作者: micheal 時間: 2011-6-6 01:10 標題: Formula Drift Round 3 - Palm Beach Invasion
本帖最後由 micheal 於 2011-6-7 16:04 編輯








新手試貼
作者: reXxx 時間: 2011-6-6 01:14
新手試貼呢句真係博打
作者: micheal 時間: 2011-6-6 04:11
本帖最後由 micheal 於 2011-6-7 16:05 編輯
此話何解
順便加多幾張



作者: hold_find 時間: 2011-6-6 11:33
好正
作者: chiushing01 時間: 2011-6-6 13:41
架FAIRLADY尾蓋都起埋:funk:
作者: micheal 時間: 2011-6-6 13:59
本帖最後由 micheal 於 2011-6-6 14:56 編輯
係呀, 距可能唔記得扣緊
加多幾張~
香港的驕傲~ Charles Ng (伍家麒)

有玩NFS既各位應該會見過下面呢條友~



作者: chiushing01 時間: 2011-6-6 14:36
回復 6# micheal
車又靚, 師兄影得又正, 身在外國的好處, 呢D活動在香港接近0, 羡慕
作者: Shnicky 時間: 2011-6-6 14:39
回復 1# micheal
好鍾意第五,第六張
ching可以係外國影相真係好~
作者: micheal 時間: 2011-6-6 14:55
其實我都系好彩~ 識呀伍家麒所以有機會拎到個記者證入去影
如果唔係一定拎唔到靚位
作者: Shnicky 時間: 2011-6-6 15:01
WOW其實有柣機會睇到呢d賽事都覺得正,
何況入去影埋相~
作者: micheal 時間: 2011-6-6 15:21
宜家部500D真係...嘻嘻... 好難影
好想買返部7D呀話時話, 支持吓香港車手啦~ 距宜家去左新加坡, Formula Drift Asia
香港的驕傲~ Charles Ng (伍家麒)

作者: hn2000 時間: 2011-6-6 20:34
D相正到以為自己睇緊GT個opening!
真係好正!!
作者: YUIaurio 時間: 2011-6-6 20:50
ching咩config?
作者: micheal 時間: 2011-6-6 22:57
500D + 70-200 f4l usm + 28-135 usm
作者: micheal 時間: 2011-6-7 16:05
又多幾張~



作者: YUIaurio 時間: 2011-6-8 06:42
ching功力好深厚
作者: micheal 時間: 2011-6-8 07:22
咩功力?
作者: sing0815 時間: 2011-6-8 12:28
係囉,Pan 鏡 Pan 得咁好都話新手?
作者: micheal 時間: 2011-6-8 13:31
師兄過獎啦....呢個系我第三次玩pan車渣
作者: alexngai 時間: 2011-6-8 22:31
我的最愛:Ford Mustang。
不過車手(突然忘了他的名字)的姿勢實在比賽車更吸引。
作者: cegrade 時間: 2011-6-9 01:04
佢係咪monster team個個Ken Block?
作者: micheal 時間: 2011-6-9 01:25
距叫Vaughn Gittin....玩過NFS(唔記得12/13) 應該見過距...
作者: micheal 時間: 2011-6-9 04:10
再上多兩張~



