Board logo

標題: DELDELDELDEL [打印本頁]

作者: skywalker167    時間: 2021-11-12 21:42     標題: DELDELDELDEL

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:35 編輯

DELDELDELDEL
作者: x37    時間: 2021-11-12 21:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywalker167    時間: 2021-11-12 21:48

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:35 編輯

DELDELDELDEL
作者: x37    時間: 2021-11-12 21:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2021-11-12 22:02

今次話中國有好幾部超高性能的超級電腦


中國超級電腦排行榜第1,3,5名都是匿名 (第2,4 名是太湖之光 同  ...
skywalker167 發表於 2021-11-12 21:42


算力服务=挖礦?

如果係政府監控用,應該唔會咁張揚。
作者: skywalker167    時間: 2021-11-12 22:03

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:35 編輯

DELDELDELDEL
作者: skywalker167    時間: 2021-11-12 22:05

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:35 編輯

DELDELDELDEL
作者: 高登阿伯    時間: 2021-11-12 22:27

不過寫是寫安裝於網絡公司
應該是ISP?
我不相信ISP會親自挖礦
不過網絡公司 可能包括例如騰訊/百度/阿里 ...
skywalker167 發表於 2021-11-12 22:05


單憑網頁資料根本唔知呢啲匿名公司係乜,但我相信ISP反而用唔着呢類超級電腦。CPU+GPU組合加埋算力服务呢個名稱,公司又要匿名上榜,第一個想到就係挖礦,如果係礦場,自稱網絡公司又唔算錯,又解䆁埋匿名原因。

以我所知Google/Facebook都有自家超級電腦,但甚少披露相關資料,運算能力如何不得而知。
作者: lays    時間: 2021-11-12 22:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047    時間: 2021-11-12 23:32

比較特別係 CPU核心數減少97%, 即係有專用核心, 如果唔係減唔到97%
作者: Brainstomer    時間: 2021-11-13 00:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2021-11-13 00:06

比較特別係 CPU核心數減少97%, 即係有專用核心, 如果唔係減唔到97%
rabbit82047 發表於 2021-11-12 23:32


內文話CPU+GPU,算力應該大部份由GPU提供。
作者: rabbit82047    時間: 2021-11-13 15:06

回覆 12# 高登阿伯


    咁睇又好合理, 好大機會係礦場
但礦場機都計入 TOP100 而且又匿名就好奇怪
作者: big_nature    時間: 2021-11-13 16:41

本帖最後由 big_nature 於 2021-11-13 16:42 編輯

用呢計算下國運!

BTW
有咁強勁的超級電腦,
點解科技仲遠遠落後於美國!

作者: ricky1992    時間: 2021-11-13 17:29

中國已有能力生產量子電腦…END
lays 發表於 2021-11-12 22:52



量子電腦都run唔到普通電腦D野
作者: rabbit82047    時間: 2021-11-13 19:01

本帖最後由 rabbit82047 於 2021-11-13 19:05 編輯

回覆 14# big_nature


    離一離題回一回先

落後係事實, 但唔會係遠遠, 只係晶片製造技術落後得比較多,
科技唔係只得晶片, 太空科技中國唔差幾多, 不過就算美國係領先都好, 下一個太空站連計劃都未有

至於量子電腦技術就明顯係中國領先, 超導體同光子兩條技術路線都實現左量子優越性 (p.s. 仲末有實用價值)

依家成日都聽既新能源, 繼石化能源, 下一代主打既就係鋰電池, 中國係產能上就已經佔左全球7成
計技術上主要就係中日韓, 美國係呢方面基本上就係一個局外人, 之後就睇美國果160億可以做到幾多野

最後補一句, 如果將全部拉埋黎睇, 美國唔見得領先幾多
不過邊個領先都唔係重點, 合作就大家都好, 但對抗就累鬥累
左制裁右制裁, 結果全球大通脹, 到頭黎咩都無, 得個桔
作者: hio0o1    時間: 2021-11-13 19:21

之前AMD就死, 授權左ZEN2 比中國公司,拎舊錢吊命。
所以我諗係AMD ZEN2 再改到可以中國代工到
之後就出到呢部野
作者: skywalker167    時間: 2021-11-13 20:45

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:35 編輯

DELDELDELDEL
作者: skywalker167    時間: 2021-11-13 21:33

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:35 編輯

DELDELDELDEL
作者: 高登阿伯    時間: 2021-11-13 23:11

回覆  高登阿伯


    咁睇又好合理, 好大機會係礦場
但礦場機都計入 TOP100 而且又匿名就好奇怪 ...
rabbit82047 發表於 2021-11-13 15:06


估計入榜都係以指定benchmark分數計排名,而benchmark程式好似挖礦咁比人成功轉成GPU加速,公司原本諗住借上榜宣傳,點知遇上嚴打加密貨幣,唯有匿名上榜。
作者: x37    時間: 2021-11-14 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一隻人    時間: 2021-11-14 07:41

