作者: Shnicky 時間: 2011-6-2 21:11 標題: 繼續鳥攝......
本帖最後由 Shnicky 於 2013-9-11 13:07 編輯
岩岩考完試,今日就此住出去影下相鬆一鬆~
#1籠外鳥豬屎喳一隻~
#2
#3
#4
#5外加花相一張
p.s 唔好同我講無咩新意,
我表示我今日主要想去放鬆下心情而不是去尋找新主題~
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193539&k=308e329d6b7bd7de562beff18b55b508&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193540&k=cf2facb604574655d77c36d82781584a&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193541&k=eac1ba68aa007bf0e72f1700acb7a09e&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193542&k=cac86b7c53001961be46371ce19f25e6&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193543&k=280d234b15830f9619bcbd363dddb1ec&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp

作者: totoki 時間: 2011-6-2 21:15
昨天我去了塱原,沒什麼野鳥,鳥攝要到秋天
作者: Shnicky 時間: 2011-6-2 21:18
咁即係野外鳥攝推遲.....

馬灣日落攝會提早~
作者: totoki 時間: 2011-6-2 21:21
帶埋我去
作者: Shnicky 時間: 2011-6-2 21:24
你幾時得閒??
作者: totoki 時間: 2011-6-2 21:52
下星期去camp
作者: Shnicky 時間: 2011-6-2 21:55
總之你比個期我啦,
就到就盡量就,
就唔到我就自己去嫁啦~
作者: totoki 時間: 2011-6-2 22:08
如果11-12號去唔成CAMP 就搵你地
作者: Shnicky 時間: 2011-6-2 22:19
11~12號我應該唔得,

因為我13號重要考最後一科試~
作者: totoki 時間: 2011-6-2 22:19

作者: hang05 時間: 2011-6-2 23:04
師姐呢排成日打雀嘅
作者: totoki 時間: 2011-6-2 23:10
等我早D去香公,早上去,打完返工 XD
作者: Shnicky 時間: 2011-6-3 00:35
唔知去邊好呀ma,
呢幾日主要去d就腳d既地方~
我等考唒試先去d冇咁就腳既地方~
作者: Shnicky 時間: 2011-6-3 00:35
人地開九點wo~

作者: totoki 時間: 2011-6-3 00:36
我返11點, 9點到10:30 ...完成飛的士返工~
作者: Shnicky 時間: 2011-6-3 01:02
太少時間好難打~
作者: totoki 時間: 2011-6-3 09:38
最緊要知醒....先去到=.=
作者: jianke02 時間: 2011-6-4 01:27
前日在九龙公园,看到一群人在拍鸟~


