Board logo

標題: 下載新版「安心」失出行紀錄 巿民申港康碼受阻 「安心出行」流動應用程式已推出3.0.1版本。 [打印本頁]

作者: chue    時間: 2021-12-22 10:41     標題: 下載新版「安心」失出行紀錄 巿民申港康碼受阻 「安心出行」流動應用程式已推出3.0.1版本。

佢自己問題邊怪得人

https://orientaldaily.on.cc/cont ... C%E5%8F%97%E9%98%BB



【本報訊】香港與內地通關在望,港康碼至今亦已超過57萬人申請,由於申請人需要上載最少21日的「安心出行」紀錄,因此安心出行流動應用程式,亦成為通關必備工具。但有巿民因下載新版安心出行,而遺失過去21天的出行紀錄,令申請港康碼需延期,直斥政府宣傳不足累事。政府資訊科技總監辦公室表示,市民更新軟件時不需要,也不應刪除舊版安心出行,以免影響「安心出行」通知用戶風險的功能,從而要等候21天才可以申請健康碼。

不滿政府宣傳不足
巿民朱先生向本報求助,指他昨日更新最新版本「安心出行」時,不知就裏先於手機刪除舊版,重新下載新版後,才發現新版已無法顯示其過去21天的出行紀錄,換言之他需要再等21日後才能申請港康碼。他為此感到十分苦惱及無助,雖曾於安心出行內的網頁留下訊息,惟一直未獲專人回覆。
他指摘政府一直未有足夠宣傳提醒市民必須是按下「更新」按鈕去換新版,許多普通市民便會下意識誤以為先刪舊,再騰出空間安裝新程式,是最直截了當的做法。他未料到原來這做法卻會將過去所有紀錄遺失。他又指摘港康碼登記程序繁瑣,但政府卻無安排人手去應付市民查詢,斥「永遠只係網頁入面叫市民留下電郵查詢」,「等到佢覆唔知幾時?」
根據政府資訊科技總監辦公室社交平台介紹,市民可從電話應用程式商店「更新」安心出行程式至最新版本,原有出行紀錄亦可繼續保存。若重新下載應用程式套件有可能會覆寫現有程式,或導致紀錄遺失。資科辦又補充,為協助有需要的市民開啟「港康碼」戶口和下載及更新「安心出行」,資科辦已安排外展隊,在全港多個港鐵站內為市民提供服務,包括兆康、大埔墟、東涌、青衣、葵芳、啟德、牛頭角、調景嶺、黃竹坑及北角。
作者: usei    時間: 2021-12-22 10:53

唔熟電腦野有失誤唔出奇
作者: kwliu    時間: 2021-12-22 11:04

回覆 1# chue

政府講明資料儲存係你手機, 刪app除非刻意留app data(ios, android唔知可唔可以刪app留data), 只能怪自己唔聽書兼懶醒.
作者: wiz123    時間: 2021-12-22 11:09

本帖最後由 wiz123 於 2021-12-22 17:04 編輯

大家真係天真, 即係有藉口聽取民意將行蹤存上雲,唔再存你部手機
作者: antonyhk    時間: 2021-12-22 11:22

如過去21日都無入食店,無記錄唔申請得港康碼?
作者: 樹下乘涼    時間: 2021-12-22 11:44

大家真係天真, 即係有藉口將行蹤存上雲,唔再存你部手機
wiz123 發表於 2021-12-22 11:09



    我之前好似睇到粵碼係上載國內永不刪除....但頭先又搵唔番段野...
作者: 64067197    時間: 2021-12-22 12:35

許多普通市民便會下意識誤以為先刪舊,再騰出空間安裝新程式,是最直截了當的做法。

下? 認真?
作者: E    時間: 2021-12-22 12:58

許多普通市民便會下意識誤以為先刪舊,再騰出空間安裝新程式,是最直截了當的做法。

下? 認真? ...
64067197 發表於 2021-12-22 12:35

認真,我老母部舊電話得個8GB 儲存,次次叫我更新馬會app 我都要幫佢左刪右刪先有位更新

via HKEPC Reader for Android
作者: minibanana    時間: 2021-12-22 13:51

大家真係天真, 即係有藉口將行蹤存上雲,唔再存你部手機
wiz123 發表於 2021-12-22 11:09


無理由為左幾丁自私YC去影響中國14億人傳開個疫情
兼D YC都唔會返大陸, 要做井蛙, 上唔上舊雲關佢地咩事? 驚叫G行蹤比條女知多過上舊雲囉, 身邊有個YC朋友都吹依家幾好, 條女係Y, 唔使比佢CHECK電話安心出行
作者: minibanana    時間: 2021-12-22 13:57