回覆  big_nature


    離一離題回一回先

落後係事實, 但唔會係遠遠, 只係晶片製造技術落後得 ...
rabbit82047 發表於 2021-11-13 19:01


眾所周知
世界只有中國和外國
而外國的所有貢獻皆可計入美國
所以實際上確實是遠遠不如美國的
看看美國那個華為制裁就搞笑了
先是25%不能用美國技術
再來10%再到0%
懂的都懂
作者: 最憎改名    時間: 2021-11-15 12:08

回覆  big_nature


    離一離題回一回先

落後係事實, 但唔會係遠遠, 只係晶片製造技術落後得 ...
rabbit82047 發表於 2021-11-13 19:01


可惜呢世都唔會追得到
某國今年1-10月出生人口比同比又減20%
比多幾十年時間佢自我毀滅
作者: 罪大惡極    時間: 2021-11-15 14:04

拎黎挖礦 , 主導BTC, 領導世界
作者: mlyu    時間: 2021-11-15 14:50

之前AMD就死, 授權左ZEN2 比中國公司,拎舊錢吊命。
所以我諗係AMD ZEN2 再改到可以中國代工到
之後就出 ...
hio0o1 發表於 2021-11-13 19:21



  Zen only...
作者: dieago    時間: 2021-11-16 01:59

回覆 21# x37

d吹氣膠公仔都叫show muscle... 咩玩法!  DUV 無 EUV 無, 姐系家用CHIPS 都生產吾到, 仲日日ff超級電腦, 由大練鋼, 大練米到大練CHIPS, 集豬億億聲! 雞棚日日搭!
作者: marcochl    時間: 2021-11-16 09:09

回覆 16# rabbit82047


繼續離一離題
如果講太空最新路向係reusability 同喺月球/火星起基地….呢樣野美國最有可能做到
舉國體制整精品火箭成績的確係好靚,但時間同成本遠比唔上成左規模既商業發射
如果space x 唔係比環評阻住分分鐘starship 已經orbit 緊

全部科技總類拉曬黎睇美國簡直係唔同次元,佢有曬最上游既技術(兼且可以制定標準),有最靈活既資本市場,有大把燒得起錢既公司

中國優勢贏係有完備生產線同執行力
作者: rabbit82047    時間: 2021-11-16 11:27

回覆  rabbit82047


繼續離一離題
如果講太空最新路向係reusability 同喺月球/火星起基地….呢樣野美國最 ...
marcochl 發表於 2021-11-16 09:09



    最多就回埋呢個post, 唔係座樓就會歪

太空載具重用係大方向, 目的係降低成本
實際上美國既太空穿梭機就已經實現
但事實證明, 回程既損耗太高, 維護成本比一次性火箭完全無優勢
而且仲會衍生安全性問題, 機身有任何損傷, 回程時隨時會解體
所以所有太空穿梭機已經全部退役

SpaceX 既獵鷹九號就只係回收一級火箭降低難度
不過因為要留燃料降落, 影響運載能力, 同時對回收場都有要求

而中國一樣有可重用航天載具研究, 亦都成功回收過
可惜因為八個字 "過於先進, 不便展示", 所以只可以當唔存在黎睇

spacex 最大問題係私人公司, 發展係要盈利同資本支持, 可以走幾遠就睇生意有幾好, 或者有無其他業務支持
係人都知太空探索有幾燒錢, spacex 模式可唔可以維持仲有待觀察
暫時佢仲吸引到投資同 NASA 撥款, 睇落問題不大, 難保日後唔會改變

"全部科技總類拉曬黎睇美國簡直係唔同次元,佢有曬最上游既技術(兼且可以制定標準),有最靈活既資本市場,有大把燒得起錢既公司"
唔同次元就唔多同意無論係講現狀定展望, 後半部都算同意

有上游既技術, 但同時都要有市場, 另外仲要吸引人才
資本市場靈活, 但都係吸引資本既手段
反觀近年, 美國保護主義抬頭, 完全係反其道而行, 講展望基本就係自殘
限制中國留學生或者人員留入
禁止投資中國相關股票
禁止出口高科技產品到中國

睇數據既話, 2020年中國 FDI 已經超過美國, 就係最好證明
簡單講一句, 美國依家係俾反中情緒綁架左, 任何政策唔提中國就完全推唔到
如果呢個情況唔改正, 美國前景唔樂觀
現況領先, 就單純身家厚, 但停滯不前就只會坐食山崩

或者美國依家最迫切係減緩助叫返D人搵工, 唔係塞港都唔知塞到幾時
作者: rabbit82047    時間: 2021-11-16 11:34

回覆 22# 一隻人


    好想講無謂野, 例如3*, L豬, TSMX 交內部商業數據, blah, blah, blah

不過算, 上面都講左最後一post, 所以請無視呢個 post





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2