作者: Casper_HK 時間: 2022-6-5 18:46 標題: 中國龍芯中科推 3C5000 伺服器晶片 「性能媲美外國晶片」
本帖最後由 Casper_HK 於 2022-6-5 10:50 編輯
龍芯中科將於下周舉行的發布會推出最新 3C5000 晶片,官方指 3C5000 能完全自主架構,並為高性能計算而生,整顆晶片皆自家設計,能與外國著名晶片媲美。
龍芯中科宣布,將於 6 月 6 日舉行 2022年 LoongArch 生態創新大會,屆時除了發布最新的龍芯 3C5000 晶片外,新一代的伺服器基礎軟硬件平台亦會於發布會上亮相。
3C5000 晶片將沿用 LoongArch 指令集,是繼去年推出並首顆使用 LoongArch 的 3A5000 晶片又一新作,官方更稱 LoongArch 的性能可與外國產品媲美。龍芯的晶片可分為 3C 及 3A 系列,而 3C5000 及 3A5000 是互相對應,分別針對消費級及伺服器市場。
龍芯中科形容 3C5000 為完全自主架構、為高性能計算而生的晶片,由 20 多年的研製及經驗累積而來,整顆晶片皆自家設計,沒有依靠外國的技術及零件。3C5000 晶片採用 12 nm工藝,採用 16 核的龍芯 LA464 處理器核,主頻高約 2.2GHz,具 4 個 64 位DDR4-3200 內存控制器。由於 3C5000 可同時支援 4 至 16 路伺服器,最高可配備構成 64 核及 256 核,能與國外著名晶片媲美。3C5000 晶片或交由台積電代工,確實資料仍未公布。
發佈日期:2022-06-02
來源連結:中國龍芯中科推 3C5000 伺服器晶片 「性能媲美外國晶片」 - unwire
評論:產品性能值得商榷。另外,處理器會否存在嚴重漏洞?
作者: allen05073003 時間: 2022-6-5 22:40
仲要靠外國台積電
中芯整唔到咩
via HKEPC Reader for Android
作者: 六代火龍 時間: 2022-6-6 11:32
台積電 係中國上海有廠房的

作者: chue 時間: 2022-6-6 13:38
所以我早幾日見 INTEL 話要打壓台積電我就已溫馨提示左,儘管有人即時 RE 但可能佢冇考慮到更深既問題我先再次提醒叫老美唔好自作聰明亂黎一邊話要幫台灣一邊又要逼人接大量強國訂單,尤其 INTEL咁做仲有機會益埋死敵產能大增最終自己作死
作者: 孤兒仔 時間: 2022-6-6 14:19
媲美!? 早幾年/早十幾年唔係超越咗咩?又重新超越
作者: mooninman 時間: 2022-6-6 15:04
又係推土機COPY
作者: MirageKnight 時間: 2022-6-6 17:36
香港政府, 港交所, 各大大學科研機構應全面更換晒龍芯司服器.
作者: antlee 時間: 2022-6-6 17:59
https://www.phoronix.com/scan.ph ... h-Merged-Linux-5.19
有code入到kernel, 但似乎未夠boot機用

而家要用大概要自己特別build先得
作者: rabbit82047 時間: 2022-6-6 20:51
回覆 8# antlee
無計架構完全唔同, community 就算想 support 都無可能咁快
作者: alanh999 時間: 2022-6-7 06:51
"C5000 晶片或交由台積電代工" > This is the key.
作者: blkbd5 時間: 2022-6-7 09:08
讚成中芯代工,全國產化,到時全國,香港,澳門,所有正苦機關指定機!
效能點已經唔重要!
作者: isvh5 時間: 2022-6-7 10:19
龍芯5000系列既做法都係同一個設計,
會在中芯同台積電同時流片,
不過中芯出來既晶片頻率都要比台積電低,
作者: kofz 時間: 2022-6-7 11:49
沒有依靠外國的技術及零件。
因為台灣省係中國一部份
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kofz 時間: 2022-6-7 11:51
係就好
控制你51%股權
跟住中國ARM事件又再次重演
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kofz 時間: 2022-6-7 11:52
語言偽術既野
心中有數
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Richard_Yip 時間: 2022-6-7 23:41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324108&k=42137261ced295ca10c903bb6dee82b0&t=1782183998&sid=6QE111MQg0X

作者: 一隻人 時間: 2022-6-8 08:40
在2B領域性能媲美外國不算什麼新鮮事吧?
超算芯片領域因為封鎖原因早就曾完成過超越了
伺服和超算其實相近
好多都可以直接用配套軟件
不用考慮兼容問題
設計包袱比2C領域少太多了


