作者: Casper_HK 時間: 2022-4-3 17:54 標題: 中國二手平台出現大批超便宜SSD固態硬碟,網友買來跑了測試軟體才發現全都是「礦碟」
最近中國的二手平台突然出現「這裡有一批SSD好便宜」,大量便宜的固態硬碟釋出,而加上最近又有消息說SSD要漲價,因此也有不少中國網友上了二手平台買了幾顆二手SSD。
有網友向中國媒體爆料,提供自己的購買記錄,可能他真的是有儲存需求,所以在二手平台中買了不少,價格也都比較便宜。他表示自己在二手平台分別買了兩塊M.2的1T、2T固態硬碟和3塊小容量的2.5吋SSD,結果剛用不到一個禮拜,2T的SSD就報廢,內部的檔案全都沒了!
發佈日期:2022-04-03 16:30
來源連結:中國二手平台出現大批超便宜SSD固態硬碟,網友買來跑了測試軟體才發現全都是「礦碟」 - T客邦
評論:這就是中國!

作者: TEKKHG 時間: 2022-4-3 17:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一隻人 時間: 2022-4-3 18:48
SSD自用也敢買二手也是個人材

而且1/3也敢說沒便宜多少,這腦回路也沒誰了

是接觸的世界都太真誠了所以猜不出來是礦碟嗎?
作者: ricky1992 時間: 2022-4-3 20:31
礦盤都唔係太緊要
最緊要夠平
同個主控係可以重新開卡嘅
咁最多跑RDT用
壞塊太多最多換個哂D nand再開卡姐
最起碼個主控都值D錢
作者: 保時捷 時間: 2022-4-5 20:53
Philips 出 SSD,見到都唔會買啦
仲要張 label 甩左半都話接近全新
咁都用宜個價入手,真係智力測驗
$10 就可以考慮下
作者: Q-Q 時間: 2022-4-5 21:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 保時捷 時間: 2022-4-5 21:37
回覆 6# Q-Q
咁睇用途嘅,如果本身上面啲野係無價值,例如係隻 PUBG / Apex 之類,咁真係唔怕輸
作者: chue 時間: 2022-4-5 23:00
樓主當交智商稅算啦
作者: orzford 時間: 2022-4-5 23:10
好平o既. 用黎做ramdisk, bcache 比zfs dataset都抵ge
作者: looking4pc 時間: 2022-4-6 10:57
同意~睇用途~
作者: skywalker167 時間: 2022-4-7 10:33
本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 08:11 編輯
DELDELDELDEL
作者: IanW 時間: 2022-4-7 10:45
其實想知
之前外國評測網站,好似是anandtech
用自家script將D SSD 7X24地不停寫資料入去
寫了2年以上都仍 ...
skywalker167 發表於 2022-4-7 10:33
可能作業環境差呢.... 礦坑內可能好熱下.
作者: Once 時間: 2022-4-7 11:54
最近淘佬買咗條二手PM9A1, 寫入量大約2T
正常使用中
結論:都係睇賣家有冇隱瞞事實姐
不過鹹魚冇評分要自己睇路
作者: Q-Q 時間: 2022-4-7 12:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inori 時間: 2022-4-7 14:04
本帖最後由 inori 於 2022-4-7 14:06 編輯
時間都係錢
而且價格只係"比較便宜"唔係唔洗錢
者係一隻全新賣$500, 礦渣清0賣$300
你買隻$500全新正經用到357年
$300分分鐘幾個月就打柴
慳200蝕300
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-7 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一隻人 時間: 2022-4-7 17:15
當佢sata ssd
當250MB/s 寫入
一日已經 21.6 TB
一年即係7.884 PB
兩年即係15.8 PB
仲有幾十% 健康度 (當 ...
飯團A號 發表於 2022-4-7 15:09
我唯一想到的只有SLC吧

