Board logo

標題: 除夕夜: 澳門旅遊塔 [打印本頁]

作者: 小可樂    時間: 2009-1-1 10:50     標題: 除夕夜: 澳門旅遊塔

今次終於勁玩部 sx110is 嘅 zoom 功能, 好正...
最後三張 out focus, 但係就做到另一番效果...










[ 本帖最後由 小可樂 於 2009-1-1 14:32 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2