作者: Mace Windu 時間: 2009-3-23 16:39 標題: ~ A Lady In Alia ~










The whole set:
http://www.purplestory.com/gallery/alia/
Other works:
http://www.hermannlee.com/
作者: free3sky 時間: 2009-3-23 16:47
正呀
午夜黑天使haa
作者: brahms 時間: 2009-3-23 17:23
HERMAN 大哥, 不如寫返個"打光"心得, 比我地分享下啦
作者: CMFAM 時間: 2009-3-23 18:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickee 時間: 2009-3-23 18:50
我覺得D光有D爆同有D硬,model的輪廓都被強光打到冇乜…
作者: sameochan 時間: 2009-3-23 20:33
pretty ....
作者: kumera 時間: 2009-3-23 22:14
睇得出個model唔夠放...可惜
不過打光真係幾好
作者: 新遺失戰艦 時間: 2009-3-24 04:37
呢一輯好似無乜特別
想問下你係唔係星期日影?
因為星期日同朋友掃灣仔, 見到有一班人
[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2009-3-24 04:42 編輯 ]
作者: Midnighteye 時間: 2009-3-24 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KKKK 時間: 2009-3-25 20:51
你影相真係好有心機。
P.S. 最後一張話比我知, 個女仔未完全準備好就嚟影,因為條裙未燙... (唔知我有無講錯﹗)
作者: Mace Windu 時間: 2009-3-25 21:44
佢好新好新,多多包涵。
作者: Mace Windu 時間: 2009-3-25 21:45
唔係...
如果你見到有一班人,多數就唔係我。
作者: Mace Windu 時間: 2009-3-25 21:46
我自己的感覺是,無心機就不如唔好影了。
作者: kumera 時間: 2009-3-26 09:24
唔好咁講
不過聽d老海鮮講,如果個model係新,俾佢飲少少酒,有幫助的
(OK,如果個女仔係酒筲箕另計

