作者: 健昇 時間: 2022-5-23 20:46 標題: 竄改設計踩蘋果大忌 京東方傳失iPhone 14 OLED大單
https://bit.ly/3PyJcy6
據韓媒報導,中國面板大廠京東方 (BOE) 傳出擅自修改 iPhone 設計遭蘋果 (AAPL-US) 發現,除遭剔除 iPhone 13 供應鏈名單,如今恐將痛失 iPhone 14 OLED 3000 萬片大單,三星、LG 可望獲得轉單,成大贏家。
京東方傳出擅自更改 iPhone 內部設計,將薄膜電晶體 (TFT) 電路加寬,以提高自身 OLED 良率。此行為本月初遭蘋果發現,蘋果立即下令京東方停止生產。
市場原先預期,京東方可望在今年打進蘋果新機 OLED 供應鏈,但時間進入蘋果新機備貨期,京東方竄改設計事發迄今並未收到蘋果任何 OLED 訂單。
京東方 C 級主管近期曾親自前往蘋果總部解釋 OLED 擅改設計事件始末,並嘗試探聽是否取得新機 OLED 訂單,但未收到正面回覆。
蘋果很可能將原先分配給京東方的 3000 萬片 OLED 訂單交由三星、LG 生產,預計新機 OLED 面板下個月將開始生產。
蘋果新機 OLED 面板訂單規模預計較先前上調 7% 至 150 億片,並採用低溫多晶氧化物技術 (LTPO) 提高螢幕幀數,讓畫面更流暢。
預計三星將負責 6.1、6.7 吋 iPhone 14 Pro 面板,LG 則提供 6.7 吋 iPhone 14 Pro Max 的 OLED 面板。
唔跟 Spec 造當人唔會知?
作者: alanh999 時間: 2022-5-23 20:56
A silly move indeed.
作者: Q-Q 時間: 2022-5-24 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047 時間: 2022-5-24 00:09
改設計某程度係可以,不過無得到個客同意係死罪
就睇京東方表演
作者: blkbd5 時間: 2022-5-24 00:22
大六一貫做事方法,自作主章,應該會搵個人上身,炒左當內部交代
作者: chue 時間: 2022-5-24 02:41
即係話 iphone 14 本身有問題定點?果粉第一水咪9衝住
作者: Once 時間: 2022-5-24 03:44
仲話遲啲想將NAND 轉中國嘢
睇吓Apple 你見過鬼怕唔怕黑

作者: SleepyPrince 時間: 2022-5-24 07:48
回覆 6# chue
佢係 iPhone 13 啲屏幕度出千
攪到 iPhone 14 佢地無份造, 所以唔駛擔心
作者: 飯團A號 時間: 2022-5-24 09:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q 時間: 2022-5-24 10:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW 時間: 2022-5-24 10:36
哩 d 係大陸工廠的不良習慣....
骨子裡佢地可能唔係有心要呃人, 只係佢地自己覺得改"好左", 就唔駛理個客, 唔出聲.... 直到有一日有人發現, 佢仲會好理直氣壯咁同你講, 我俾左"好 d" o既野你, 你仲乜唔高興? 今時今日仲係有好多廠唔明產品規格一致性係乜黎.
作者: rcbananahk 時間: 2022-5-24 10:53
美國制做不遠了
作者: hopkins 時間: 2022-5-24 11:04
應該唔止工廠,淘寶好多時寄類似物品就當好合理,問返佢唔會認自己錯。內地普遍文化?
作者: MirageKnight 時間: 2022-5-24 11:55
本帖最後由 MirageKnight 於 2022-5-24 12:01 編輯
同大陸D廠做個生意就知. 佢地最鍾意改個客設計. 明明白紙黑字, 三口六面要跟足設計開模, 開色. 分毫不差. 唔係一定QC reject. 樣品都做咗出來. 結果第一批成品都會同你改. 佢會同你講咁樣做出來好D. 要同佢吵起來, reject晒成批貨. 重新做過, 真係鑊鑊新鮮.
作者: allen05073003 時間: 2022-5-24 11:56
Adata 用過我就怕左中國D nand
via HKEPC Reader for Android
作者: IanW 時間: 2022-5-24 12:11
可能個 mind set 係咁, 要時間去培養返黎.
佢地個出發點係 "我改好左", 你就應該要接受.... 有 d 人係真係改唔倒的, 一次又一次重複都係咁改人野.
作者: HK006 時間: 2022-5-24 14:18
本帖最後由 HK006 於 2022-5-24 15:12 編輯
中國人既過人之處就係夠靈活性, 講白 d 就係為求目的不擇手段, 呢 d 生蕃格養唔熟的.
作者: allen05073003 時間: 2022-5-24 14:43
我諗佢都唔係第一次改
佢唔係接左apple 幾年啦咩?
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2022-5-24 16:17
呢類大廠唔係第一日同外國大客交手, 唔會唔知要求
我估係單野係發生左 d 問題, 知時間內解決唔到或比客知會好麻煩, 會影響埋出貨, 高層壓落來甚至有某某大佬聲言 "有鑊我孭" 情況下面 d 人先會落手操作
個 d 不良習慣係細廠仔先會有的概念
作者: Miipp 時間: 2022-5-24 16:23
細單細廠細 project 同水果野唔撈得埋一齊講.
知唔知要做水果 AVL 有幾難?
作者: 一隻人 時間: 2022-5-24 18:08
按正常邏輯,這種專廠專產
蘋果是有派駐場工程師合作開發的
也有權限調閱參數
未經批准自己改很難以想像
但若果係要求改參數最後不達標被人退貨倒能接受
讓子彈先飛一會吧
作者: Nukpana 時間: 2022-5-24 22:01
大陸佬思想『錯在X方』
自己無錯永遠係人地既錯
作者: Kin_2012 時間: 2022-5-25 06:52
等睇老胡接盤。。。
作者: eh 時間: 2022-5-25 09:15
一定係Apple辱華
來自iPhone 13

