Board logo

標題: 十豪 [打印本頁]

作者: 清風浮雲    時間: 2009-3-15 19:30     標題: 十豪

咁岩見到你個名做左主體既一部份, 唔好諗左埋一邊, 我唔會同Dennis爭架

圖片附件: DSC_0097.jpg (2009-3-15 19:30, 244.66 KB) / 下載次數 14
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=815677&k=01520afc77231293db1c9a9be34e7b9c&t=1782311054&sid=4Nkwo95tXA


作者: 十豪    時間: 2009-3-16 18:38

去左澳門幾日. 冇上黎...

-----------------------------
點解唔叫sam009 wor >3<

我係NIKON 嫁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2