作者: De_N_N_iS 時間: 2009-1-1 04:09 標題: 煙花之夜
2008最後一次煙花 與 2009 第一次煙花
可惜我拍唔到短片 ...唉 :(
如需要原相做 WALL paper,請send me a messege :)
sony dslr a700 with sony 50 1.4
jpg 直出 RESIZE ONLY
WiSh YoU aLl hApPy NeW YeAr
full In
http://www.facebook.com/album.ph ... c&id=1076813407
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780490&k=2e095ad5542f51fecfa4c683861cc1eb&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780491&k=f408e98bb59fd530035a111ac200f435&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780492&k=663e66420a835cab50f96f4304861e59&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780493&k=d3ea7f00b3382ea50e0637d59e5e70dc&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780494&k=4222d765a7894701271bdb34167917b1&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780495&k=da6b722dbdbb50a6c90c72600a9556a0&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780496&k=6779cc6aa268d74726f937e2e9b49492&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780497&k=b7bc3b60c25c8138bd35d52df62ba1d7&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

作者: bkkss21 時間: 2009-1-1 09:14
好大風
作者: 摩亞 時間: 2009-1-1 09:37
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-1-1 04:09 發表
2008最後一次煙花 與 2009 第一次煙花
可惜我拍唔到短片 ...唉 :(
如需要原相做 WALL paper,請send me a messege :)
sony dslr a700 with sony 50 1.4
jpg 直出 RESIZE ONLY
WiSh YoU aLl hApPy NeW YeAr
full ...
影得唔錯...可惜我冇黎
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-1-1 12:44
影既時候係咁...
再用快門線..
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780541&k=1360f128658c8e68288adba1ccf9ad0c&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be

作者: leslie386 時間: 2009-1-1 17:00
比較暗~~


