Board logo

標題: 東龍島@Scout 雜影 [打印本頁]

作者: 銀鎧騎士    時間: 2008-11-19 00:02     標題: 東龍島@Scout 雜影













多謝觀看,請賜教
作者: chongsir1206    時間: 2008-11-21 23:01

個天好靚,幾時影咖
作者: 銀鎧騎士    時間: 2008-11-21 23:03

11月15號
作者: jordan_lau    時間: 2008-11-21 23:06

唔好介意, 我覺得相片嘅質數唔錯但構圖可以再有進步嘅空間。
作者: 銀鎧騎士    時間: 2008-11-21 23:07

原帖由 jordan_lau 於 2008-11-21 23:06 發表
唔好介意, 我覺得相片嘅質數唔錯但構圖可以再有進步嘅空間。

嗯歡迎指點





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2