我之前好似睇到粵碼係上載國內永不刪除....但頭先又搵唔番段野...
樹下乘涼 發表於 2021-12-22 11:44



唔使估啦, 講左係keep 7年
驚就唔好上去囉
如果稍為無私少少, 就算佢唔叫我比, 都自願會比
資訊發達, 邊個國家穩定同治安好, 依家睇到曬
只有偷雞摸狗之事, 才怕行蹤敗露, 口口聲聲話正義良知既人, 相信唔會怕囉, 除左偽善派
作者: normalyan    時間: 2021-12-22 13:57

如過去21日都無入食店,無記錄唔申請得港康碼?
antonyhk 發表於 2021-12-22 11:22

我都係咁諗, 唔出街冇紀錄申請唔到?
作者: minibanana    時間: 2021-12-22 14:43

我都係咁諗, 唔出街冇紀錄申請唔到?
normalyan 發表於 2021-12-22 13:57



如果你真係連續21日都唔出街, 相信返去隔離多21日都唔係問題, 所以無需要申請
作者: 樹下乘涼    時間: 2021-12-22 14:44

唔使估啦, 講左係keep 7年
驚就唔好上去囉
如果稍為無私少少, 就算佢唔叫我比, 都自願會比
資訊發達, 邊 ...
minibanana 發表於 2021-12-22 13:57



    可控同不可控既分別....
就好似美國入境要寫咩微信帳戶咁...可控和不可控既例子
作者: minibanana    時間: 2021-12-22 14:56

可控同不可控既分別....
就好似美國入境要寫咩微信帳戶咁...可控和不可控既例子 ...
樹下乘涼 發表於 2021-12-22 14:44



係我眼中, 只有光明正大同偷雞摸狗之分
果d偷雞換狗既人, 必然用盡方法拉一班無辜人落水, 咁樣容易混水摸魚, 有班真無辜既人去包庇佢地
你所講既可/不可控, 其實又係一種類似班雞蟲企黃, 可以大條道理唔用安心出行比條女check叫g行蹤
作者: Q-Q    時間: 2021-12-22 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2021-12-22 16:29

唔使估啦, 講左係keep 7年
驚就唔好上去囉
如果稍為無私少少, 就算佢唔叫我比, 都自願會比
資訊發達, 邊 ...
minibanana 發表於 2021-12-22 13:57


係呀,李文亮㸃死嘅呢?
作者: normalyan    時間: 2021-12-22 16:45

如果你真係連續21日都唔出街, 相信返去隔離多21日都唔係問題, 所以無需要申請 ...
minibanana 發表於 2021-12-22 14:43

咁出街周圍去, 唔去掃code嘅地方 你吹得我脹咩
作者: ipkinsang    時間: 2021-12-22 20:02

點解要刪除舊, 而唔係更新? 東方為左攻擊政府, 咩都做得出
作者: 最憎改名    時間: 2021-12-23 14:46

無理由為左幾丁自私YC去影響中國14億人傳開個疫情
兼D YC都唔會返大陸, 要做井蛙, 上唔上舊雲關佢地咩事? ...
minibanana 發表於 2021-12-22 13:51



怕傳返落嚟咋
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-25 16:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minibanana    時間: 2021-12-28 10:03

本帖最後由 minibanana 於 2021-12-28 10:17 編輯
咁出街周圍去, 唔去掃code嘅地方 你吹得我脹咩
normalyan 發表於 2021-12-22 16:45



    你唔掃米唔好返大陸囉, 大家有自由, 你唔掃正常店家都唔比你入添啦, 何況返去傳染比人
重有, 既然你真係驚上面傳落黎, 吹到上面有幾嚴重, 正常有腦既人, 如果相信抹黑當真, 你仲會敢返上去? 你唔敢返上去, 健康碼關你乜事先? 如果係想拎健康碼返上去, 米直接打抹黑者臉?
係D雙重標準喜歡抹黑既自私精先講出你呢D說話姐, 得都明同D雙重標準既人講道理係唔會羸
作者: minibanana    時間: 2021-12-28 10:05

