影相功能咁強??
不過都係user問題

作者: aS-91 時間: 2012-6-8 12:48
咁都要觀察力同構圖好架,可見大師你功力有一定程度
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-9 18:30
回復 13# 我係小魚兒
呢D只係個apps幫我PS好唧
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-9 18:30
回復 14# RoyKwan
GS3影相真係好得唔係講笑
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-9 18:31
回復 15# aS-91
呢度好多師兄都做得到架
作者: rickee 時間: 2012-6-9 19:10
久違了的三腳貓!! 眼神都定左好多~!haha
作者: 符碌 時間: 2012-6-9 19:28
因為SONY
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-9 19:44
回復 20# 符碌
我之前用Xperia S, 兩部機影相相比之下, Xperia S可以返屋企早D抖,
可能大家都會話Samsung都係用SONY鏡頭所以就會好, 但係SONY自
家既就真係好唔掂, 講Wide Galaxy S系列都比Xperia wide, 講NR, SONY
簡真係死症黎, 不論大細機, 可能我呢番言論會引起SONY FANS不滿,
不過我係有過實質體驗而作出評論, 點解SAMSUNG會做得比SONY好,
我都唔知點解, 不過真係要手機SNAP, 我一定會介紹人用GS系列
作者: 符碌 時間: 2012-6-9 19:44
好簡單,做得好搵鬼買佢d dc
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-9 19:57
回復 22# 符碌
但係... 佢既DC都...
作者: 符碌 時間: 2012-6-9 20:06
DC我覺得OK喎,大機NR係做得唔夠NIKON PENTAX咁好,但一齊用返lightroom又唔會差好多,似乎DxO個降噪都係麻麻地,SONY不如直接搵Adobe買個NR演算法返黎用好過
作者: aS-91 時間: 2012-6-9 20:32
太謙了啦
真係好值得小弟學習
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-9 20:37
回復 24# 符碌
如果要靠後製之後先見到人, 咁用咩機都冇所謂, 最緊要有新版本既PS就夠
機仔我都係不敢恭維, 係NEX系列配手動鏡我都叫做可以接受
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-9 20:38
回復 25# aS-91
影相其實最主要就係自己想影咩就影咩, 影到自己想要既野就已經好夠
作者: 符碌 時間: 2012-6-9 20:41
有邊部機直出係冇同你nr丫,咪又係得個磨多磨少同NR演算法o既分別,SONY應該同adobe傾下個nr演算法,直接放入部機入面實際d,反正都已經同dxo做過一次,同adobe應該都冇問題掛
機仔,我未見過有邊間廠好得
作者: 清風浮雲 時間: 2012-6-9 21:40
回復 28# 符碌
就以大家一樣機身直出, 就算好多廠都係用SONY CCD都一樣比SONY做
得好幾條街, 咁SONY不如唔好出機, 淨係賣parts可能仲有數維都未定呢
如果大家唔同CCD/CMOS都仲有得賴話唔係apple to apple, 依家佢輸得最
慘既係大家用同一樣野, 點解人地做得比佢好先係問題, 自家出品都發揮唔盡,
係咪要除褲打欏柚先得

