Board logo

標題: 這不是花展 [打印本頁]

作者: dickytwl    時間: 2009-3-14 22:35     標題: 這不是花展

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12


岩岩開始影相唔多識,望賜教

[ 本帖最後由 dickytwl 於 2009-3-15 20:33 編輯 ]
作者: bobbylwl    時間: 2009-3-14 22:38

尾2唔錯
不過仲可以留意水平問題
作者: memo    時間: 2009-3-15 00:39

睇唔到你d 圖既 ?
作者: 部腦超慢    時間: 2009-3-15 00:45

圖呢
作者: dickytwl    時間: 2009-3-15 20:34

原帖由 部腦超慢 於 2009-3-15 00:45 發表
圖呢
原帖由 memo 於 2009-3-15 00:39 發表
睇唔到你d 圖既 ?

睇唔到?
我原本用google既picasa upload..
轉番flicker





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2