作者: iamck 時間: 2011-8-18 17:33 標題: [中伏] B747
本帖最後由 iamck 於 2011-8-18 17:35 編輯
呢期天氣好, 一直想入機場影, 不過日子就一改再改, 改到今日先出到。
無睇天氣就出門口, 坐車去到青馬就知出事, 原來今日用07R起飛
中伏相一堆, 請見諒








搭:


作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2011-8-18 17:42
可以打電話 check, arrival 31412820, departure 31412705
作者: =鋼= 時間: 2011-8-18 17:48
回復 2# Eddie_Wong_F-14
打去聽應該唔洗錢嫁可??XD
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2011-8-18 17:53
當一般電話咁打......
作者: iamck 時間: 2011-8-18 18:05
thanks ching
作者: linchk04 時間: 2011-8-18 18:57
回復 2# Eddie_Wong_F-14
有冇得上網CHECK邊條RWY飛

作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2011-8-18 19:16
http://www.weather.gov.hk/aviat/atis.htm
作者: alexngai 時間: 2011-8-18 21:30
想請問攝影者能不能走到另一條跑道去拍攝?
作者: chiushing01 時間: 2011-8-18 21:45
本帖最後由 chiushing01 於 2011-8-18 23:54 編輯
師兄影到熱氣流果三幅非常正
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2011-8-18 23:51
北跑道周圍都係禁區