作者: 200644600 時間: 2022-5-25 09:35
150 億片多得咁交關?
作者: pms1006 時間: 2022-5-25 09:52
係唔係又辱華
作者: 孤兒仔 時間: 2022-5-25 10:57
大家都係鬼亦與鬼同床多年佢點會唔知,
只不過天真到以為鬼可以受佢控制,
可能老外無類似俚語:狗改不了吃C
作者: IanW 時間: 2022-5-25 12:03
大廠細廠都係會有條友做有事我孭哩個角色架啦.
唔通一個工仔會改野咩, 係咪?
概念乜廠都係一樣, 佢的角度/出發點係 "改好左", 至於好左係方便左邊個, 對客有乜影響, 基本上係唔會點理.
大廠細廠分別就只有拍版條友係所謂"高層"中的高度而已.
作者: Miipp 時間: 2022-5-25 12:49
"改好左" 呢 d 係過時概念,只會淨返山寨廠或 ODM 產品會咁做
ching 或者無乜同國內一線大廠合作經驗先會咁諗
國內大廠接左鬼佬單好多個十年啦,乜都 train 熟晒,一早唔係土法練鋼時代
作者: hopkins 時間: 2022-5-25 13:43
我都黑人問號,全球先得78億人,新iphone要150億片面板?
作者: Q-Q 時間: 2022-5-25 14:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200644600 時間: 2022-5-25 14:06
https://www.imore.com/report-app ... ne-supplier-trouble
應該係第一個做功課嘅人,戇XX覺得million係億,之後所有中文版的news都抄錯功課!
作者: Q-Q 時間: 2022-5-25 14:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2022-5-25 14:14
d 鬼都唔知幾醒, 請咁多貴價 SQA 駐廠係白出糧的?
偷雞改野就係一場賭搏, 明顯 B 記膠層今鋪賭輸左清袋
作者: Q-Q 時間: 2022-5-25 14:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2022-5-25 14:41
所以我一開始係估好迫不得以, 否則唔會拎水果單去賭
樓上好多獅卿睇法係大陸廠經常落場賭, 以為賭輸左唔使蝕(入肉)?
作者: IanW 時間: 2022-5-25 22:28
"改好左" 呢 d 係過時概念,只會淨返山寨廠或 ODM 產品會咁做
ching 或者無乜同國內一線大廠合作經驗先會咁諗
國內大廠接左鬼佬單好多個十年啦,乜都 train 熟晒,一早唔係土法練鋼時代
Miipp 發表於 2022-5-25 12:49
我承認真係無乜直接同一線廠交手.
但係廠接觸一線零件廠都係一鬼樣, 不過當然相對而言, 哩個情況下係佢口大我地口細....
當然所謂大廠接大鬼佬單又可能有另一套行事方式啦.... 真係無哩方面的實情知識.
咁哩次哩個 case 大概應該叫明呃吧?
不過我依然係覺得佢地骨子裡, 都係一個"改好左"的概念.
因為哩個"改好左", 從來都唔係為客諗..... 而係自己覺得好左... 好自然, 大部份的情況係自己方便左.
作者: rabbit82047 時間: 2022-5-26 14:06
照睇今次係有d鬼鼠野,出左事,
但無論點都好,咁都只係京東方既問題,無理由一竹篙打一船人,當埋其他廠都一樣
作者: 200644600 時間: 2022-5-26 14:46
商譽?不存在
作者: 孤兒仔 時間: 2022-5-26 15:39
又睇下其他廠行到幾遠!?

作者: big_nature 時間: 2022-5-27 00:22
驚東方果批貨在番大陸市場銷番就OK啦!
貧果小題大做啫!

作者: kenken33 時間: 2022-5-27 16:45
到時班友又話搞差別對待好似當年htc咁,風險當然轉嫁番比京東方自己硬食最佳。
作者: MirageKnight 時間: 2022-5-27 16:58
係大陸告生果違約就得. 要生果賠償. 無得輸.
作者: big_nature 時間: 2022-5-27 17:26
回覆 43# MirageKnight
同意,
最佳毒招。

作者: bobocar 時間: 2022-5-27 21:24
內地問題 當然要搵番內地官去審!! 懂的都懂丫
作者: Dcup 時間: 2022-5-27 22:34
以前同鋼鐵廠訂貨,佢地夠擔點過火都做馬,兩次變一次,同你講我平翻俾你咪ok,你仲快有貨出
大陸大廠wow作者: 六代火龍 時間: 2022-5-27 22:49
生果跟本係想壓價 京京方唔做佢生意 唔會有乜損失 做多的其他品牌手機已可以
作者: fatcat2600 時間: 2022-5-27 23:17
講就無敵,如果全世界都用佢直情冇得拒絕添
作者: big_nature 時間: 2022-5-27 23:26
本帖最後由 big_nature 於 2022-5-27 23:31 編輯
回覆 47# 六代火龍
係囉,
驚驚慌唔應該為毒果做血汗工廠。
但D同包又唔爭氣愛食萍果。
節衣縮食奉獻畀竄改左規格的次品手機,
養肥尼隻無良公司!
作者: 沙盒A 時間: 2022-5-28 03:03
簽左約就係歷史文件

作者: kenken33 時間: 2022-5-29 00:12
本帖最後由 kenken33 於 2022-5-29 00:15 編輯
大陸個啲乜米乜O乜V旗艦機次次發佈會咪又係大大隻字寫住用三星E4 E5屏幾咁自豪 ,你去叫佢轉用京方



