Board logo

標題: 執相練習 [打印本頁]

作者: kumera    時間: 2009-3-26 23:16     標題: 執相練習

近來終於得閒拎番月頭響南丫島影既相出來翻睇

有好多影人既相構圖都構得好平版
所以試下用自己既感覺做下剪裁同埋執下D對比:
(31-March Post番原相比較)
#1




#2




#3




#4




#5




[ 本帖最後由 kumera 於 2009-3-31 22:59 編輯 ]
作者: lsman1    時間: 2009-3-27 00:56

One photo exercise I read from book:
pick 20 pictures (either non-人... or all 人) of your recently take.
find the main catalog of each present, from the 6 elements of photo:
line, shape, form, texture, pattern and color.

If you find one that is lacking... that's your "weakness".
作者: free3sky    時間: 2009-3-27 01:02

D 色好怪
作者: kumera    時間: 2009-3-27 09:26

原帖由 free3sky 於 2009-3-27 01:02 發表
D 色好怪

想請問點怪法
作者: ATHENA    時間: 2009-3-27 09:32

無質感
作者: kathyk    時間: 2009-3-27 09:39

原帖由 kumera 於 2009-3-27 09:26 發表

想請問點怪法


海面... 瑩光藍
作者: initials    時間: 2009-3-27 09:45

後制只係補救... 前期做得唔好點執都冇用
作者: bobbylwl    時間: 2009-3-27 19:42

邊度黎
作者: kumera    時間: 2009-3-27 23:23

原帖由 bobbylwl 於 2009-3-27 19:42 發表
邊度黎

南丫島嘛
作者: 新遺失戰艦    時間: 2009-3-27 23:35

#4 其實幾特別, 隻色幾好睇

[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2009-3-27 23:35 編輯 ]
作者: free3sky    時間: 2009-3-30 17:46

原帖由 新遺失戰艦 於 2009-3-27 23:35 發表
#4 其實幾特別, 隻色幾好睇

#5 感覺好d^^
作者: csw616472    時間: 2009-3-31 01:54

原帖由 新遺失戰艦 於 2009-3-27 23:35 發表
#4 其實幾特別, 隻色幾好睇

我都幾中意~
真實、自然並唔係靚GA準則
作者: jimie    時間: 2009-3-31 02:40

但係好似太黃

[ 本帖最後由 jimie 於 2009-3-31 02:41 編輯 ]
作者: kumera    時間: 2009-3-31 22:58

多謝大家既意見
都係時候講下點解我會做個咁既練習

好簡單,因為在下係色弱既
所以想用呢次機會,用自己既感覺張D相tune做一D我覺得OK既顏色
等大家俾意見

by the way,其實我自己最鍾意#3既顏色,但好似冇乜人覺得好...
作者: 新遺失戰艦    時間: 2009-3-31 23:10

原帖由 csw616472 於 2009-3-31 01:54 發表

我都幾中意~
真實、自然並唔係靚GA準則


相片, 本來就唔真實
正正因為唔真實, 咁先好玩
作者: 新遺失戰艦    時間: 2009-3-31 23:11

原帖由 kumera 於 2009-3-31 22:58 發表
多謝大家既意見
都係時候講下點解我會做個咁既練習

好簡單,因為在下係色弱既
所以想用呢次機會,用自己既感覺張D相tune做一D我覺得OK既顏色
等大家俾意見

by the way,其實我自己最鍾意#3既顏色,但好似冇乜人覺得好...


#4 俾到我一種好舒服, 好柔和既感覺
#3 顏色相對比較濃, 感覺上無#4 咁舒服

[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2009-3-31 23:14 編輯 ]
作者: Volunteer    時間: 2009-3-31 23:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2