Board logo

標題: [圖片] Samsung WB700 新手試拍 [打印本頁]

作者: 金比    時間: 2011-6-4 02:10     標題: Samsung WB700 新手試拍

本帖最後由 金比 於 2011-6-4 02:14 編輯

1.近拍1

2.夜影1 24mm

3.夜影1 432mm

4.夜影2 24mm

唔係好識取景,影得差唔好見笑
作者: rex_lyl_lkyamb    時間: 2011-6-7 20:25

最尾果張系邊到取景架??
作者: BBkeong    時間: 2011-6-9 01:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 金比    時間: 2011-6-9 03:38

最尾果張系邊到取景架??
rex_lyl_lkyamb 發表於 2011-6-7 20:25

打開公司個窗就咁影
作者: 金比    時間: 2011-6-9 03:41

厘部好無用
都有d興趣
粒電耐唔耐用
對蕉如何~
BBkeong 發表於 2011-6-9 01:32

代電影左一百二十左右就玩完,原廠會好D,但佢可以用USB直差部機(因跟機冇差座)
對焦一般,唔快
但存相奇慢,好多時都要1,2秒先SAVE完





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2