Board logo

標題: 三星手機瞬間爆炸! 男當街變「火人」嚇壞:沒換過電池 [打印本頁]

作者: bennylcn    時間: 2021-4-20 13:57     標題: 三星手機瞬間爆炸! 男當街變「火人」嚇壞:沒換過電池

河南鄭州一名男子15日走在馬路上,包包中沒有使用的三星手機卻突然爆炸起火,讓他瞬間變成「火人」,導致手臂被燒傷,頭髮睫毛燒焦。目前爆照具體原因還在調查中。

根據都市快報報導,男子和朋友正在行走,突然之間傳出爆炸聲,包包也瞬間著火,趕緊脫掉丟下。他指出,當時手機放在包包裡,沒有在充電,自己也沒有換過電池。

據了解,爆炸手機為三星G5700,2016年機型,事件引起了許多人討論。三星18日回應,若有使用者反映該情況,將有專人聯繫用戶本人予以處理。其他內容暫時不便透露。

大陸網友紛紛留言,「三星不是手機運營商,是軍火商」、「三星也不是第一次炸了…」、「三星手雷,值得擁有」、「三星的手機有是有期限吧,5年期到準備自曝」;但也有網友幫三星說話,「16年的機型…做檢測吧」、「他這是2016的手機,換過“電池”了吧?沒必要危言聳聽,真特別垃圾的話,這個牌子的東西早就從地球消失了」。

https://www.ettoday.net/news/20210418/1962652.htm#ixzz6sYKGhlQ8

其實用得三星都預左會爆炸啦
作者: seaangel    時間: 2021-4-20 14:21

用咗5年無換過電既話粒電漲到阿媽都唔認得啦
作者: bennylcn    時間: 2021-4-20 21:49

用咗5年無換過電既話粒電漲到阿媽都唔認得啦
seaangel 發表於 2021-4-20 14:21


依家淨係知道爆到阿媽都唔認得
作者: kenken33    時間: 2021-4-20 22:14

假新聞,又話大陸冇人用三星電話既
作者: chue    時間: 2021-4-21 03:30

買冒牌係要預左呢個風險
作者: bennylcn    時間: 2021-4-21 09:07

買冒牌係要預左呢個風險
chue 發表於 2021-4-21 03:30


買爆炸星係要預左呢個風險
作者: SEIKO    時間: 2021-4-21 09:12

回覆 5# chue

note7全部都是冒牌,三叔從來沒有出過note7
作者: big_nature    時間: 2021-4-21 11:14

中國人一於買大綠機!
安心出行!

作者: EVA001    時間: 2021-4-21 13:15

部份牆內人比呢度D 牆外人聰明得多,都識分是非黑白
作者: XML    時間: 2021-4-21 14:56

就無人考慮過手機爆炸會炸左個火球出黎呢件事合唔合理?
作者: UOL9    時間: 2021-4-21 21:49

洗唔洗整個GANG樣比你打個飛機配合宣傳
作者: dom    時間: 2021-4-22 01:25

舊機電漲左佢無為意照用 ?
作者: victor520chan    時間: 2021-4-22 05:52

三星真係成日出事
作者: EVIS    時間: 2021-4-22 06:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一隻人    時間: 2021-4-22 08:24

中國人一於買大綠機!
安心出行!
big_nature 發表於 2021-4-21 11:14



你看近幾年的三星在大陸的巿占比吧
早就納入其他一欄了
這機是2016年的
不過正因為是2016年的
炸了其實也在情理內
反倒是該想想鋰電池是否該配合有強制換電年限
作者: revol519    時間: 2021-4-22 11:16

公關有進步,好過之前未收人地部機就話人地用非原裝線充電
作者: 夜遊星    時間: 2021-4-22 12:46

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Dcup    時間: 2021-4-22 12:55

黃人真係好撚好笑, 明明係3星有問題都可以賴返去用家身上

第日香港爆係黃人身上真係抵撚死 ...
夜遊星 發表於 2021-4-22 12:46



    咁藍人要點分析,話三星蝦中國人?但條友買外國機擺明政治不正確,活該被炸是不是?
作者: EVIS    時間: 2021-4-22 13:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tymlyy    時間: 2021-4-22 15:13

黃人真係好撚好笑, 明明係3星有問題都可以賴返去用家身上

第日香港爆係黃人身上真係抵撚死 ...
夜遊星 發表於 2021-4-22 12:46


3星明顯針對中國人.先爆... 一於抵制三星.. 爆買小米 華為

另外想問邊位師兄既回覆有話用家有問題?想學一學個邏輯點運作...求教
作者: XML    時間: 2021-4-22 15:23

黃人真係好撚好笑, 明明係3星有問題都可以賴返去用家身上

第日香港爆係黃人身上真係抵撚死 ...
夜遊星 發表於 2021-4-22 12:46



你連點解爆都未知就可以賴落三星度又真係幾神奇
我換粒電上面倒d火酒 想炸到變火人都得
作者: youna    時間: 2021-4-22 17:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanchan2010    時間: 2021-4-22 18:03

你連點解爆都未知就可以賴落三星度又真係幾神奇
我換粒電上面倒d火酒 想炸到變火人都得 ...
XML 發表於 2021-4-22 15:23


假設當真啲人,short 上腦
作者: bennylcn    時間: 2021-4-23 10:36

舊機電漲左佢無為意照用 ?
dom 發表於 2021-4-22 01:25


篇文無話過舊電漲左喎
作者: minibanana    時間: 2021-4-27 21:40

3星單野, 係人都知係被整啦
邊個會整佢, 唔係對家就係仇人囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2