作者: raylee 時間: 2024-7-27 08:47 標題: 13,14 gen non-k Intel 宣布失手
本帖最後由 raylee 於 2024-7-27 08:52 編輯
https://videocardz.com/newz/inte ... -fix-affected-units
1) 13, 14 gen non-k 宣布失手
2) 有關u不會回收
3)來緊micro code 更生不能修正(透過firmware update )
作者: maxpower 時間: 2024-7-27 13:22
本帖最後由 maxpower 於 2024-7-27 13:24 編輯
到時容許消費者用13/14系以5折價換最新既CORE ULTRA 200系咪得

作者: 掃馬想機 時間: 2024-7-27 16:26
粉絲繼續潛水, Intel yes

作者: kenoper 時間: 2024-7-31 14:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chihim2468 時間: 2024-7-31 14:54
冇recall 空歡喜一場,不過就算recall 都蝕底板
作者: MirageKnight 時間: 2024-7-31 16:15
intel 直接落order. 命令所有軟件開發避開有問題功能. (好似唔係第一次咁做).
作者: chantelise9k 時間: 2024-7-31 16:41
咦... 早幾個月幫朋友出..13代u... 唔知佢有無事呢...
不過一直無講有咩問題...我估無事掛
作者: mcdull 時間: 2024-7-31 18:45
bios 再降頻... 降到足夠慢就可以buy time.
作者: chue 時間: 2024-7-31 20:15
CISC 指令集看似可以加新指令集好似好勁,但事實上無論 INTEL 點做都追唔到 ARM 陣營既 RISC 咁可以相對上可以做到細細既流動組件
不過 ARM 陣營中既高通似乎正在行緊 X86 陣營中 INTEL 老路,或有機會令長期受壓既 MTK 一個 AMD 式翻身機會
作者: antlee 時間: 2024-8-1 10:20
暫時睇嚟Intel仍然卡死喺自己生產線問題(5/7 nm equiv. ?)
而家睇到可以反牌的理由係最強晶片生產線不在 Intel/三星 而在TSMC(3/4 nm)而已
除咗Nvidia強到用三星都保持強勢之外,其他用三星嘅都...
作者: s84292 時間: 2024-8-1 10:34
本帖最後由 s84292 於 2024-8-1 02:37 編輯
依家ARM 同X86都係混合CISC RISC,x86 大部長指令都係內部轉換成RISC 指令執行
而ARMv8 v9亦支持CISC指令的執行
AMD 最新的AI HX370 中高負載每W 性能就超過了對手高通的EX
(28W就跑出EX 45W的性能)
低負載最大問題都係SOC 基本開支大,反而同ARm X86無關,設計理念問題
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-8-2 09:22
Intel宣布13/14代盒裝CPU延長多兩年保養
https://www.tomshardware.com/pc- ... gen-core-processors
作者: raylee 時間: 2024-8-2 09:43
多兩年換貨
作者: jefy2000 時間: 2024-8-2 11:44
多兩年,咁NB, mini PC, COB點保先,全機保?你要焊出CpU只保U?
作者: 觀星是答案 時間: 2024-8-2 13:47
話明盒裝
你個 d mini pc , notebook , 甚至廠機 desktop cpu 都唔關事
跟返原廠保養
作者: freefdhk 時間: 2024-8-2 16:13
咁大工程, 生產商實唔認數. 9成9 一句人為損壞唔保.
作者: jefy2000 時間: 2024-8-2 18:04
回覆 16# freefdhk
冇錯NB方面話要自己proof粒U 有問題
作者: DennisTan 時間: 2024-8-2 19:02
點解無回收?
作者: freefdhk 時間: 2024-8-2 19:23
回唔回收. 你都係買佢. 佢售後又點洗做得好.
作者: polymer12 時間: 2024-8-2 20:52
係咪全球多2年保養先?? 定美國限定
作者: cngaiyin 時間: 2024-8-2 21:40
上年唔知抽左條咩根
突然唔買Tray 買左Box (136kf)
原來係祖宗顯靈

作者: DennisTan 時間: 2024-8-2 21:45
回覆 19# freefdhk
今日見到股價插28%,好爽。

作者: 愚樂無窮 時間: 2024-8-3 16:25
回唔回收都係死
回收全球咁多粒u點一次過比返粒新野大家
唔回收延長兩年就慢慢賠
作者: 刺心 時間: 2024-8-3 21:39
如果殺價到一半
買返來唔行65W
行35W唔會又過熱壞啦咪

作者: freefdhk 時間: 2024-8-4 01:35
今年共跌左超過一半. 睇來呢間野氣數已盡.
不過可能只要學AMD 都可以. INTEL CPU的生產找台積電代工.
然後自己就做低階晶片幫人代工.
作者: 1597532468000 時間: 2024-8-4 02:00
本帖最後由 1597532468000 於 2024-8-4 02:02 編輯
換過粒新 再壞再換 但係裝10次nvidia driver都係有炒 點換都冇用
除非15代生性 又比你13/14換同級15 先叫解決
作者: gum 時間: 2024-8-4 02:54
laptop 有冇影響, 只有desktop有事?
作者: Baggio3go 時間: 2024-8-4 03:47
講到intel 技術好唔掂咁
其實佢造晶片技術, 全球第二, 淨係弱過台積電
幫人代工都唔會係做低階晶片啦
作者: googleli 時間: 2024-8-4 13:05
本帖最後由 googleli 於 2024-8-4 13:08 編輯
Day 1用7950X3D到而家
買果時板同U都貴過intel旗艦
但起碼就咁啪個風冷乜事都無
打機又極少會crash (會都係隻game問題)
利申我唔係AMD粉, 已經十幾廿年無用過AMD/ATI GPU
作者: YANG 時間: 2024-8-4 13:08
但係之前曾經製程領先長達40年,到10nm先被台積電超越至今。
作者: polymer12 時間: 2024-8-4 14:38
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: freefdhk 時間: 2024-8-4 19:36
總之頂級晶片就無佢分. 落後左幾年水平.
不過而家既年代都唔興 X86 CPU 嫁啦.
佢應該搞好D AI 晶片技術. 但係睇怕追 AMD / Nvidia 好似車尾燈都見唔到都唔知點算好.
作者: kenoper 時間: 2024-8-5 01:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mars~ 時間: 2024-8-6 19:24
幾十年嚟從來淨係做in-house 嘢, 未對過街外客, 無返三五七年過渡期都唔好預佢套bureaucracy,佢個mindset識得同客夾
作者: zgmfx12a 時間: 2024-8-7 13:21
回復 30 #YANG
應該係真7nm先開始被反超, 但最大問題係個架構, 綁死左ringbus又要超到出煙先追到農社, 唔手起刀落大改架構好難扭轉形勢
via HKEPC Reader for Android
作者: 1597532468000 時間: 2024-8-7 13:48
到intel 4 (7nm)果時
對手Ryzen可能已經玩到3mn
愈放愈遠
作者: Miipp 時間: 2024-8-7 20:24
快 d 加返保養比 i5 non-k 吧

