作者: astray 時間: 2011-12-3 21:05 標題: 紅葉@大棠
本帖最後由 astray 於 2011-12-3 21:09 編輯
keyboard 壞左, 遲啲先可以再執
出住兩張先多謝 andy 帶團


作者: chiushing01 時間: 2011-12-3 21:08
師兄D相好靚呀
作者: lcsthomas 時間: 2011-12-3 21:17
靚相得二張咋!快快趣上多d啦!
作者: edwardlau 時間: 2011-12-3 22:31
好靚
作者: cadboy 時間: 2011-12-3 22:33
好正
作者: chantaktim0 時間: 2011-12-3 22:36
真系好紅,正呀
作者: andywinky 時間: 2011-12-4 10:04
多謝參與, 啲紋理好清晰, 好通透, 採光唔錯, 可唔可以POST多啲
作者: 你迷理 時間: 2011-12-4 12:53
第二張係邊個check point影?
塊葉好完整而且通透
作者: astray 時間: 2011-12-4 17:33
好似喺最尾果個 check point 果棵樹啲葉比較完整,至於 post 相方面我諗要晏少少,因為依家出左去買新 keyboard
作者: 你迷理 時間: 2011-12-5 01:33
六個鐘都未買到

作者: felix824 時間: 2011-12-5 03:36
又令又紅 nice

