Board logo

標題: DELDELDELDEL [打印本頁]

作者: skywalker167    時間: 2021-10-19 11:58     標題: DELDELDELDEL

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:34 編輯

DELDELDELDEL
作者: 最憎改名    時間: 2021-10-19 13:20

邊間廠整?
作者: Kin_2012    時間: 2021-10-19 14:03

回覆 2# 最憎改名

CHINA TSMX
作者: noobkings    時間: 2021-10-19 14:07

熟悉的SOP
作者: rabbit82047    時間: 2021-10-19 14:11

唔賣街, 玩獨食
作者: x37    時間: 2021-10-19 14:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 樹下乘涼    時間: 2021-10-19 17:10

回覆 6# x37


    本機數據庫+AI識別....差唔多啦..一部機用番十零粒....然後開戰果陣大派用場
作者: ocean15    時間: 2021-10-19 17:36

留名等睇自HIGH話超英趕美
作者: aazz    時間: 2021-10-19 21:57

什麼 TSMC 重有多餘空閒;
又話 5mm 已經比其他大廠訂哂
作者: x37    時間: 2021-10-19 22:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047    時間: 2021-10-19 22:25

回覆 9# aazz


    咪睇下阿里可以攞到幾多產能,台積電唔會只係服侍幾個大客既
作者: pitaya    時間: 2021-10-19 23:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aeolian2009    時間: 2021-10-20 06:42

今次唔知買外國邊粒CPU呢
作者: rabbit82047    時間: 2021-10-20 09:01

今次唔知買外國邊粒CPU呢
aeolian2009 發表於 2021-10-20 06:42



    我答我答, armv9 成個架構都係照抄
作者: CKmk2    時間: 2021-10-20 09:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pitaya    時間: 2021-10-20 10:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vier    時間: 2021-10-20 11:04

果然係祖傳支離破碎式思考
吹撚到飛天 金槍不倒,然後又講唔賣嘅自用 開口埋口都客戶

「希望满足客户多样性的计算需求,这款芯片不出售,主要是阿里云自用。我们将继续与英特尔、英伟达、AMD、ARM 等合作伙伴保持密切合作,为客户提供更多选择。」
作者: ocean15    時間: 2021-10-20 11:09

logo 隻狗係【腦袋空白一片 = 無腦】
邊個畫既咁大整估
CKmk2 發表於 2021-10-20 09:16


match
作者: pitaya    時間: 2021-10-20 11:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047    時間: 2021-10-20 13:27

果然係祖傳支離破碎式思考
吹撚到飛天 金槍不倒,然後又講唔賣嘅自用 開口埋口都客戶

...
vier 發表於 2021-10-20 11:04



    走咩咁走心呀
簡單D講咪就係阿里搞左款自研CPU, 自用為主者, 唔覺有咩問題
發佈會吹一吹, 邊間公司唔係咁
作者: Jim_Jim    時間: 2021-10-20 14:44

走咩咁走心呀
簡單D講咪就係阿里搞左款自研CPU, 自用為主者, 唔覺有咩問題
發佈會吹一吹,  ...
rabbit82047 發表於 2021-10-20 13:27


巴巴吹一吹又升番10蚊
作者: dieago    時間: 2021-10-20 23:30

aa膠 加4粒5950x , 白油改做1nm, 入門踩況有紅包, 發佈完畢件野上左太空喇, 次次自自煮自射, CPU, RAM, HD... 故事從來無改.
作者: dinosw    時間: 2021-10-20 23:51

採用ARMv9指令集
性能比"業界標竿"快20% (SPECint2017 440分)
即系使用ARM公版架構? 然後用TSMC先進製程去 ...
skywalker167 發表於 2021-10-19 11:58

又自主研發 睇落似係用ARM N2 reference design,應該都係正版不如老翻


via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2021-10-21 11:35

邊間廠整?
最憎改名 發表於 2021-10-19 13:20

投資未來

不如吹大 d

設計到1nm芯片

不過冇能係生產。。。。。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: inone2    時間: 2021-10-21 11:39

我好想知 5nm 係咪 小打咗個2字呀!!! 定係用激光抺咗佢!???
作者: rabbit82047    時間: 2021-10-21 14:08

本帖最後由 rabbit82047 於 2021-10-21 14:09 編輯

人既想像力真係無限
不過提提, 口講係對阿里係無任何影響
作者: kcthomlau    時間: 2021-10-21 20:59

分明就係軍事用途
x37 發表於 2021-10-19 14:39


供應俾敵國=軍事用途?
作者: kbpaul    時間: 2021-10-21 23:20

生產排期到2047
作者: hker2021    時間: 2021-10-22 06:19

倚天一出誰與爭峰

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: GUILDWARS    時間: 2021-10-22 14:17

我研發左屠龍0.01NM
純粹自用
唔賣唔出租唔畀睇
作者: atkatk003    時間: 2021-10-23 09:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2