拿了只工業級碟來和消費級打了
作者: skywalker167 時間: 2022-4-7 17:24
本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 08:11 編輯
DELDELDELDEL
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-7 18:23
要大牌先咁快,手上隻sata m2 hik 慢果啲得10MB/s
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-7 19:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcdull 時間: 2022-4-7 19:41
我兩條 1T Nvme 都係買閑魚二手
當然, 買都要技巧.
第一, 當時未有奇亞幣... 擴碟需求冇咁大.
第二, 果隻型號新出冇耐, 唔會咁快有清零碟
第三, 有合理貨源, 個型號係OEM, 來源日子, 型唬, 全對得上,
做完功課唔係話一定冇事, 但出事機率低... 結果用左咁耐都正常.
作者: 阿呢 時間: 2022-4-7 20:15
買隻返黎只寫入一次當backup諗唔諗得過
好似以前燒dvd backup
作者: 健昇 時間: 2022-4-7 20:48
當佢sata ssd
當250MB/s 寫入
一日已經 21.6 TB
一年即係7.884 PB
兩年即係15.8 PB
仲有幾十% 健康度 (當30%)
即係 全碟可食 22.6 PBW
請問有咩碟 (除左Optane 同大容量server 碟) 可食 22.6 PBW ..?
飯團A號 發表於 2022-4-7 15:09
https://www.guru3d.com/news-story/endurance-test-of-samsung-850-pro-comes-to-an-end-after-9100tb-of-writes.html
以前有德國雜誌測試 6 款 SSD
最勁嗰隻 850 Pro 寫咗 9.1 Petabyte (測試嗰款只係 256GB model)
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-7 21:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 健昇 時間: 2022-4-7 21:28
我有隻 Toshiba 寫咗 17TB 都未有扣過 1% (Spec 只有 296TBW)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314296&k=07fe3bfa33864bdb5946bf77372aae0b&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

作者: 保時捷 時間: 2022-4-7 21:28
回覆 15# inori
$300 唔係叫賣礦渣,係叫搵水魚
你試下去啲玩礦渣嘅討論區問下,宜個價叫唔叫礦渣
礦渣傳家寶呀?

