Board logo

標題: 近來既一D雜相 [打印本頁]

作者: alexngai    時間: 2012-3-30 06:50     標題: 近來既一D雜相

1. 月亮
[之前用01師兄既D7000加384影,有Crop有PS]


2. 城門河日落
[Canon IXUS 960 IS]


3. 玩物喪志
[Canon PowerShot A70]


4. 紅隧
[Canon PowerShot A70]


5. 城門河日落二
[Canon PowerShot A70]


6. 我既第一把非山寨工具鉗
[Canon IXUS 960 IS]

作者: RoyKwan    時間: 2012-3-30 08:31

我愛第五張
謝謝分享
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-3-30 14:23

紅隧果張型呀
作者: chiushing01    時間: 2012-3-30 15:37

GOOD SHOT
作者: wfthong    時間: 2012-3-30 15:50

鐘意最尾果張~
作者: felix0a0    時間: 2012-3-30 20:45

回復 1# alexngai

月亮果張如果-1ev 應該會好好多~有太多死白位
作者: dj-x    時間: 2012-3-30 23:07

#6 好有質感..
作者: zxcvb1    時間: 2012-4-1 12:42

我LIKE第2張^^
作者: superstiky    時間: 2012-4-3 14:38

紅隧





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2