Board logo

標題: AnandTech收檔了 [打印本頁]

作者: smoke_cheese    時間: 2024-8-30 21:49     標題: AnandTech收檔了

https://www.anandtech.com/show/21542/end-of-the-road-an-anandtech-farewell

"It is with great sadness that I find myself penning the hardest news post I’ve ever needed to write here at AnandTech. After over 27 years of covering the wide – and wild – word of computing hardware, today is AnandTech’s final day of publication.……"

[youtube]ud6DWmWcHaY[/youtube]
作者: smoke_cheese    時間: 2024-8-31 03:50

EPC 報導:

Anandtech 向讀者告別 主編:經過 27 年 今天是最後一日

【不做了 😭】 AnandTech 30 日宣布今日是最後一天,經過 27 年終於走到了盡頭,網站內容將不會再更新,網站討論區則會維持運作。

🔴 以下是 Anadtech 主編 Ryan Smith 告別文節錄:

「我非常難過,這是我在AnandTech 寫過最困難的文章。經過 27 年的廣泛報道,今天是 AnandTech 出版的最後一天。……
作者: dom    時間: 2024-8-31 04:28

本帖最後由 dom 於 2024-9-1 05:41 編輯

唉 , 中學睇到依家
時代轉變.......
早陣子就DPReview .... (DPreview 無事, 有第間公司買左 )
作者: kan_hung    時間: 2024-8-31 04:40

有時鍾意睇文多過睇片review,一直睇anandtech 同Toms學野,老了
到依家都好少有人砌機了,同埋花時間喺自己身上好過
人地既野好少理

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rabbit82047    時間: 2024-8-31 07:46

以前英文媒體睇開 toms 同 anandtech,不過近年都少留意 hardware news
估唔到 anandtech 要收檔
作者: uganda_martyr    時間: 2024-8-31 17:05

全世界越來越少人砌機了!
作者: gn01119056    時間: 2024-8-31 17:09

有時搵bench mark都會睇
呢個世代一定要拍片先有得做
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-9-1 00:32

而家連toms都成十年冇睇...
砌機講真上一部已經係i7 6700t
差唔多十年之前
而家用緊嗰部 係21年一月dcf 收返嚟用咗三個月嘅勁新i7 10700
基本上都唔算係自己砌 只係中途換咗個靚箱
都係畀錢人搞

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-9-1 00:34

本帖最後由 暴走呆喵 於 2024-8-31 16:37 編輯

反而呢幾年成日投資落去手提電腦
不過最近已經飽和 效能已經追上我堆程式
所以正常唔壞 都應該唔會手痕
其實手機都係 s865既sharp r5g 對我嚟講夠用有突了
小新平板pad pro s870都係 完全效能過剩
玩模擬器類 s870又係夠用有突


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: pc1668    時間: 2024-9-1 11:20

全世界越來越少人砌機了!
uganda_martyr 發表於 2024-8-31 17:05


right ... and I've been switched to minipc/laptop 10 years+ ago
作者: dom    時間: 2024-9-1 13:44

以前英文媒體睇開 toms 同 anandtech,不過近年都少留意 hardware news
估唔到 anandtech 要收檔 ...
rabbit82047 發表於 2024-8-30 23:46


其實早兩三年前 Ian 走左 , D review 少晒已經跟得無咁貼時間
https://www.youtube.com/watch?v=ud6DWmWcHaY
Ian 自己講
(佢自己出左黎開 YouTube Channel 講tech)

佢講先知原來 好多編者係 Freelance ... (同埋一路都係係同集團下under Tom's Hardware 管 , 無乜理加無乜比個資源)
作者: smoke_cheese    時間: 2024-9-1 15:42

我都係睇佢個 video 先知 Anandtech 原來被 Tom's Hardware 同一集團買咗好耐
作者: gn01119056    時間: 2024-9-2 09:40

我都係睇佢個 video 先知 Anandtech 原來被 Tom's Hardware 同一集團買咗好耐
smoke_cheese 發表於 2024-9-1 15:42



    應該一早合併, 出片
純文字已經好少人睇
作者: yankeelam    時間: 2024-9-2 11:33

年紀大,唔習慣睇片。
老實講,HARDWARE REVIEW 我唔會全篇睇晒,例如 DISPLAY CARD或 CPU 唔係全部 BENCHMARK有興趣,咁網上版好容易係 DROP DOWN BOX 選自己有興趣那部份。但有 d terms 唔明,我可以 copy and paste 上 google 查,比較 benchmark 我又可以開多一個 REVIEW WEB SITE,例如我一邊開 ANADTECH,另一邊開 EXTREMETECH。

我仲未習慣到睇片。
作者: pc1668    時間: 2024-9-2 13:28

本帖最後由 pc1668 於 2024-9-2 15:15 編輯
應該一早合併, 出片
純文字已經好少人睇
gn01119056 發表於 2024-9-2 09:40

年紀大,唔習慣睇片。
老實講,HARDWARE REVIEW 我唔會全篇睇晒,例如 DISPLAY CARD或 CPU 唔係全部 BENCHM ...
yankeelam 發表於 2024-9-2 11:33


However many of the videos out there are pretty bad ... the focus was always on the "reviewer" instead of the product .  I don't want to "watch" the reviewer for 50% of the video .  This kind of situation rarely happen on "純文字" reviews.
作者: rfdingo    時間: 2024-9-2 16:07

本帖最後由 rfdingo 於 2024-9-2 16:08 編輯
應該一早合併, 出片
純文字已經好少人睇
gn01119056 發表於 2024-9-2 09:40



    少人睇事少
銀明顯係出片個邊多

出片+廣告收入vs  網站廣告收入only
作者: gn01119056    時間: 2024-9-3 09:39

主要出片先多廣告收入, 純網頁收入低得可憐, SPONSOR都無乜興趣放錢入黎
出片都多野可以搞下
作者: grxgr    時間: 2024-9-5 00:18

以前經常係佢地個網度睇CPU同GPU BENCH黎參考...不過已好多年升級電腦~
今日睇BENCHMARK去左睇大陸網天梯圖~
作者: pc1668    時間: 2024-9-5 17:33

主要出片先多廣告收入, 純網頁收入低得可憐, SPONSOR都無乜興趣放錢入黎
出片都多野可以搞下 ...
gn01119056 發表於 2024-9-3 09:39


coz video clip is easy to have "植入式廣告"
作者: 掃馬想機    時間: 2024-9-8 16:57

整D網購,nord,sharp vpn既廣告,

應該仲頂到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2