我係前面已經講過佢宜個價係搵笨
作者: 保時捷 時間: 2022-4-7 21:31
回覆 19# ckyuen2
海康有「大號 U 盤」「數據火葬場」嘅美譽

作者: 保時捷 時間: 2022-4-7 21:32
回覆 22# 阿呢
唔得,SSD 係唔岩用黎做冷備份,就算你買大牌子都會出事,更加唔好講礦渣
作者: 保時捷 時間: 2022-4-7 21:38
回覆 24# 飯團A號
健康度可以話只可以表達仲有幾耐 Controller 會鎖盤
即係有某品牌嘅 SSD 單係每次上電都不停扣健康度
咁我不停上電上到健康度 0,咁係咪啲 NAND 嘅 TBW 已經爆曬?
如果係嘅咁果啲 NAND 寫速一定好快啦
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-7 23:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-7 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk 時間: 2022-4-8 00:09
即使將計算結果乘2/5 = 9.04 PBW = 9040 TBW
仍然係大容量server 碟既範疇
以Micron 為例, 冇1TB 以下既 ...
飯團A號 發表於 2022-4-7 19:07
MLC , SLC 好多時爆了所謂既 廠商指引 TBW 都未必會死亡.
如果散熱良好又正常供電. 點都耐用.
如果搞到50度+ 又要經常斷電不穩定 就唔同玩法。
作者: 保時捷 時間: 2022-4-8 00:37
回覆 32# freefdhk
講起 SLC,初代 iPhone 果陣有種玩法係 JB 之後用 NAND 當 RAM,結果就係寫死曬粒 NAND
(無記錯 iPhone 2G 好似係用 SLC)
作者: freefdhk 時間: 2022-4-8 01:20
感覺上 SLC /MLC 是在 128GB 以上先開始成熟.
早期 asus eeepc 701 那時也是 slc 8-16gb
又慢又易壞.
係去到 m4 64gb ~ 128gb 先開始正常速度+耐用度.
而家既年代SLC 應該只有 983 ZET 可參考.
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 06:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-8 08:12
果隻係全新行貨
YoXo VIP礦渣價買入[果時未有ssd挖礦]
托賴仲未壞
當然有用嘢有backup...
唔clone/唔抄大份嘢還好
一般用,快過hdd就尚有存在價值[賣咁平計]
特登揀塊H670M-ITX留條SATA M2位供養佢㗎
另一條M2 slot就真係tb礦渣NVMe箍掃QLC碟[據稱少量寫入]
數字睇寫入幾tb[至於信不信
]不過讀取幾百tb
放usb盒仔成日斷線/插入時detect 不到
吖插塊新板又完全無事喎
券疊券買嘅
作為可有可無的玩具已經值回票價
如果再買礦渣真係買大量寫入好過
反正都係清零出嚟
大量果啲仲有得估用過幾耐…啩
話說便宜莫貪呢啲
香港fb咪又大把"苦主"
何況"苦主"都未必老實
作者: jimswong 時間: 2022-4-8 10:34
3年前買咗2隻Intel P3700 1.6TB行ESXi,聲稱有43.8 PBW,而家仲健在。
作者: 健昇 時間: 2022-4-8 11:22
如果依你的講法按寫入照扣,起碼會扣 5%
作者: 健昇 時間: 2022-4-8 11:48
Consumer grade SSD 計
通常個TBW唔會高得去邊
以較出名既860 PRO 做例子
1TB 型號, MLC , rated 係 1200TBW
9040 TBW既係8倍咁濟
咁勁?
所以我先話, 一係個test 有問題
一係拎左比860 pro 更耐用既, server grade ssd 來試
飯團A號 發表於 2022-4-8 06:55
有問題?有乜問題?
https://www.techpowerup.com/234699/samsung-850-pro-ssd-reaches-end-of-life-with-9100-tb-written
850 Pro 256GB Spec 只有 150TBW
測試寫到 9.1 Petabytes 相差有 60倍 咁就代表個 test 有問題?
作者: usei 時間: 2022-4-8 11:53
回覆 35# 飯團A號
Consumer grade SSD 個 TBW 未必真
有好大 market 成份
作者: freefdhk 時間: 2022-4-8 12:12
我都覺得係純粹唔想人拎去商用.
所以SET到咁低, 超出而拒保.
不過這個只限 MLC 先係咁. TLC 本身小10倍耐久 QLC 果類可能真係一夠就死都唔奇
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 12:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2022-4-8 12:28
有些新的 QLC TBW 重標得高過 TLC
作者: 健昇 時間: 2022-4-8 12:41
問題就係我一路都唔係講緊隻野實際幾時瓜
我係按上面ching 話既健康度照計
你係都要講隻野實際幾時死
根本係攞來拗
有人買隻碟番來直接DOA添, 對你來講係咪0 TBW ?
你比果條link , 已經直接講左同一款BX200, 一隻280TB死 另一隻187TB 就死
咁如果你手上有隻BX200, 你覺得佢既壽命係 280 定係187 呀?
人地set 個健康度出來自有佢既意義
你睇明白我上面計緊乜先啦好嗎?
飯團A號 發表於 2022-4-8 12:23
...
所以我先話, 一係個test 有問題
一係拎左比860 pro 更耐用既, server grade ssd 來試
係你話人哋個 test 有問題,咁實際有乜問題?
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 12:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-8 13:20
個人理解:
一句到尾,tbw/健康度/設計壽命無太大必然關係
長啲講:
tbw任佢吹,只關保養事,marketing 嘢
健康度睇隻碟本身,例如可能睇有幾多overprovision位未用,隻隻體質不同
設計壽命睇個型號唔係睇隻碟
作者: polarhei 時間: 2022-4-8 13:23
平野一般有怪異,與地方無關。
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 13:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 健昇 時間: 2022-4-8 13:37
本帖最後由 健昇 於 2022-4-8 13:48 編輯
問題咪就係
如果真係consumer SSD , 仲要係1TB 以下型號
7x24 滿速寫足兩年
個健康度冇可能仲有幾十%
應該好似你條link 入面果隻850 pro 咁, 健康度跌到1% 之後一路keep 住死唔去, 先係應有既現象.
成個post 大家個共識都係 【健康度】同 【實際壽命】不是相等
甚至有【特別較快d 個健康度損耗令你快d 換】 既說法
所以
如果佢隻碟已經寫入左超出【設計壽命(健康度)】好多
隻野又點可能仲有幾十% 健康度呢?
邊間廠咁傻仔, 明明過曬設計壽命仲唔快d 比曬warning 你快d 比錢買過隻?
飯團A號 發表於 2022-4-8 12:51
寫咗超過 370TB 只扣咗十幾 %
好明顯唔係按 TBW 比例扣減
https://inf.news/en/digital/ea312b6ab0aa884e82ab889cdce1a616.html
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314366&k=7b8eb2eec1f15e09633939278cbcee57&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314367&k=7a22d25e6459e4d8804c6a2dd5cb1ded&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314368&k=af46fef94cb15112173a4bb8c3a4bc49&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

作者: ckyuen2 時間: 2022-4-8 13:48
本帖最後由 ckyuen2 於 2022-4-8 13:54 編輯
數據哥你不如搵數據支持吓你個0.001%
同埋都話咗全速可以低至10MB/s
手上另一隻tb嘢爆cache後都唔過20MB/s
隻碟有Optane咁快就話要Optane體質啫

