Board logo

標題: 煙花之夜 [打印本頁]

作者: De_N_N_iS    時間: 2009-1-1 04:09     標題: 煙花之夜

2008最後一次煙花 與 2009 第一次煙花
可惜我拍唔到短片 ...唉 :(

如需要原相做 WALL paper,請send me a messege :)

sony dslr a700 with sony 50 1.4
jpg 直出 RESIZE ONLY

WiSh YoU aLl hApPy NeW YeAr

full In
http://www.facebook.com/album.ph ... c&id=1076813407

圖片附件: DSC02278.jpg (2009-1-1 04:09, 196.06 KB) / 下載次數 18
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780490&k=2e095ad5542f51fecfa4c683861cc1eb&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be



圖片附件: DSC02292.jpg (2009-1-1 04:09, 233.78 KB) / 下載次數 22
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780491&k=f408e98bb59fd530035a111ac200f435&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be



圖片附件: DSC02315.jpg (2009-1-1 04:09, 237.58 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780492&k=663e66420a835cab50f96f4304861e59&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be



圖片附件: DSC02330.jpg (2009-1-1 04:09, 221.03 KB) / 下載次數 32
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780493&k=d3ea7f00b3382ea50e0637d59e5e70dc&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be



圖片附件: DSC02335.jpg (2009-1-1 04:09, 231.52 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780494&k=4222d765a7894701271bdb34167917b1&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be



圖片附件: DSC02343.jpg (2009-1-1 04:09, 237.11 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780495&k=da6b722dbdbb50a6c90c72600a9556a0&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be



圖片附件: DSC02349.jpg (2009-1-1 04:09, 231.2 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780496&k=6779cc6aa268d74726f937e2e9b49492&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be



圖片附件: DSC02350.jpg (2009-1-1 04:09, 232.86 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780497&k=b7bc3b60c25c8138bd35d52df62ba1d7&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be


作者: bkkss21    時間: 2009-1-1 09:14

好大風
作者: 摩亞    時間: 2009-1-1 09:37

原帖由 De_N_N_iS 於 2009-1-1 04:09 發表
2008最後一次煙花 與 2009 第一次煙花
可惜我拍唔到短片 ...唉 :(

如需要原相做 WALL paper,請send me a messege :)

sony dslr a700 with sony 50 1.4
jpg 直出 RESIZE ONLY

WiSh YoU aLl hApPy NeW YeAr

full  ...

最後果張200X
影得唔錯...可惜我冇黎
作者: De_N_N_iS    時間: 2009-1-1 12:44

原帖由 bkkss21 於 2009-1-1 09:14 發表
好大風

影既時候係咁...
再用快門線..

圖片附件: Img074.jpg (2009-1-1 12:44, 174.37 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=780541&k=1360f128658c8e68288adba1ccf9ad0c&t=1782262760&sid=g6DeZHf3be


作者: leslie386    時間: 2009-1-1 17:00

比較暗~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2