Board logo

標題: [圖片] 六月 May Mei [打印本頁]

作者: edwardlau    時間: 2011-6-29 13:51     標題: 六月 May Mei

技術有限, 多多包涵

謝謝觀看


作者: andywinky    時間: 2011-6-29 14:21

佢個樣真係幾甜:) more pls
作者: 人中之龍    時間: 2011-6-29 14:29

本帖最後由 人中之龍 於 2011-6-29 15:16 編輯

影得唔錯啦,加少少PS後製會更好

圖片附件: 1000DSC01408b.jpg (2011-6-29 15:16, 203.68 KB) / 下載次數 15
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1208074&k=3f2c76f789dbca7af4ad15df20c232b9&t=1782487690&sid=4sHJfHN2nd


作者: lcsthomas    時間: 2011-6-29 18:09

影得唔錯啦,加少少PS後製會更好
人中之龍 發表於 2011-6-29 14:29



    靚囡囡就另眼相看的了,ps後更加可人!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2