本帖最後由 minibanana 於 2021-12-28 10:08 編輯
怕傳返落嚟咋
最憎改名 發表於 2021-12-23 14:46



    大部份輸入個案都係英、美喎, 有無睇新聞嫁?大陸好多地方都唔使帶口罩添啦, 直接打抹黑者臉
作者: 最憎改名    時間: 2021-12-28 13:18

大部份輸入個案都係英、美喎, 有無睇新聞嫁?大陸好多地方都唔使帶口罩添啦, 直接打抹黑者臉 ...
minibanana 發表於 2021-12-28 10:05

英美返嚟嘅人要隔離
理得佢輸入幾多
但係上去嘅人可以用回港易免隔離返香港
作者: rabbit82047    時間: 2021-12-28 16:16

回覆 20# 驚你唔識


    咁講啦, 安心出行只係記綠行踨, 無話禁止你去邊, 點解會變大監獄
當然你拒絕唔用, 入唔到某D場所都無計, 況且有D食肆仍然接受寫紙仔, 你一樣可以撰擇寫紙仔

安心出行又無 gps 定時監住你位置, 如果係要唔信都無你乎
有時都唔明, 安心出行掃一下, 記錄只係存係手機
但寫紙仔一個唔小心就俾 keep 既人睇到, 私隱風險咪仲高

講真, 要掃碼既都係公眾地方, 唔覺有咩咁神秘
私人住所全部都唔洗用安心出行, 你一樣可以週圍去探親戚, 完全無問題
又當佢真係上傳啦, 一黎記錄既都公眾場所
二黎政府本身就有齊你全套記錄, 身份證, 出入境記錄, 唔通又唔洗擔心, 定係搵野黎嘈?
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 17:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2021-12-28 17:19

香港因武漢肺炎死有幾多人 ??? 係0人 ...
驚你唔識 發表於 2021-12-28 17:18


邊度data?
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2021-12-28 17:21

全香港嘅data
驚你唔識 發表於 2021-12-28 17:21


Link?
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 17:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2021-12-28 17:26

算把啦!去問醫管局啦
驚你唔識 發表於 2021-12-28 17:25


即係吹啦
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 17:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047    時間: 2021-12-28 17:40

回覆 25# 驚你唔識


    "廢柴政府", 呢類就唔回啦, 總之你有你既睇法, 我就唔評論

但寫紙仔, 前提係要絕對正確, 唔係就係犯法
仲有安心出行原意係追蹤疫情傳播途徑, 通知有無疫情只係附加功能

即係你中左, 就可以要求你交出你既安心出行記錄分析, 追蹤源頭

簡單講句, 疫情之下大家都要合作, 唔係疫情好難控制
防疫措施係會有D唔方便, 但唔做既話, 到社區爆發時大家都唔好過
或者你身體好, 中左都唔會有咩事, 但其他老人家就多得你唔少
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BeeBeeSea    時間: 2021-12-28 18:15

簡單講句, 疫情之下大家都要合作, 唔係疫情好難控制
防疫措施係會有D唔方便, 但唔做既話, 到社區爆發時大家都唔好過
或者你身體好, 中左都唔會有咩事, 但其他老人家就多得你唔少
rabbit82047 發表於 2021-12-28 17:40


一個政府喺由人民選出,代表人民處理眾人之事,需向人民負責。不得民心嘅政府,點有底氣要人民服從?

香港抗疫至今,港人靠自律丶常識,目前佳績有目共睹。靠政府?呵呵
作者: rabbit82047    時間: 2021-12-28 18:31

回覆 33# 驚你唔識


   
ps:但寫紙仔到現在我都未寫過100% 正確


淨係呢句就好有問題, 唔合作都無你乎
仲有提一提你, 咁做係犯法, 或者你好彩, 捉你唔到, 但你咁做係啱既
仲有間食肆就多得你唔少, 有咩事可能上身被罰
以後可能就無紙仔填, 直接用安心出行

仲有安心出行係防疫措施, 只要世界其他地方仲有疫情, 就唔會停
本地無疫情只會改變輕緊程度, 但有D措施係會持續實施

其實政府係之前社區爆發時就有提過, 有D紙仔上面既電話係聯絡唔到人
如果個個都咁做, 追唔到源頭就大家迫爆醫院, 累鬥累
作者: rabbit82047    時間: 2021-12-28 18:39

回覆 34# BeeBeeSea


    真係唔想回呢類 post, 政府唔做野就有咁既成績?

