作者: uwojulian 時間: 2012-2-19 22:26 標題: 2012-02-18 兩位好專業既MODEL [加左相]
本帖最後由 uwojulian 於 2012-2-21 21:41 編輯
唔出多啦.. 出幾張俾大家參考下.. 好鐘意累白和彩色對比.
Kabee
#1
#2
#3
#4
#5
#6

作者: roadwarrior 時間: 2012-2-19 22:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2012-2-19 22:35
回復 2# roadwarrior
係呀係呀, 原來佢咁紅? 我嫌佢略為飽飽面, 好蝦人影
作者: roadwarrior 時間: 2012-2-19 22:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Shnicky 時間: 2012-2-19 22:37
#5幾好......
作者: unleaded88 時間: 2012-2-20 00:27
i like #5 as well
作者: dj-x 時間: 2012-2-20 00:38
我聽又有團出
你D相做咩張張都大頭?
作者: chiushing01 時間: 2012-2-20 00:56
回復 7# dj-x
有好多既, 佢like呢幾張
作者: uwojulian 時間: 2012-2-20 09:38
回復 7# dj-x
其實係因為主力用小白多.. 行得太開會唔夠人影..
作者: chiushing01 時間: 2012-2-20 10:30
本帖最後由 chiushing01 於 2012-2-20 10:43 編輯
睇黎師兄都會再影CHING MAN
下次影佢睇下之前既相, 邊個角度影佢先最靚, 因為佢個面形"水平"既正面係麻麻地, 可以叫佢做D做作, 攪吓頭髮或自摸吓塊面..., 我覺得你張張CHING MAN既望天相,都好正,正過上面你POST既相
作者: chiushing01 時間: 2012-2-20 10:37
she might be not as "famous" as Sylvia Ma, but Kabee is no stranger to the DSLR crowd
i gue ...
roadwarrior 發表於 2012-2-19 22:36
我都係近排先見到佢, 以為最近先紅
我都估佢好細個, 不過佢自已講, 已經係公司幫佢接JOB, 最少都應該18
作者: uwojulian 時間: 2012-2-20 13:48
回復 10# chiushing01
今晚先再出多的啦.. 尋日學你既講法推大個對比感覺好似好左好多, 今晚想試多幾次先出.
作者: roadwarrior 時間: 2012-2-20 22:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2012-2-20 23:56
回復 13# roadwarrior
師兄既然對KABEE有研究, 我便為你出POST
作者: roadwarrior 時間: 2012-2-21 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uwojulian 時間: 2012-2-21 09:33
回復 14# chiushing01
yeah! 等到你出手.!!! good news!!
作者: uwojulian 時間: 2012-2-21 21:41
同番呢個POST 加番相就算了.
作者: chiushing01 時間: 2012-2-21 22:09
回復 17# uwojulian
4,5真係好靚啊! 感覺出哂黎
作者: 人中之龍 時間: 2012-2-22 09:52
本帖最後由 人中之龍 於 2012-2-22 09:54 編輯
我perfer #3多D

background再做好D就更正
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-2-22 09:54
Kabee 有做過TVB GA...@@
作者: inzite 時間: 2012-2-22 10:46
3,5 is great .
作者: dj-x 時間: 2012-2-22 12:34
第一張正wow
作者: zxcvb1 時間: 2012-2-23 01:12
第一張
^^支持
作者: pakpakhands 時間: 2012-2-25 23:21
第3 張好大粒豆豆

