Board logo

標題: 好消息︰中芯國際完成 5nm 開發 壞消息︰成本高一半 良率只有 TSMC 三分一 [打印本頁]

作者: HKHarry    時間: 2025-3-28 15:10     標題: 好消息︰中芯國際完成 5nm 開發 壞消息︰成本高一半 良率只有 TSMC 三分一

https://www.hkepc.com/23365/%E5% ... 9%E5%88%86%E4%B8%80

轉載HKEPC

成本從來都不是問題,中心股價企穩
作者: soccerhk    時間: 2025-3-28 15:20

本帖最後由 soccerhk 於 2025-3-28 15:21 編輯
轉載HKEPC

成本從來都不是問題,中心股價企穩
HKHarry 發表於 2025-3-28 15:10

人地要100  佢要600成本?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: shingzhk    時間: 2025-3-28 16:26

愛國從來唔係講錢既
唔好係我份糧到扣就得
作者: ckyuen2    時間: 2025-3-28 17:29

從來都係買得到先用得著
買唔到嘅就算人哋一蚊一粒chip都無可比性
作者: rabbit82047    時間: 2025-3-28 18:35

好事,先做到,下一步再解決其他問題

成本只係高50%,已經唔錯
作者: ricky1992    時間: 2025-3-28 19:13

做到
但頻率上唔上到係另一回事
作者: VV    時間: 2025-3-28 21:54

開始  TSMC 良率 都要慢慢 提升上來

點都好, 之前話 5nm 唔得, 依家咪得左, 進步中
作者: VV    時間: 2025-3-28 21:55

好事,先做到,下一步再解決其他問題

成本只係高50%,已經唔錯
rabbit82047 發表於 2025-3-28 18:35



    技術進步, 人民得益.......
作者: HKHarry    時間: 2025-3-29 00:11

通常呢啲消息都係用嚟刺激股價炒上去~~~
作者: rhk101    時間: 2025-3-29 00:24

轉載HKEPC

成本從來都不是問題,中心股價企穩
HKHarry 發表於 2025-3-28 15:10

相信 5nm 已經是  DUV 限極, 下一個戰場係用類似 EUV 機, 最小要用多 3年才有可能量産 3nm 以下。

via HKEPC Reader for Android
作者: inori    時間: 2025-3-29 00:57

通常呢啲消息都係用嚟刺激股價炒上去~~~
HKHarry 發表於 2025-3-29 12:11 AM


又割一波韭菜
作者: VV    時間: 2025-3-29 10:23

相信 5nm 已經是  DUV 限極, 下一個戰場係用類似 EUV 機, 最小要用多 3年才有可能量産 3nm 以下。

via H ...
rhk101 發表於 2025-3-29 00:24


困難架......要排除咁多專利技術, 一個國家頂咁多個國家專家唔易......

btw, 努力ing
作者: hkmand001    時間: 2025-3-29 10:34

本帖最後由 hkmand001 於 2025-3-29 10:52 編輯

無用的所謂7 5 3 2 nm
行業上毫無標准
Compress_20250329_103442_2455.jpg
你可以見到中芯係唔會公開自己的7nm 5nm晶管體面積

中芯之前有7nm造麒麟9020
跑分水平大約係三星4nm
但唔係因為中芯勁
而係麒麟9020全部自己造
糸統都自己。由軟件硬件上大幅優化先做到超5nm級水平
若果你扔走麒麟
只用中芯去做
呵呵呵呵

圖片附件: Compress_20250329_103442_2455.jpg (2025-3-29 10:35, 120.04 KB) / 下載次數 14
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2471239&k=95e2649fbc36028b600df6892a7f45e4&t=1782678709&sid=4HU1XLBofYK


作者: ccc123    時間: 2025-3-29 10:52

E 家係解決有矛嘅問題。。。。

下一步先係成本問題。。。。
作者: VV    時間: 2025-3-29 11:26

E 家係解決有矛嘅問題。。。。

下一步先係成本問題。。。。 ...
ccc123 發表於 2025-3-29 10:52


冇到有, 有到精, 平民化.....用家得益
作者: HKHarry    時間: 2025-3-29 14:22

傾盡全力做出一啲出嚟,只供欣賞,非賣品~!
作者: rabbit82047    時間: 2025-3-29 15:02

回覆 16# HKHarry


    當然會賣點唔賣
作者: HKHarry    時間: 2025-3-30 19:09

我都希望佢盡快攞出嚟賣,晶片商又有多一個選擇
作者: eswn    時間: 2025-3-30 22:22

3個月        28.350 - 59.700        +56.61%
大家買多D, 來緊必定上100
作者: 阿峰    時間: 2025-3-31 09:09

中國式解決問題方法...
先不計代價解決有/沒有問題
再用政策解決好/不好問題...
中間就係一堆重覆建設/內捲....