疫苗係邊黎, 仲要免費, 強檢大家自律做?
爆發時隔離營, 邊個安排, 大家自律去街邊搭巴士去酒店?
仲有防疫酒店, 邊個安排? 要做到咩標準先算合格? 有漏洞洗唔洗派專家上去睇下, 檢討然後改建議?

唔好有咩事就話政府唔做野, 有成績就係市民既功勞
功勞就大家都有, 唔好你想講咩就側埋一邊, 講到另一邊咩都無做咁
作者: BeeBeeSea    時間: 2021-12-28 18:43

真係唔想回呢類 post, 政府唔做野就有咁既成績?

疫苗係邊黎, 仲要免費, 強檢大家自律做?
爆發時隔離營, 邊個安排, 大家自律去街邊搭巴士去酒店?
仲有防疫酒店, 邊個安排? 要做到咩標準先算合格? 有漏洞洗唔洗派專家上去睇下, 檢討然後改建議?

唔好有咩事就話政府唔做野, 有成績就係市民既功勞
功勞就大家都有, 唔好你想講咩就側埋一邊, 講到另一邊咩都無做咁
rabbit82047 發表於 2021-12-28 18:39


唔想回,你又回?回來做乜呢

簡單覆你一句,我唸唔少人難以理解嘅喺,點解會有人唔覺累,幫政府洗太平地姐
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 18:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: javacomhk    時間: 2021-12-28 19:10

比你攞到港康碼又點,通關無期啦。
作者: rabbit82047    時間: 2021-12-28 19:14

回覆 37# BeeBeeSea


    回就一定會回, 只係想唔想, 同有無時間者
說服唔到你, 就明知, 只係唔想歪理當道理, 結果又真係有人信咁者

洗太平地? 你話呢, 政府真係無做野?
市民自律就可以成事? 強檢無警察在場, 你估D市民係咪會自律做檢測?
大家一齊夾錢買疫苗? 定等富豪幫手買?
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 19:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BeeBeeSea    時間: 2021-12-28 19:58

本帖最後由 BeeBeeSea 於 2021-12-28 20:00 編輯
回就一定會回, 只係想唔想, 同有無時間者
說服唔到你, 就明知, 只係唔想歪理當道理, 結果又真係有人信咁者

洗太平地? 你話呢, 政府真係無做野?
市民自律就可以成事? 強檢無警察在場, 你估D市民係咪會自律做檢測?
大家一齊夾錢買疫苗? 定等富豪幫手買?
rabbit82047 發表於 2021-12-28 19:14


環顧全球,僅餘小數獨裁/專制政體,內部嘅人民需要讚美政府丶表揚政府功績。其餘民主/自由/開明嘅國家,國民懶得做了,唔滿意批評政府則常有之。幫政府說話的,僅剩內閣成員或執政黨黨員。

你作為小市民,政府前政府後,唔覺唔合身份嗎?或是如同先前 Ching 咁講,早已做好順民/韮菜嘅準備?免費疫苗,真的免費嗎?可能你本人或家人通通唔使交稅,先會覺得免費。一個政府嘅財政來自人民納稅,唔喺天下掉下來,政府嘅錢都喺人民嘅錢,咁顯淺道理,明唔明?
作者: 高登阿伯    時間: 2021-12-28 21:32

算把啦!去問醫管局啦
驚你唔識 發表於 2021-12-28 17:25


官府數字係219人死亡噃。
https://www.coronavirus.gov.hk/c ... _COVID-19_Situation
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 21:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2021-12-28 21:48

啱呀! 可能多啲添 !!話
不過全部係打完針死同面癱 ! 乜你地個官府無話你知咩?
咁 ...
驚你唔識 發表於 2021-12-28 21:41


係你自己開始講無人死,咁快就自打嘴巴。
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2021-12-28 22:01

本帖最後由 高登阿伯 於 2021-12-28 22:08 編輯
唔該睇清楚啦我係話因為武漢肺炎死係0 人
打針出事死或面癱係百幾二百人
唔該你睇清楚先啦 ( #20)
...
驚你唔識 發表於 2021-12-28 21:50


"因為武漢肺炎香港死咗幾多人?0人"

呢句係你自己講㗎。
capture.jpg

圖片附件: capture.jpg (2021-12-28 22:07, 38.91 KB) / 下載次數 62
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2300308&k=0deeaa489dbe9a663559059e92ce0b43&t=1782166213&sid=tbuyoYfy2


