作者: HKHarry 時間: 2025-3-28 15:10 標題: 好消息︰中芯國際完成 5nm 開發 壞消息︰成本高一半 良率只有 TSMC 三分一
https://www.hkepc.com/23365/%E5% ... 9%E5%88%86%E4%B8%80
轉載HKEPC
成本從來都不是問題,中心股價企穩
作者: soccerhk 時間: 2025-3-28 15:20
本帖最後由 soccerhk 於 2025-3-28 15:21 編輯
人地要100 佢要600成本?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: shingzhk 時間: 2025-3-28 16:26
愛國從來唔係講錢既
唔好係我份糧到扣就得
作者: ckyuen2 時間: 2025-3-28 17:29
從來都係買得到先用得著
買唔到嘅就算人哋一蚊一粒chip都無可比性
作者: rabbit82047 時間: 2025-3-28 18:35
好事,先做到,下一步再解決其他問題
成本只係高50%,已經唔錯
作者: ricky1992 時間: 2025-3-28 19:13
做到
但頻率上唔上到係另一回事
作者: VV 時間: 2025-3-28 21:54
開始 TSMC 良率 都要慢慢 提升上來
點都好, 之前話 5nm 唔得, 依家咪得左, 進步中
作者: VV 時間: 2025-3-28 21:55
技術進步, 人民得益.......
作者: HKHarry 時間: 2025-3-29 00:11
通常呢啲消息都係用嚟刺激股價炒上去~~~
作者: rhk101 時間: 2025-3-29 00:24
相信 5nm 已經是 DUV 限極, 下一個戰場係用類似 EUV 機, 最小要用多 3年才有可能量産 3nm 以下。
via HKEPC Reader for Android
作者: inori 時間: 2025-3-29 00:57
又割一波韭菜

作者: VV 時間: 2025-3-29 10:23
困難架......要排除咁多專利技術, 一個國家頂咁多個國家專家唔易......
btw, 努力ing
作者: hkmand001 時間: 2025-3-29 10:34
本帖最後由 hkmand001 於 2025-3-29 10:52 編輯
無用的所謂7 5 3 2 nm
行業上毫無標准
你可以見到中芯係唔會公開自己的7nm 5nm晶管體面積
中芯之前有7nm造麒麟9020
跑分水平大約係三星4nm
但唔係因為中芯勁
而係麒麟9020全部自己造
糸統都自己。由軟件硬件上大幅優化先做到超5nm級水平
若果你扔走麒麟
只用中芯去做
呵呵呵呵
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2471239&k=95e2649fbc36028b600df6892a7f45e4&t=1782678709&sid=4HU1XLBofYK

作者: ccc123 時間: 2025-3-29 10:52
E 家係解決有矛嘅問題。。。。

下一步先係成本問題。。。。

作者: VV 時間: 2025-3-29 11:26
冇到有, 有到精, 平民化.....用家得益
作者: HKHarry 時間: 2025-3-29 14:22
傾盡全力做出一啲出嚟,只供欣賞,非賣品~!
作者: rabbit82047 時間: 2025-3-29 15:02
回覆 16# HKHarry
當然會賣點唔賣
作者: HKHarry 時間: 2025-3-30 19:09
我都希望佢盡快攞出嚟賣,晶片商又有多一個選擇
作者: eswn 時間: 2025-3-30 22:22
3個月 28.350 - 59.700 +56.61%
大家買多D, 來緊必定上100
作者: 阿峰 時間: 2025-3-31 09:09
中國式解決問題方法...
先不計代價解決有/沒有問題
再用政策解決好/不好問題...
中間就係一堆重覆建設/內捲....
電動車就係一個好例子...準備係政策上解決好/不好問題
e.g.質量/利潤/供求/技術共享等.....
作者: hkmand001 時間: 2025-3-31 10:59
我只係知道,只要台積電可以供應番中國,中芯就馬上game over
就係咁簡單
作者: aib 時間: 2025-3-31 11:15
唔會掛,台積電係勁但佢回歸本源變美積電!國產唔用益美台係講唔過去!
過去偉大導師話肉要爛係煱裏...
via HKEPC
作者: kingdomcome 時間: 2025-3-31 14:11
本帖最後由 kingdomcome 於 2025-3-31 14:13 編輯
只能有第一.

