Board logo

標題: [圖片] 要我玩? 我會死 [打印本頁]

作者: chiushing01    時間: 2011-7-5 00:11     標題: 要我玩? 我會死

本帖最後由 chiushing01 於 2011-7-5 02:44 編輯

從來都唔敢玩呢D野

圖片附件: _DSC4002.jpg (2011-7-5 00:12, 168.38 KB) / 下載次數 73
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211278&k=0e15ea15550b8f1a0938ac39b35508c6&t=1782606324&sid=dDPd3oGC0S



圖片附件: _DSC4047.jpg (2011-7-5 00:12, 132.64 KB) / 下載次數 52
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211279&k=6959ac5ffc6d8d19b31a477e37d5f598&t=1782606324&sid=dDPd3oGC0S



圖片附件: _DSC4058.jpg (2011-7-5 00:12, 183.5 KB) / 下載次數 76
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211280&k=8c0ca45329b9eb8e2560657b7f0fe836&t=1782606324&sid=dDPd3oGC0S



圖片附件: _DSC4060.jpg (2011-7-5 00:12, 152.39 KB) / 下載次數 50
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211281&k=22dc3ef8512814eee1beecb594cf0341&t=1782606324&sid=dDPd3oGC0S



圖片附件: _DSC4057.jpg (2011-7-5 00:13, 150.26 KB) / 下載次數 55
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211282&k=f3c783bc0e36b7cfd6edad0927fdc94a&t=1782606324&sid=dDPd3oGC0S



圖片附件: _DSC4001.jpg (2011-7-5 00:14, 194.15 KB) / 下載次數 64
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211283&k=ef5cca8cd39fe9c140d864ff0d0f5fb1&t=1782606324&sid=dDPd3oGC0S



圖片附件: _DSC3993.jpg (2011-7-5 02:44, 169.31 KB) / 下載次數 56
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1211359&k=e901bf4d455bb7ea56a882830057a9d2&t=1782606324&sid=dDPd3oGC0S


作者: hang05    時間: 2011-7-5 00:26

01咁得閒走去海洋公園玩丫, 開左好多新野加左好多新野多好野玩多左野睇依家...好想去
但有時成日諗...去呢D地方玩拎部相機要玩個陣點算....如果成班人都玩...
作者: chiushing01    時間: 2011-7-5 00:36

回復 2# hang05


    搵個或者一PAIR抵諗D, 下轉玩.......好彩我唔玩
作者: lcsthomas    時間: 2011-7-5 14:17

回復  hang05


    搵個或者一PAIR抵諗D, 下轉玩.......好彩我唔玩
chiushing01 發表於 2011-7-5 00:36



    玩完肯定嘔!咁耐都玩過一次過山車;我好驚呀!
同事跟住要玩倣笨豬跳既遊戲,我幾大都唔玩,嚇到標尿點算??
作者: kkping    時間: 2011-7-5 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcsthomas    時間: 2011-7-6 10:10

厘個真係好甘@@
玩完一定"湯"
kkping 發表於 2011-7-5 23:50



    個圈圈一眼望哂;一聲都未[唉]完可能囀左三個圈了,自知頂晤順米逞強;否可能帶出隱性心血管病就弊了。
作者: kkping    時間: 2011-7-6 12:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer_queen    時間: 2011-7-6 16:29

個圈圈一眼望哂;一聲都未[唉]完可能囀左三個圈了,自知頂晤順米逞強;否可能帶出隱性心血管病就弊了。 ...
lcsthomas 發表於 2011-7-6 10:10


最慘係『隱性』 . . .唔係話感覺個人健康就冇事 :funk: 坃咗先知頂唔順 . . 咁點好
作者: chiushing01    時間: 2011-7-6 20:02

本帖最後由 chiushing01 於 2011-7-6 20:03 編輯

回復 8# killer_queen


    師兄好健碩, 應該頂得順, 必要時, 合埋眼催眠自己
作者: chiushing01    時間: 2011-7-6 20:04

本帖最後由 chiushing01 於 2011-7-6 20:05 編輯
回復  lcsthomas


    haha
佢重要係360@@
kkping 發表於 2011-7-6 12:25



    哈哈, 係呀, 不過果幅影差左無POST, 的確係360度

圖片附件: _DSC3988.jpg (2011-7-6 20:05, 193.99 KB) / 下載次數 44
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1212002&k=d0267b54cec23b47b06baeeae7c43a45&t=1782606324&sid=dDPd3oGC0S


作者: lcsthomas    時間: 2011-7-6 21:08

哈哈, 係呀, 不過果幅影差左無POST, 的確係360度
chiushing01 發表於 2011-7-6 20:04



    未上馬睇見都驚;哈哈...驚玩完聽到"翻黎咯"就大06.
作者: chiushing01    時間: 2011-7-6 21:39

回復 11# lcsthomas


    有時諗下人一世物一世, 乜都要試下, 不過都係得過嗡字
作者: felix0a0    時間: 2011-7-6 22:13

回復  lcsthomas


    有時諗下人一世物一世, 乜都要試下, 不過都係得過嗡字 ...
chiushing01 發表於 2011-7-6 21:39


有d野唔試好過試...
之前就係本著一世物一世ge心態,
膽粗粗咁走去玩跳樓機(本身有畏高),
結果玩完之後,兩日都食唔落野   
作者: poontat2000    時間: 2011-7-6 22:23

我都係咁話....年紀大,玩唔起啦.....
影下相呢類靜態活動最適合
作者: chiushing01    時間: 2011-7-6 22:30

回復 14# poontat2000


    ..........我好HURT呀
作者: lcsthomas    時間: 2011-7-6 23:46

回復  poontat2000


    ..........我好HURT呀
chiushing01 發表於 2011-7-6 22:30



    唔好咁啦, 都無人話你...大....
作者: lcsthomas    時間: 2011-7-6 23:53

回復  lcsthomas


    有時諗下人一世物一世, 乜都要試下, 不過都係得過嗡字 ...
chiushing01 發表於 2011-7-6 21:39



    我米當時玩完過山車就驚到Oo西咀先唔敢玩...係呀叫跳樓機,
咁高直插落去...想死咩...咦!睇黎好似會上翻去再插落多一次, 係唔係?
作者: lcsthomas    時間: 2011-7-6 23:56

本帖最後由 lcsthomas 於 2011-7-6 23:59 編輯
有d野唔試好過試...
之前就係本著一世物一世ge心態,
膽粗粗咁走去玩跳樓機(本身有畏高),
結果玩完之後,兩 ...
felix0a0 發表於 2011-7-6 22:13



    乜感覺令你食唔落?
係呀, 我唔記得講自己年紀愈大愈畏高, 係好高地方望落去會腳軟唔敢再望, 算不算畏高.
作者: jason2221995    時間: 2011-7-6 23:58

我都係咁話....年紀大,玩唔起啦.....
影下相呢類靜態活動最適合
poontat2000 發表於 2011-7-6 22:23



吾關年紀事, 我十幾歲仔, 最巴閉都剩系敢上過disney個space mountain

海洋公園d過山車/跳樓機? 免了

機動遊戲又吾敢玩, 去親都系睇下d咩館咩館, 所以冇去好多年...
作者: felix0a0    時間: 2011-7-7 00:03

回復 18# lcsthomas

作嘔作悶...
同d大肚婆一樣
作者: lcsthomas    時間: 2011-7-7 00:07

回復  lcsthomas

作嘔作悶...
同d大肚婆一樣
felix0a0 發表於 2011-7-7 00:03



    你的形容好抵死, 我笑左出黎呀, 唔好意思將快樂建築在你痛苦上.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2