作者: palmtree 時間: 2025-5-5 16:26 標題: RX 9070 XT在零售商处售价暴涨!
由于AMD RX 9070系列显卡性价比超高,自上市以来受到了众多玩家的欢迎。据外媒playground报道,尽管AMD曾承诺以建议零售价向市场供货,但Radeon RX 9070 XT的实际售价早已失控。这款标价599美元的显卡如今踪迹难寻,零售商自首发日起便持续加价。
Computerbase对德国市场的监测显示,显卡中位价已攀升至700-800欧元区间,仅少数入门型号勉强维持在700欧元下方,绝大多数零售商均已实施调价。
美国市场同样疯狂,亚马逊平台Radeon RX 9070 XT标价约960美元,较建议零售价暴涨50%。目前最“平价”的选择是MicroCenter现货的XFX Swift White三风扇版,标价849美元。
作者: hkmand001 時間: 2025-5-5 17:05
哈哈哈。中國平到4969 wo
作者: ricky1992 時間: 2025-5-5 22:09
本帖最後由 ricky1992 於 2025-5-6 19:38 編輯
尼D黃牛入哂貨再推大貨出尼就搞店
作者: polymer12 時間: 2025-5-5 23:41
無留意,關唔關關稅事, 大陸基本上原價買
作者: jacktsui 時間: 2025-5-7 13:33
售價暴漲就唔再性價比超高啦

作者: 掃馬想機 時間: 2025-5-10 09:58
你哋講得幾好幾好,係唔係真係咁好炒先
出邊吹嘅新聞好多都係有價冇市,實際你哋嗰班人都係想官方價買返嚟
又唔肯畀高啲嘅價錢買黃牛價,之後喺度嘈成日冇貨
現實就係噉,新聞永遠都唔會講嘅
講真要符合現實先至有得傾噶,日日吹到啲價錢有幾高有鬼用咩
作者: 掃馬想機 時間: 2025-5-10 09:59
如果你同我講真係有噉嘅價錢有人要,我即刻喺大陸淘寶掃貨,你哋有冇渠道食我批貨先,唔使關稅啊?
作者: kadon 時間: 2025-5-19 18:58
一啲都睇唔到脹價 反而慢慢回落
樓主梗係入咗大貨
作者: dom 時間: 2025-5-24 06:35
淘佬有貨
