Board logo

標題: [圖片] 2012-02-18 兩位好專業既MODEL [加左相] [打印本頁]

作者: uwojulian    時間: 2012-2-19 22:26     標題: 2012-02-18 兩位好專業既MODEL [加左相]

本帖最後由 uwojulian 於 2012-2-21 21:41 編輯

唔出多啦.. 出幾張俾大家參考下.. 好鐘意累白和彩色對比.

Kabee
#1 #2
#3
#4
#5
#6
作者: roadwarrior    時間: 2012-2-19 22:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2012-2-19 22:35

回復 2# roadwarrior


    係呀係呀, 原來佢咁紅? 我嫌佢略為飽飽面, 好蝦人影
作者: roadwarrior    時間: 2012-2-19 22:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Shnicky    時間: 2012-2-19 22:37

唔出多啦.. 出幾張俾大家參考下.. 好鐘意累白和彩色對比.

#1
#2
#3
#4
#5
#6

DJ-X, 你冇去呀.. 俾 ...
uwojulian 發表於 2012-2-19 22:26

#5幾好......
作者: unleaded88    時間: 2012-2-20 00:27

i like #5 as well
作者: dj-x    時間: 2012-2-20 00:38

我聽又有團出
你D相做咩張張都大頭?
作者: chiushing01    時間: 2012-2-20 00:56

回復 7# dj-x


    有好多既, 佢like呢幾張
作者: uwojulian    時間: 2012-2-20 09:38

回復 7# dj-x


    其實係因為主力用小白多.. 行得太開會唔夠人影.. 你去番果到有其他相睇.
作者: chiushing01    時間: 2012-2-20 10:30

本帖最後由 chiushing01 於 2012-2-20 10:43 編輯

睇黎師兄都會再影CHING MAN
下次影佢睇下之前既相, 邊個角度影佢先最靚, 因為佢個面形"水平"既正面係麻麻地, 可以叫佢做D做作, 攪吓頭髮或自摸吓塊面..., 我覺得你張張CHING MAN既望天相,都好正,正過上面你POST既相
作者: chiushing01    時間: 2012-2-20 10:37

she might be not as "famous" as Sylvia Ma, but Kabee is no stranger to the DSLR crowd
i gue ...
roadwarrior 發表於 2012-2-19 22:36



   我都係近排先見到佢, 以為最近先紅
   我都估佢好細個, 不過佢自已講, 已經係公司幫佢接JOB, 最少都應該18
作者: uwojulian    時間: 2012-2-20 13:48

回復 10# chiushing01


    今晚先再出多的啦.. 尋日學你既講法推大個對比感覺好似好左好多, 今晚想試多幾次先出.
作者: roadwarrior    時間: 2012-2-20 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2012-2-20 23:56

回復 13# roadwarrior


    師兄既然對KABEE有研究, 我便為你出POST
作者: roadwarrior    時間: 2012-2-21 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uwojulian    時間: 2012-2-21 09:33

回復 14# chiushing01


    yeah! 等到你出手.!!! good news!!
作者: uwojulian    時間: 2012-2-21 21:41

同番呢個POST 加番相就算了.
作者: chiushing01    時間: 2012-2-21 22:09

回復 17# uwojulian


    4,5真係好靚啊! 感覺出哂黎 (學人講吓感覺先)
作者: 人中之龍    時間: 2012-2-22 09:52

本帖最後由 人中之龍 於 2012-2-22 09:54 編輯

我perfer #3多D
background再做好D就更正
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-2-22 09:54

Kabee 有做過TVB GA...@@
作者: inzite    時間: 2012-2-22 10:46

3,5 is great .
作者: dj-x    時間: 2012-2-22 12:34

第一張正wow
作者: zxcvb1    時間: 2012-2-23 01:12

第一張
^^支持
作者: pakpakhands    時間: 2012-2-25 23:21

第3 張好大粒豆豆





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2