作者: 金比 時間: 2011-6-4 02:10 標題: Samsung WB700 新手試拍
本帖最後由 金比 於 2011-6-4 02:14 編輯
1.近拍1
2.夜影1 24mm
3.夜影1 432mm
4.夜影2 24mm
唔係好識取景,影得差唔好見笑
作者: rex_lyl_lkyamb 時間: 2011-6-7 20:25
最尾果張系邊到取景架??
作者: BBkeong 時間: 2011-6-9 01:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 金比 時間: 2011-6-9 03:38
打開公司個窗就咁影
作者: 金比 時間: 2011-6-9 03:41
代電影左一百二十左右就玩完,原廠會好D,但佢可以用USB直差部機(因跟機冇差座)
對焦一般,唔快
但存相奇慢,好多時都要1,2秒先SAVE完