三星第二都輸到XX
就算中蕊有2nm, apple,AMD 高通, 都唔會找中蕊做.
作者: 321 時間: 2025-3-31 16:29
算術題,成本高一半,良率只有TSMC1/3,實際成本比TSMC高多少??
作者: rabbit82047 時間: 2025-3-31 17:51
回覆 23# kingdomcome
特殊原因,只要中芯有能力做到,自然就有國內單接
作者: hkmand001 時間: 2025-3-31 18:40
你錯了。宜家只有華為用
如果長時間都進步唔到
佢就用唔到,愛國情會消退
軍工你係秘密做,唔會計入數
所以賬本上係正常公司
作者: rabbit82047 時間: 2025-3-31 18:49
回覆 26# hkmand001
補齊缺口就不假外求,本來 winner takes all,但依家開左條路俾中芯,當然要把握
之後仲會換國產光刻機,呢個係生存所需同時亦係機會,愛唔愛國中芯都要咁行
作者: hkmand001 時間: 2025-3-31 19:17
我問你,生產出來咩人用
首先,你要解決需求
gpu cpu 你可以造
但係無人用,你最後只有一個結果
軍工
軍工訂單唔可能每年都咁多
係養唔到公司的
作者: rabbit82047 時間: 2025-3-31 20:26
回覆 28# hkmand001
單華為手機就已經係國內市佔第一,AI 晶片昇騰上緊,而龍芯 3a5000 代工有台積電但一樣有中芯代工份
所以話只要中芯技術達到要求自然就有單
仲有唔好咩都話軍工,軍工唔會追到最新製程,唔需要搵中芯
作者: 佢份人小氣 時間: 2025-3-31 21:33
6倍成本 假設一粒旗艦CPU要1千蚊 佢就要賣6千
作者: ckyuen2 時間: 2025-3-31 22:56
i5同i9成本未必差好遠
老黃亦以刀法聞名
定價有部份係商業考慮
當然一定要睇效能可以捽得到去咩程度
作者: chue 時間: 2025-4-1 01:53
大前提係,川普肯賣,唔肯賣,點都要用國產,好唔好,都係要用
作者: shingzhk 時間: 2025-4-1 05:56
本帖最後由 shingzhk 於 2025-4-1 06:08 編輯
天真

好多野美國禁止出口中國多年, 中國點做?
隔第3者買囉
真係做到的話成本貴根本唔係問題
大陸打價格戰手段世界第一,燒錢搶市佔拖誇對手再抬價係各個領域已經唔係新聞
唔洗靠老美的話,口交部仲邊洗出來打咀炮
作者: chue 時間: 2025-4-1 07:51
但係港人遲D可能冇得用喎?美國早排已立左法
作者: kofz 時間: 2025-4-1 17:08
蝕住賣。。。有國家補貼
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: HKHarry 時間: 2025-4-1 19:55
唔係香港人冇得用,只係窮人冇得用有錢人繼續用

作者: hkmand001 時間: 2025-4-1 20:06
交出幾百萬美元買美國卡lol
作者: rabbit82047 時間: 2025-4-1 20:36
回覆 33# shingzhk
中國賣返俾美國既都唔少,奧巴馬係碼頭演講都要搵國旗遮住振華個名
作者: ampm 時間: 2025-4-2 11:26
俄羅斯350nm光刻機問世
俄羅斯聯邦工業和貿易部副部長瓦西里-什帕克指出,該裝置可確保生產350nm的晶片。
之前俄羅斯已經表示,計畫到2026年實現65nm的晶片節點工藝,2027年實現28nm本土晶片製造,到2030年實現14nm國產晶片製造。