作者: 風十三    時間: 2021-12-28 22:06

我唔知家人做漏了甚麼,
只有我一個apps有港康碼系統
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-28 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047    時間: 2021-12-28 23:39

環顧全球,僅餘小數獨裁/專制政體,內部嘅人民需要讚美政府丶表揚政府功績。其餘民主/自由/開明嘅國家, ...
BeeBeeSea 發表於 2021-12-28 19:58



    單講防疫我唔覺得政府做得唔啱, 所以我樂意配合
如果你話唔方便, 唔肯配合, 見到安心出行既地方就一定唔入, 咁我尊重你既決定
又或者政策擾民, 我唔會講咩

我駁緊既係, 話安心出行令到香港大監獄, 埴紙仔可以亂填
又或者一句唔 like 政府, 就特登對著幹, 推咩政策都死

咁講啦, 有幾唔鍾意政府, 都唔係所有事都搞對抗既, 大家都有利既無必要為反而反
況且批評係好容易, 鬧完政府件事就解決左? 就好似 covid 咁鬧完就會唔見左? 即刻回復正常生活?
最終咪又係要防疫, 全球疫情唔完, 香港都唔會好得去邊
今日0確診, 唔係代表聽日就黎個大爆發, 就係因為走漏一左個案

仲有意見有兩面, 我唔覺得只有反政府就係絕對正確, 咩都要反先叫做有主見
反對同主見兩者係完全無關係, 人反我又反, 唔通咁就叫有主見? 咁辨論比賽做正方咪一定輸?
作者: BeeBeeSea    時間: 2021-12-29 00:14

單講防疫我唔覺得政府做得唔啱, 所以我樂意配合
如果你話唔方便, 唔肯配合, 見到安心出行既地方就一定唔入, 咁我尊重你既決定
又或者政策擾民, 我唔會講咩

我駁緊既係, 話安心出行令到香港大監獄, 埴紙仔可以亂填
又或者一句唔 like 政府, 就特登對著幹, 推咩政策都死

咁講啦, 有幾唔鍾意政府, 都唔係所有事都搞對抗既, 大家都有利既無必要為反而反
況且批評係好容易, 鬧完政府件事就解決左? 就好似 covid 咁鬧完就會唔見左? 即刻回復正常生活?
最終咪又係要防疫, 全球疫情唔完, 香港都唔會好得去邊
今日0確診, 唔係代表聽日就黎個大爆發, 就係因為走漏一左個案

仲有意見有兩面, 我唔覺得只有反政府就係絕對正確, 咩都要反先叫做有主見
反對同主見兩者係完全無關係, 人反我又反, 唔通咁就叫有主見? 咁辨論比賽做正方咪一定輸?
rabbit82047 發表於 2021-12-28 23:39


你講呢D,我又要去番我嘅原話,一個政府要有認受性,人民必須有持份感,民選政府喺一個相當普及嘅做法。人民專登同個政府搞對抗丶搞不合作運動,你需要去教育嘅喺做官者丶喺個政府,唔係掉轉頭叫人民順從,咁願做個順民或者韮菜。咁嘅道理都唔明白,咁基本嘅價值觀都冇,你仲想喺度弘揚D乜嘢思想呢?
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-29 00:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: InterSonic    時間: 2021-12-29 09:16

好多普通人無 電腦 concept
作者: rabbit82047    時間: 2021-12-29 11:43

本帖最後由 rabbit82047 於 2021-12-29 11:55 編輯
你講呢D,我又要去番我嘅原話,一個政府要有認受性,人民必須有持份感,民選政府喺一個相當普及嘅做法。 ...
BeeBeeSea 發表於 2021-12-29 00:14



    你只係簡單左做投票就解決所有問題, 最終只會變選票政治, 比邊個財力夠厚, 宣傳力度大
而且選舉為左要有嘈音, 一定要有對抗對象, 中國因為政治體制唔同, 隨手就可以攞黎用
唔信就望下美國, 台灣, 反中反到一個極致, 最終只會得個吉 (呢句我講, 你可以繼續相信美國仲係好好景)
拜登都唔知有幾多官員任命過唔到國會, 唔提都可能會以為佢唔係民選上黎既總統
新駐華大使唔講句抗中口號, 隨時又卡死係國會
但如果按佢講既口號做, 佢係中國就只可能行行企企 (唔明就諗下駐外國大使既工作)
咁樣就係過到選民但一事無成

