作者: Shnicky 時間: 2012-5-25 22:51 標題: 機場日落
都唔算係日落嫁啦....話說個戲院要番新.....搞到個瞭望台只係開到6點.....
但7點先開始日落.....去到都關門....好在望左兩眼知D機係邊邊飛再諗下計邊到影到姐....
如果唔係真係白行一趟......
BTW好耐無影過相....未拎番唒d感覺番黎.....
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373329&k=ab35339631d363e1eaee0ab8d3ff1081&t=1782143039&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373330&k=f98222e0559121a33bc05a943118d212&t=1782143039&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373331&k=854fdaa04265c06ad3cd1773e8da42d0&t=1782143039&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373333&k=28f23eae493827c0fcb2f399de311229&t=1782143039&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373334&k=44c8bd59e61893fc0ebb6cf8a1bc152c&t=1782143039&sid=tbu7Pircm

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373335&k=c25fbf3d89b22340372d40068a085ada&t=1782143039&sid=tbu7Pircm

作者: ivanng213 時間: 2012-5-25 22:56
好立體
作者: Shnicky 時間: 2012-5-25 23:01
不過開始影飛機既時候天色已經開始暗....

作者: ivanng213 時間: 2012-5-25 23:20
pan飛機
作者: Shnicky 時間: 2012-5-25 23:26
我想嫁.....但我係停車場個天橋到......個到好鬼多柱....基本上PAN唔到.....

作者: ivanng213 時間: 2012-5-25 23:42
下次請早

作者: Shnicky 時間: 2012-5-25 23:53
早都無用.....天台開到六點.....天文台寫7點先日落.....6點個天都重好光......

作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 01:22
回復 7# Shnicky
我今日都去左, 仲衝上去, 點知過左6點
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 01:27
上面過左六點就鎖門嫁啦.....咁你最後去左邊到影??
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 01:29
回復 9# Shnicky
我今日去睇張學友, 諗住順便
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 01:30
有幾幅都同你一樣架
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 01:30
哦.....咁影張學友影成點??
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 01:32
回復 12# Shnicky
唔知呀, 啱啱返到屋企, 估計都ok, 帶3支鏡, 11-16, 85.4 同384
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 01:35
竟然.....
可能你影完我先行到過去....
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 01:35
哦....咁你快d執完就post出黎睇下啦~
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 01:38
回復 15# Shnicky
咦! 唔係喎, 諗諗吓我應該在行人天橋見到妳, 因為我見到有個女仔影相
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 01:48
咁你見到我唔同我打招呼......
我掛住影無乜點留意係到行既人........
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 02:00
回復 17# Shnicky
我諗唔到係你, 都無留意, 講番先記得, 而家睇相放大, 見到你呀
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 02:01
係咪白衫紅褲?
(在橋中間)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373426&k=c5dd42c27b31431f2cc7de0a6dc1af72&t=1782143039&sid=tbu7Pircm

作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 02:03
無錯......不過唔好POST我出黎......
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 02:04
竟然.....
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 02:05
回復 20# Shnicky
post左都睇唔到, 我放到100%先見到
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 02:08
應該會起哂格仔.....
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 02:11
回復 23# Shnicky
開始起格
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1373428&k=aa8c5b68d187d6caacf6b6e16e4a3417&t=1782143039&sid=tbu7Pircm

作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 02:12
講番d相, 第一張靚
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 02:14
重要用紅箭咀指我lor....
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 02:15
第一張d陽光岩岩照到嫁機.....之後都無陽光lu....
作者: chiushing01 時間: 2012-5-26 02:16
影后(後)之嘛, 見唔到樣啊
作者: Shnicky 時間: 2012-5-26 02:19
咁我想低調D呀MA......
作者: Missmonica 時間: 2012-5-27 18:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


