Board logo

標題: [圖片] 繼續鳥攝...... [打印本頁]

作者: Shnicky    時間: 2011-6-2 21:11     標題: 繼續鳥攝......

本帖最後由 Shnicky 於 2013-9-11 13:07 編輯

岩岩考完試,今日就此住出去影下相鬆一鬆~
#1籠外鳥豬屎喳一隻~
_MG_4230.jpg
#2
_MG_4248.jpg
#3
_MG_4266.jpg
#4
_MG_4325.jpg
#5外加花相一張
_MG_4371.jpg
p.s 唔好同我講無咩新意,
我表示我今日主要想去放鬆下心情而不是去尋找新主題~

圖片附件: _MG_4230.jpg (2011-6-2 21:07, 141.27 KB) / 下載次數 59
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193539&k=308e329d6b7bd7de562beff18b55b508&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp



圖片附件: _MG_4248.jpg (2011-6-2 21:07, 134.02 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193540&k=cf2facb604574655d77c36d82781584a&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp



圖片附件: _MG_4266.jpg (2011-6-2 21:07, 139.61 KB) / 下載次數 59
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193541&k=eac1ba68aa007bf0e72f1700acb7a09e&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp



圖片附件: _MG_4325.jpg (2011-6-2 21:07, 143.56 KB) / 下載次數 93
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193542&k=cac86b7c53001961be46371ce19f25e6&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp



圖片附件: _MG_4371.jpg (2011-6-2 21:07, 149.4 KB) / 下載次數 75
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1193543&k=280d234b15830f9619bcbd363dddb1ec&t=1782136852&sid=2NzoN014Fp


作者: totoki    時間: 2011-6-2 21:15

昨天我去了塱原,沒什麼野鳥,鳥攝要到秋天
作者: Shnicky    時間: 2011-6-2 21:18

昨天我去了塱原,沒什麼野鳥,鳥攝要到秋天
totoki 發表於 2011-6-2 21:15

咁即係野外鳥攝推遲.....
馬灣日落攝會提早~
作者: totoki    時間: 2011-6-2 21:21

咁即係野外鳥攝推遲.....
馬灣日落攝會提早~
Shnicky 發表於 2/6/2011 21:18



    帶埋我去
作者: Shnicky    時間: 2011-6-2 21:24

帶埋我去
totoki 發表於 2011-6-2 21:21

你幾時得閒??
作者: totoki    時間: 2011-6-2 21:52

下星期去camp
作者: Shnicky    時間: 2011-6-2 21:55

下星期去camp
totoki 發表於 2011-6-2 21:52

總之你比個期我啦,
就到就盡量就,
就唔到我就自己去嫁啦~
作者: totoki    時間: 2011-6-2 22:08

總之你比個期我啦,
就到就盡量就,
就唔到我就自己去嫁啦~
Shnicky 發表於 2/6/2011 21:55



    如果11-12號去唔成CAMP 就搵你地
作者: Shnicky    時間: 2011-6-2 22:19

如果11-12號去唔成CAMP 就搵你地
totoki 發表於 2011-6-2 22:08

11~12號我應該唔得,
因為我13號重要考最後一科試~
作者: totoki    時間: 2011-6-2 22:19

11~12號我應該唔得,
因為我13號重要考最後一科試~
Shnicky 發表於 2/6/2011 22:19



   
作者: hang05    時間: 2011-6-2 23:04

師姐呢排成日打雀嘅
作者: totoki    時間: 2011-6-2 23:10

等我早D去香公,早上去,打完返工  XD
作者: Shnicky    時間: 2011-6-3 00:35

師姐呢排成日打雀嘅
hang05 發表於 2011-6-2 23:04

唔知去邊好呀ma,
呢幾日主要去d就腳d既地方~
我等考唒試先去d冇咁就腳既地方~
作者: Shnicky    時間: 2011-6-3 00:35

等我早D去香公,早上去,打完返工  XD
totoki 發表於 2011-6-2 23:10

人地開九點wo~
作者: totoki    時間: 2011-6-3 00:36

人地開九點wo~
Shnicky 發表於 3/6/2011 00:35



    我返11點, 9點到10:30 ...完成飛的士返工~
作者: Shnicky    時間: 2011-6-3 01:02

我返11點, 9點到10:30 ...完成飛的士返工~
totoki 發表於 2011-6-3 00:36

太少時間好難打~
作者: totoki    時間: 2011-6-3 09:38

太少時間好難打~
Shnicky 發表於 3/6/2011 01:02



    最緊要知醒....先去到=.=
作者: jianke02    時間: 2011-6-4 01:27

前日在九龙公园,看到一群人在拍鸟~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2