選票只係表達意見既一種工具, 唔可能神化到就代表任何事既好壞, 對錯
政府最終必需要有足夠權威性, 唔可以單純用民意取代
況且何謂民意呢個又另一個問題, 美國機構做俄羅斯既民意調查又可唔可以當係俄羅斯民意呢
政府機構做, 又會唔會話係做假呢? 咁最後係咪只係信你想信果間機構呢?
唔怕話你知, 一般市民就係會會係咁, 有幾多會去睇問既問題有無傾向性
所以我會話民意係可以操控, 而且唔係難, 有錢就得
你有無見過近百年美國有非民主, 共和兩黨以外既總統當選過? 原來民意只限兩種聲音, 咁神奇?

政治制度無好壞, 只要按自身環境, 度身訂造就好, 無必要照住外國果套抄
間選又好, 直選又好, 都係一種政治制度, 訂立左就要依制度行, 改就要跟制度改
唔係一句我鐘意, 以後全部跟我果套, 咁即係邊套? 兩套定七百萬套制度?

反正呢個問題完全係立場問題, 無限 loop, 加上已經扯離主題太遠
所以我只會回呢個 post, 到此為止, 只係講我自己, 你自便
作者: kwliu    時間: 2021-12-29 11:52

"因為武漢肺炎香港死咗幾多人?0人"

呢句係你自己講㗎。
高登阿伯 發表於 2021-12-28 22:01


同佢講都哂氣, 亂吹無証據, 到你比時spin去第二度.
COVID死同針後死條數都唔識分.
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-29 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BeeBeeSea    時間: 2021-12-29 13:10

你只係簡單左做投票就解決所有問題, 最終只會變選票政治, 比邊個財力夠厚, 宣傳力度大
而且選舉為左要有嘈音, 一定要有對抗對象, 中國因為政治體制唔同, 隨手就可以攞黎用
唔信就望下美國, 台灣, 反中反到一個極致, 最終只會得個吉 (呢句我講, 你可以繼續相信美國仲係好好景)
拜登都唔知有幾多官員任命過唔到國會, 唔提都可能會以為佢唔係民選上黎既總統
新駐華大使唔講句抗中口號, 隨時又卡死係國會
但如果按佢講既口號做, 佢係中國就只可能行行企企 (唔明就諗下駐外國大使既工作)
咁樣就係過到選民但一事無成

選票只係表達意見既一種工具, 唔可能神化到就代表任何事既好壞, 對錯
政府最終必需要有足夠權威性, 唔可以單純用民意取代
況且何謂民意呢個又另一個問題, 美國機構做俄羅斯既民意調查又可唔可以當係俄羅斯民意呢
政府機構做, 又會唔會話係做假呢? 咁最後係咪只係信你想信果間機構呢?
唔怕話你知, 一般市民就係會會係咁, 有幾多會去睇問既問題有無傾向性
所以我會話民意係可以操控, 而且唔係難, 有錢就得
你有無見過近百年美國有非民主, 共和兩黨以外既總統當選過? 原來民意只限兩種聲音, 咁神奇?

政治制度無好壞, 只要按自身環境, 度身訂造就好, 無必要照住外國果套抄
間選又好, 直選又好, 都係一種政治制度, 訂立左就要依制度行, 改就要跟制度改
唔係一句我鐘意, 以後全部跟我果套, 咁即係邊套? 兩套定七百萬套制度?

反正呢個問題完全係立場問題, 無限 loop, 加上已經扯離主題太遠
所以我只會回呢個 post, 到此為止, 只係講我自己, 你自便
rabbit82047 發表於 2021-12-29 11:43


先前回你嗰貼喺問題主要徵結,唔喺簡單一句選舉政治就可以推翻。道理十分簡單,一個方式喺你自己㨂老婆,另一個方式喺你老頭老母幫你指定娶邊個老婆,指定老婆唔差,你或者會dap住先,指定老婆你唔like,咁就要睇下你性格,睇你反唔反你老頭老母了。現在問題確實在於有一個黨,用盡一切力量要永續執政,亦並非簡單一句政體不同可以抹走問題本質。因此,黨需要指定娶乜野老婆,最多指定兩個,畀你㨂一個。   

個人認為回你嘅上一貼十分精辟,反而你水蛇春咁長扯東扯西,說不中問題重點。作為過來人,可以幫手診斷一下你或者類似你一樣思維嘅人問題所在:

