Board logo

標題: [圖片] 機場日落 [打印本頁]

作者: Shnicky    時間: 2012-5-25 22:51     標題: 機場日落

都唔算係日落嫁啦....話說個戲院要番新.....搞到個瞭望台只係開到6點.....
但7點先開始日落.....去到都關門....好在望左兩眼知D機係邊邊飛再諗下計邊到影到姐....
如果唔係真係白行一趟......
BTW好耐無影過相....未拎番唒d感覺番黎.....
#1
IMG_9388.jpg
#2
IMG_9430.jpg
#3
IMG_9473.jpg
#4
IMG_9492.jpg
#5
IMG_9517.jpg
#6
IMG_9605.jpg
#7


圖片附件: IMG_9388.jpg (2012-5-25 22:47, 148.49 KB) / 下載次數 69
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373329&k=ab35339631d363e1eaee0ab8d3ff1081&t=1782143039&sid=tbu7Pircm



圖片附件: IMG_9430.jpg (2012-5-25 22:47, 143.86 KB) / 下載次數 76
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373330&k=f98222e0559121a33bc05a943118d212&t=1782143039&sid=tbu7Pircm



圖片附件: IMG_9473.jpg (2012-5-25 22:47, 144.83 KB) / 下載次數 73
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373331&k=854fdaa04265c06ad3cd1773e8da42d0&t=1782143039&sid=tbu7Pircm



圖片附件: IMG_9492.jpg (2012-5-25 22:47, 147.08 KB) / 下載次數 73
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373333&k=28f23eae493827c0fcb2f399de311229&t=1782143039&sid=tbu7Pircm



圖片附件: IMG_9517.jpg (2012-5-25 22:47, 148.79 KB) / 下載次數 80
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373334&k=44c8bd59e61893fc0ebb6cf8a1bc152c&t=1782143039&sid=tbu7Pircm



圖片附件: IMG_9605.jpg (2012-5-25 22:47, 134.21 KB) / 下載次數 94
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373335&k=c25fbf3d89b22340372d40068a085ada&t=1782143039&sid=tbu7Pircm


作者: ivanng213    時間: 2012-5-25 22:56

好立體
作者: Shnicky    時間: 2012-5-25 23:01

好立體
ivanng213 發表於 2012-5-25 22:56

不過開始影飛機既時候天色已經開始暗....
作者: ivanng213    時間: 2012-5-25 23:20

不過開始影飛機既時候天色已經開始暗....
Shnicky 發表於 2012-5-25 23:01



    pan飛機
作者: Shnicky    時間: 2012-5-25 23:26

pan飛機
ivanng213 發表於 2012-5-25 23:20

我想嫁.....但我係停車場個天橋到......個到好鬼多柱....基本上PAN唔到.....
作者: ivanng213    時間: 2012-5-25 23:42

我想嫁.....但我係停車場個天橋到......個到好鬼多柱....基本上PAN唔到..... ...
Shnicky 發表於 2012-5-25 23:26



    下次請早
作者: Shnicky    時間: 2012-5-25 23:53

下次請早
ivanng213 發表於 2012-5-25 23:42

早都無用.....天台開到六點.....天文台寫7點先日落.....6點個天都重好光......
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 01:22

回復 7# Shnicky


    我今日都去左, 仲衝上去, 點知過左6點
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 01:27

回復  Shnicky


    我今日都去左, 仲衝上去, 點知過左6點
chiushing01 發表於 2012-5-26 01:22

上面過左六點就鎖門嫁啦.....咁你最後去左邊到影??
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 01:29

回復 9# Shnicky


    我今日去睇張學友, 諗住順便
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 01:30

有幾幅都同你一樣架
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 01:30

回復  Shnicky


    我今日去睇張學友, 諗住順便
chiushing01 發表於 2012-5-26 01:29

哦.....咁影張學友影成點??
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 01:32

回復 12# Shnicky


    唔知呀, 啱啱返到屋企, 估計都ok, 帶3支鏡, 11-16, 85.4 同384
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 01:35

有幾幅都同你一樣架
chiushing01 發表於 2012-5-26 01:30

竟然.....
可能你影完我先行到過去....
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 01:35

回復  Shnicky


    唔知呀, 啱啱返到屋企, 估計都ok, 帶3支鏡, 11-16, 85.4 同384
chiushing01 發表於 2012-5-26 01:32

哦....咁你快d執完就post出黎睇下啦~
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 01:38

回復 15# Shnicky


    咦! 唔係喎, 諗諗吓我應該在行人天橋見到妳, 因為我見到有個女仔影相
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 01:48

回復  Shnicky


    咦! 唔係喎, 諗諗吓我應該在行人天橋見到妳, 因為我見到有個女仔影相 ...
chiushing01 發表於 2012-5-26 01:38

咁你見到我唔同我打招呼......
我掛住影無乜點留意係到行既人........
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 02:00

回復 17# Shnicky


    我諗唔到係你, 都無留意, 講番先記得, 而家睇相放大, 見到你呀
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 02:01

係咪白衫紅褲?
(在橋中間)

圖片附件: _DSC0533.jpg (2012-5-26 02:02, 182.57 KB) / 下載次數 57
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373426&k=c5dd42c27b31431f2cc7de0a6dc1af72&t=1782143039&sid=tbu7Pircm


作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 02:03

係咪白衫紅褲?
(在橋中間)
chiushing01 發表於 2012-5-26 02:01

無錯......不過唔好POST我出黎......
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 02:04

回復  Shnicky


    我諗唔到係你, 都無留意, 講番先記得, 而家睇相放大, 見到你呀 ...
chiushing01 發表於 2012-5-26 02:00

竟然.....
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 02:05

回復 20# Shnicky


    post左都睇唔到, 我放到100%先見到
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 02:08

回復  Shnicky


    post左都睇唔到, 我放到100%先見到
chiushing01 發表於 2012-5-26 02:05

應該會起哂格仔.....
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 02:11

回復 23# Shnicky


    開始起格

圖片附件: 未命名.jpg (2012-5-26 02:11, 124.84 KB) / 下載次數 59
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373428&k=aa8c5b68d187d6caacf6b6e16e4a3417&t=1782143039&sid=tbu7Pircm


作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 02:12

講番d相, 第一張靚
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 02:14

回復  Shnicky


    開始起格
chiushing01 發表於 2012-5-26 02:11

重要用紅箭咀指我lor....
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 02:15

講番d相, 第一張靚
chiushing01 發表於 2012-5-26 02:12

第一張d陽光岩岩照到嫁機.....之後都無陽光lu....
作者: chiushing01    時間: 2012-5-26 02:16

重要用紅箭咀指我lor....
Shnicky 發表於 2012-5-26 02:14



    影后(後)之嘛, 見唔到樣啊
作者: Shnicky    時間: 2012-5-26 02:19

影后(後)之嘛, 見唔到樣啊
chiushing01 發表於 2012-5-26 02:16

咁我想低調D呀MA......
作者: Missmonica    時間: 2012-5-27 18:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2