作者: alexngai 時間: 2012-3-30 06:50 標題: 近來既一D雜相
1. 月亮
[之前用01師兄既D7000加384影,有Crop有PS]

2. 城門河日落
[Canon IXUS 960 IS]

3. 玩物喪志
[Canon PowerShot A70]

4. 紅隧
[Canon PowerShot A70]

5. 城門河日落二
[Canon PowerShot A70]

6. 我既第一把非山寨工具鉗
[Canon IXUS 960 IS]
作者: RoyKwan 時間: 2012-3-30 08:31
我愛第五張
謝謝分享
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-3-30 14:23
紅隧果張型呀
作者: chiushing01 時間: 2012-3-30 15:37
GOOD SHOT
作者: wfthong 時間: 2012-3-30 15:50
鐘意最尾果張~

作者: felix0a0 時間: 2012-3-30 20:45
回復 1# alexngai
月亮果張如果-1ev 應該會好好多~有太多死白位
作者: dj-x 時間: 2012-3-30 23:07
#6 好有質感..
作者: zxcvb1 時間: 2012-4-1 12:42
我LIKE第2張^^
作者: superstiky 時間: 2012-4-3 14:38
紅隧