補充:買呢兩隻果時印象中市面上應該未有QLC
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 13:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-8 14:01
第一個post就係講淘仔垃圾grade嘢,你同我搬龍門?
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-8 14:12
你覆我,我就睇你覆我嘅嘢同1#主題本身
你自己同其他人瓜割我其實無興趣理
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 14:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 健昇 時間: 2022-4-8 15:26
FFrom 你條link
寫入370TB 計你最勁果張仲有89%
當你線性上唔係寫到咁上下大幅decay
370/0.11 = 3363TB = 3.36PBW
前面講緊係兩年100MB/s 寫入 9.04PBW, 甚至係250MB/s 寫入 22.6 PBW, 然後仲最少有30% 剩喎
就算假設係線性
人地個test 隻碟, 如果真係咁勁
寫到370TB 時只係流失 370 / ((9.04x1000) / 0.7) = 2.8% 健康度
明顯唔同量級啦
仲未計個健康度既流失一定唔係線性, 而係exponential growth
你貼尼個咪即係反證佢個test 實有問題....
飯團A號 發表於 2022-4-8 13:54
寫得多都唔一定扣 Health Status
有人寫咗接近 800TB 都未有扣過 1%
https://www.reddit.com/r/chia/comments/q3lrn9/tbw_drive_health_and_reliability_on_these_numbers/
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314388&k=a7a9415aa8161be011d64670f19d9525&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314389&k=4ad8a22d060b526d84966629e178f685&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 15:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 健昇 時間: 2022-4-8 16:11
你有無試過跟住佢講去改?
改完之後個百份比係不變,只係由藍色變成黃色
click on the blue 100% health button in crystal disk and manually enter in the correct TBW
除 CrystalDiskInfo 外,佢另一隻 program 都係 show 100% Health
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314395&k=3d3f4e21d9ec03a04e2f5d430b91873f&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

作者: 飯團A號 時間: 2022-4-8 16:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TEKKHG 時間: 2022-4-8 16:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-8 17:21
礦渣還礦渣,#1內文只係話數大
無show啲數造假/清零
何況通常都唔清使用時間
俾佢清埋都無乜會改生產日期
要計總有得計
反而你個0.001%就睇嚟真係無得計嘅老作嘢咁囉

作者: ckyuen2 時間: 2022-4-8 17:28
我又唔係reddit 個樓主點知佢改完係咩款呢?
我自己隻HP EX920 用Crystaldiskinfo 打開直頭冇得改 TBW
...
2. WD 根本冇將個 TBW 寫入去隻碟度比你做reference
飯團A號 發表於 2022-4-8 16:36
咪話咗tbw係MARKETING嘢唔係計health用
作者: KinChungE 時間: 2022-4-8 18:32
唔係淨係marketing既
仲有係用黎做拒絕受保既藉口
作者: m92fshing 時間: 2022-4-8 20:41
2手SSD真係唔敢買,因為可以開卡洗白
呢段片就係將已寫入800T既礦渣盤拎去洗白,開頭跑分係正常,但過唔到老化測試
之前
之後
[youtube]OpTA47U_HuQ[/youtube]
https://youtu.be/OpTA47U_HuQ
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314455&k=424b82404db1ca47646b9e7fadf923b7&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314456&k=72f16c964aa6f0f3380b0c3535d02ec2&t=1782402167&sid=18rfHGWtjC

作者: 保時捷 時間: 2022-4-8 21:58
回覆 65# m92fshing
條片其實都有講礦渣嘅價值係邊
只在乎你睇唔睇得明佢條片到底佢想表達咩野
作者: m92fshing 時間: 2022-4-8 22:19
睇黎放下無謂野, 用黎BT咪無問題
via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-9 10:43
本帖最後由 ckyuen2 於 2022-4-9 10:44 編輯
拎來家用放OS/game都完全得
前提係唔預大量寫入
同埋程式可以裝過/save不在本機/資料有backup
睇返隻行貨hik買咗好耐都未寫夠10TB
就算礦碟呢個用量真係無咁易撞啱寫壞
touchwood壞controller果啲就無計啦
同埋揀平型號買
65#條片片頭講咗礦完緩外寫入會好慢
型號本身快都係得啖笑
平嘢就total loss極都有限
而1#個link其實比tb平款貴咗一大截
作者: hambaba 時間: 2022-4-11 14:01
就同買盲盒一樣..
作者: EvilKo 時間: 2022-4-11 18:40
我早排淘左隻wd 2230 1TB放落 macbook pro 度玩
暫時冇問題

作者: polarhei 時間: 2022-4-12 01:06
回覆 69# hambaba
買平野,一般就係噉. 唔會只有呢單. 當然,如果識用,真係抵用. 不過,我只會自用.


