Board logo

標題: [圖片] 油塘癈船廠 by XPAN II Part II [打印本頁]

作者: lonelyboy888    時間: 2011-11-4 22:19     標題: 油塘癈船廠 by XPAN II Part II

XPAN II + 45/4 + 30/5.6 + Kodak TMax 100 & 400 + D76(1:1) + Nikon LS9000ED
作者: lonelyboy888    時間: 2011-11-4 22:20

#8



#9



#10



#11



#12



#13



#14


作者: lonelyboy888    時間: 2011-11-4 22:21

Part I
作者: alexngai    時間: 2011-11-5 08:55

很愛廢墟的感覺!
請問有保安或狗看守嗎?
作者: lonelyboy888    時間: 2011-11-5 11:04

很愛廢墟的感覺!
請問有保安或狗看守嗎?
alexngai 發表於 2011-11-5 08:55 AM


無保安無狗,有人行出去釣魚,有人打哂燈影model,你係油塘MTR過馬路有D鐵絲網比人剪開左行入去就得!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2