第一,大中華情意結,或又稱大中華膠。要解結終需讀一讀中國近代史,由晚明至民國被奪大陸政權,都粗讀一下,最好讀西方學者寫嘅,比照一下中國人嘅寫法。大概你將會領悟中國人喺如何愚昧不勘,所謂列强侵略,不是沒有而是被誇大渲染到極緻。

第二,然後,讀一讀某徫大政黨嘅黨內鬥爭史。你以為只喺佢地自己內鬥?錯了。大鬥特鬥之時,先成灰嘅都喺草民韮菜。唔知死幾百萬丶幾千萬人命好,定喺選票政治較可取了。

第三,仇視美國喺連强國精英階層都沒有嘅態度。香港嘅愛國人士,子女都在歐美落根。仇美僅是某黨一個工具而已,並且不是每個時代都用,不過,如今「新時代」又用上了。該去讀一讀美國與中國近百多年交往中,中國得到甚麼幫助及好處,美國害了中國人甚麼。
作者: kwliu    時間: 2021-12-29 13:41

呢列只係冰山一角
你慢慢J 啦

11宗接種疫苗後14天內的死亡個案,7宗涉及科興疫苗、4宗與復必泰 ...
驚你唔識 發表於 2021-12-29 12:18


你自己講過乜都唔記得, cap埋圖都當自己時運高, 肺炎死同針後死抄埋一碟.
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-29 13:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2021-12-29 13:51

算把啦!  Cap 乜圖?跟本你嘅政府都唔敢講係死於確診武漢肺炎 !
因為嗰啲就係打針打針死嘅數字 !!!!

...
驚你唔識 發表於 2021-12-29 13:48


黃logic果然令舍不同, 全部肺炎死都已經打咗針.
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-29 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2021-12-29 14:02

哈哈哈!又般顏色出嚟講
你終於講啱咗!  "就係打針打死 "
唔打針就算中咗都唔使死 ...
驚你唔識 發表於 2021-12-29 13:58


你閱讀理解係零份, 等同識26個字母就當係識雞腸.
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-29 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2021-12-29 14:26

哈哈哈!讚錯咗你添 !!
藍logic原來真係..........人一藍. 腦就__ !
驚你唔識 發表於 2021-12-29 14:08


一笑遮三醜, 講唔通周圍spin.
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-29 14:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2021-12-29 14:42

哈哈哈!得啦得啦!你贏曬!
繼續做個順民做韭菜啦 !
好嘢呢個post俾你突破盲腸 ...
驚你唔識 發表於 2021-12-29 14:35


你兜得開心就得架喇
作者: alanh999    時間: 2021-12-29 15:07

回覆 12# minibanana


    This doesn't make any sense at all.
作者: alanh999    時間: 2021-12-29 15:43

回覆 36# rabbit82047


    This is what they are supposed to do. They are paid by the public to do their work, just like your boss pay you to do your work > If you fk up then your boss will fire you.
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-29 16:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dptinker    時間: 2021-12-29 17:32

其實真係唔明,如果我平時真係冇出入需要掃code既場所,
咁係咪會申請唔到?
係既話都幾反智..

我自律唔去堂食只外賣, 唔去聚會, 買餸唔去街市(超市or送貨), 亦冇需要進出政府場所,
反而係冇資格申請過關口,
究竟防疫係目的, 定掃code係目的?
作者: 高登阿伯    時間: 2021-12-29 21:00

同佢講都哂氣, 亂吹無証據, 到你比時spin去第二度.
COVID死同針後死條數都唔識分. ...
kwliu 發表於 2021-12-29 11:52


人無恥便無敵,再同佢講落去真係浪費生命。
作者: BeeBeeSea    時間: 2021-12-29 21:23

其實真係唔明,如果我平時真係冇出入需要掃code既場所,
咁係咪會申請唔到?
係既話都幾反智..

我自律唔去堂食只外賣, 唔去聚會, 買餸唔去街市(超市or送貨), 亦冇需要進出政府場所,
反而係冇資格申請過關口,
究竟防疫係目的, 定掃code係目的?
dptinker 發表於 2021-12-29 17:32


港康碼僅能用作去强国,需求因人而異,唔係人人都有需要。有去强國需要,基本上都唔抗拒掃碼。

不過,袁國勇鼓吹在本港內部實行「疫苗護照」,以此迫多D人打疫苗,目標要99%人口接種。
作者: 驚你唔識    時間: 2021-12-29 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2