作者: toylet 時間: 2020-12-31 19:22 標題: [蘋果新聞]英國脫歐...協議驚見...Netscape瀏覽器...為「現代軟件」
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機 時間: 2021-1-1 19:46
所以咪教到香港正苦一樣咁先進羅

作者: dom 時間: 2021-1-4 20:42
寫報導條友 講咩最後版本 1997年 Netscape 4 呀?
https://en.wikipedia.org/wiki/Netscape_Navigator
最後版本係 9.0.0.6 (2008年)
佢後生得濟唔識唔緊要 , 唔識就查下 Wiki / Google 先 9up 啦
作者: KinChungE 時間: 2021-1-5 10:03
Outlook點解唔係現代軟件?
作者: fung_peace 時間: 2021-1-5 11:17
中文同日文版wiki最後版本都係97/98年...
證明一早俾人遺忘
不過唔夠現代,唔通叫古代?
(近代都有D勉強)
作者: atkatk002 時間: 2021-1-5 11:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW 時間: 2021-1-5 11:23
Netscape 4 係指 Netscape Communicator Suite 4, 唔係 Netscape Navigator 喎.
作者: mcdull 時間: 2021-1-10 07:34
只要仲有人用(分分鐘係政府部門) 就要包架啦.
有好多重要機仲用緊 pentium... 呢啲老爺機仲要係ebay搵零件服侍.
當然, 你話用 win XP 又唔換得既機, 數量更龐大.
作者: waishingme 時間: 2021-1-11 00:23
本帖最後由 waishingme 於 2021-1-11 00:25 編輯
唔似HTML同HTTP
E-mail包封嘅格式真係無點樣進化過

