作者: 銀鎧騎士 時間: 2008-11-19 00:02 標題: 東龍島@Scout 雜影












多謝觀看,請賜教
作者: chongsir1206 時間: 2008-11-21 23:01
個天好靚,幾時影咖
作者: 銀鎧騎士 時間: 2008-11-21 23:03
11月15號
作者: jordan_lau 時間: 2008-11-21 23:06
唔好介意, 我覺得相片嘅質數唔錯但構圖可以再有進步嘅空間。
作者: 銀鎧騎士 時間: 2008-11-21 23:07
嗯歡迎指點













| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |