Board logo

標題: ~ A Lady In Alia ~ [打印本頁]

作者: Mace Windu    時間: 2009-3-23 16:39     標題: ~ A Lady In Alia ~






















The whole set:
http://www.purplestory.com/gallery/alia/

Other works:
http://www.hermannlee.com/
作者: free3sky    時間: 2009-3-23 16:47

正呀
午夜黑天使haa
作者: brahms    時間: 2009-3-23 17:23

HERMAN 大哥, 不如寫返個"打光"心得, 比我地分享下啦
作者: CMFAM    時間: 2009-3-23 18:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickee    時間: 2009-3-23 18:50

我覺得D光有D爆同有D硬,model的輪廓都被強光打到冇乜…
作者: sameochan    時間: 2009-3-23 20:33

pretty ....
作者: kumera    時間: 2009-3-23 22:14

睇得出個model唔夠放...可惜

不過打光真係幾好
作者: 新遺失戰艦    時間: 2009-3-24 04:37

呢一輯好似無乜特別

想問下你係唔係星期日影?
因為星期日同朋友掃灣仔, 見到有一班人

[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2009-3-24 04:42 編輯 ]
作者: Midnighteye    時間: 2009-3-24 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KKKK    時間: 2009-3-25 20:51

你影相真係好有心機。

P.S. 最後一張話比我知, 個女仔未完全準備好就嚟影,因為條裙未燙... (唔知我有無講錯﹗)
作者: Mace Windu    時間: 2009-3-25 21:44

原帖由 kumera 於 2009-3-23 22:14 發表
睇得出個model唔夠放...可惜

不過打光真係幾好


佢好新好新,多多包涵。
作者: Mace Windu    時間: 2009-3-25 21:45

原帖由 新遺失戰艦 於 2009-3-24 04:37 發表
呢一輯好似無乜特別

想問下你係唔係星期日影?
因為星期日同朋友掃灣仔, 見到有一班人


唔係...

如果你見到有一班人,多數就唔係我。
作者: Mace Windu    時間: 2009-3-25 21:46

原帖由 KKKK 於 2009-3-25 20:51 發表
你影相真係好有心機。

P.S. 最後一張話比我知, 個女仔未完全準備好就嚟影,因為條裙未燙... (唔知我有無講錯﹗)


我自己的感覺是,無心機就不如唔好影了。
作者: kumera    時間: 2009-3-26 09:24

原帖由 Mace Windu 於 2009-3-25 21:44 發表


佢好新好新,多多包涵。

唔好咁講

不過聽d老海鮮講,如果個model係新,俾佢飲少少酒,有幫助的
(OK,如果個女仔係酒筲箕另計 )





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2