電動車就係一個好例子...準備係政策上解決好/不好問題
e.g.質量/利潤/供求/技術共享等.....
作者: hkmand001    時間: 2025-3-31 10:59

我只係知道,只要台積電可以供應番中國,中芯就馬上game over
就係咁簡單
作者: aib    時間: 2025-3-31 11:15

唔會掛,台積電係勁但佢回歸本源變美積電!國產唔用益美台係講唔過去!
過去偉大導師話肉要爛係煱裏...

via HKEPC
作者: kingdomcome    時間: 2025-3-31 14:11

本帖最後由 kingdomcome 於 2025-3-31 14:13 編輯

只能有第一.
三星第二都輸到XX
就算中蕊有2nm, apple,AMD 高通, 都唔會找中蕊做.
作者: 321    時間: 2025-3-31 16:29

算術題,成本高一半,良率只有TSMC1/3,實際成本比TSMC高多少??
作者: rabbit82047    時間: 2025-3-31 17:51

回覆 23# kingdomcome


    特殊原因,只要中芯有能力做到,自然就有國內單接
作者: hkmand001    時間: 2025-3-31 18:40

回覆  kingdomcome


    特殊原因,只要中芯有能力做到,自然就有國內單接
rabbit82047 發表於 2025-3-31 17:51

你錯了。宜家只有華為用
如果長時間都進步唔到
佢就用唔到,愛國情會消退

軍工你係秘密做,唔會計入數
所以賬本上係正常公司
作者: rabbit82047    時間: 2025-3-31 18:49

回覆 26# hkmand001


    補齊缺口就不假外求,本來 winner takes all,但依家開左條路俾中芯,當然要把握
之後仲會換國產光刻機,呢個係生存所需同時亦係機會,愛唔愛國中芯都要咁行
作者: hkmand001    時間: 2025-3-31 19:17

回覆  hkmand001


    補齊缺口就不假外求,本來 winner takes all,但依家開左條路俾中芯,當然要把握
...
rabbit82047 發表於 2025-3-31 18:49



    我問你,生產出來咩人用
首先,你要解決需求
gpu cpu 你可以造
但係無人用,你最後只有一個結果
軍工

軍工訂單唔可能每年都咁多
係養唔到公司的
作者: rabbit82047    時間: 2025-3-31 20:26

回覆 28# hkmand001


    單華為手機就已經係國內市佔第一,AI 晶片昇騰上緊,而龍芯 3a5000 代工有台積電但一樣有中芯代工份
所以話只要中芯技術達到要求自然就有單

仲有唔好咩都話軍工,軍工唔會追到最新製程,唔需要搵中芯
作者: 佢份人小氣    時間: 2025-3-31 21:33

算術題,成本高一半,良率只有TSMC1/3,實際成本比TSMC高多少??
321 發表於 2025-3-31 08:29



    6倍成本 假設一粒旗艦CPU要1千蚊 佢就要賣6千
作者: ckyuen2    時間: 2025-3-31 22:56

6倍成本 假設一粒旗艦CPU要1千蚊 佢就要賣6千
佢份人小氣 發表於 2025-3-31 21:33



i5同i9成本未必差好遠
老黃亦以刀法聞名
定價有部份係商業考慮
當然一定要睇效能可以捽得到去咩程度
作者: chue    時間: 2025-4-1 01:53

大前提係,川普肯賣,唔肯賣,點都要用國產,好唔好,都係要用
作者: shingzhk    時間: 2025-4-1 05:56

本帖最後由 shingzhk 於 2025-4-1 06:08 編輯
大前提係,川普肯賣,唔肯賣,點都要用國產,好唔好,都係要用
chue 發表於 2025-4-1 01:53

天真
好多野美國禁止出口中國多年, 中國點做?
隔第3者買囉

真係做到的話成本貴根本唔係問題
大陸打價格戰手段世界第一,燒錢搶市佔拖誇對手再抬價係各個領域已經唔係新聞
唔洗靠老美的話,口交部仲邊洗出來打咀炮
作者: chue    時間: 2025-4-1 07:51

但係港人遲D可能冇得用喎?美國早排已立左法
作者: kofz    時間: 2025-4-1 17:08

人地要100  佢要600成本?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
soccerhk 發表於 2025-3-28 15:20

蝕住賣。。。有國家補貼

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: HKHarry    時間: 2025-4-1 19:55

但係港人遲D可能冇得用喎?美國早排已立左法
chue 發表於 2025-4-1 07:51


唔係香港人冇得用,只係窮人冇得用有錢人繼續用
作者: hkmand001    時間: 2025-4-1 20:06

唔係香港人冇得用,只係窮人冇得用有錢人繼續用
HKHarry 發表於 2025-4-1 19:55



    交出幾百萬美元買美國卡lol

作者: rabbit82047    時間: 2025-4-1 20:36

回覆 33# shingzhk


    中國賣返俾美國既都唔少,奧巴馬係碼頭演講都要搵國旗遮住振華個名
作者: ampm    時間: 2025-4-2 11:26

俄羅斯350nm光刻機問世

俄羅斯聯邦工業和貿易部副部長瓦西里-什帕克指出,該裝置可確保生產350nm的晶片。
之前俄羅斯已經表示,計畫到2026年實現65nm的晶片節點工藝,2027年實現28nm本土晶片製造,到2030年實現14nm國產晶片製造。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2