作者: kumera 時間: 2009-3-26 23:16 標題: 執相練習
近來終於得閒拎番月頭響南丫島影既相出來翻睇
有好多影人既相構圖都構得好平版
所以試下用自己既感覺做下剪裁同埋執下D對比:
(31-March Post番原相比較)
#1


#2


#3


#4


#5


[ 本帖最後由 kumera 於 2009-3-31 22:59 編輯 ]
作者: lsman1 時間: 2009-3-27 00:56
One photo exercise I read from book:
pick 20 pictures (either non-人... or all 人) of your recently take.
find the main catalog of each present, from the 6 elements of photo:
line, shape, form, texture, pattern and color.
If you find one that is lacking... that's your "weakness".
作者: free3sky 時間: 2009-3-27 01:02
D 色好怪
作者: kumera 時間: 2009-3-27 09:26
想請問點怪法
作者: ATHENA 時間: 2009-3-27 09:32
作者: kathyk 時間: 2009-3-27 09:39
作者: initials 時間: 2009-3-27 09:45
後制只係補救... 前期做得唔好點執都冇用
作者: bobbylwl 時間: 2009-3-27 19:42
邊度黎
作者: kumera 時間: 2009-3-27 23:23
南丫島嘛
作者: 新遺失戰艦 時間: 2009-3-27 23:35
#4 其實幾特別, 隻色幾好睇
[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2009-3-27 23:35 編輯 ]
作者: free3sky 時間: 2009-3-30 17:46
#5 感覺好d^^
作者: csw616472 時間: 2009-3-31 01:54
我都幾中意~
真實、自然並唔係靚GA準則
作者: jimie 時間: 2009-3-31 02:40
但係好似太黃
[ 本帖最後由 jimie 於 2009-3-31 02:41 編輯 ]
作者: kumera 時間: 2009-3-31 22:58
多謝大家既意見
都係時候講下點解我會做個咁既練習
好簡單,因為在下係色弱既
所以想用呢次機會,用自己既感覺張D相tune做一D我覺得OK既顏色
等大家俾意見
by the way,其實我自己最鍾意#3既顏色,但好似冇乜人覺得好...
作者: 新遺失戰艦 時間: 2009-3-31 23:10
相片, 本來就唔真實
正正因為唔真實, 咁先好玩
作者: 新遺失戰艦 時間: 2009-3-31 23:11
原帖由 kumera 於 2009-3-31 22:58 發表
多謝大家既意見
都係時候講下點解我會做個咁既練習
好簡單,因為在下係色弱既
所以想用呢次機會,用自己既感覺張D相tune做一D我覺得OK既顏色
等大家俾意見
by the way,其實我自己最鍾意#3既顏色,但好似冇乜人覺得好...
#4 俾到我一種好舒服, 好柔和既感覺
#3 顏色相對比較濃, 感覺上無#4 咁舒服
[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2009-3-31 23:14 編輯 ]
作者: Volunteer 時間: 2009-3-31 23:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


