Board logo

標題: [蘋果新聞]英國脫歐...協議驚見...Netscape瀏覽器...為「現代軟件」 [打印本頁]

作者: toylet    時間: 2020-12-31 19:22     標題: [蘋果新聞]英國脫歐...協議驚見...Netscape瀏覽器...為「現代軟件」

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機    時間: 2021-1-1 19:46

所以咪教到香港正苦一樣咁先進羅
作者: dom    時間: 2021-1-4 20:42

[蘋果新聞]英國脫歐...協議驚見...Netscape瀏覽器...為「現代軟件」
[蘋果新聞]英國脫歐|英歐協議驚見提及 ...
toylet 發表於 31-12-2020 07:22 PM


寫報導條友 講咩最後版本 1997年 Netscape 4 呀?

https://en.wikipedia.org/wiki/Netscape_Navigator
最後版本係 9.0.0.6  (2008年)

佢後生得濟唔識唔緊要 , 唔識就查下 Wiki / Google 先 9up 啦
作者: KinChungE    時間: 2021-1-5 10:03

Outlook點解唔係現代軟件?
作者: fung_peace    時間: 2021-1-5 11:17

中文同日文版wiki最後版本都係97/98年...
證明一早俾人遺忘

不過唔夠現代,唔通叫古代?
(近代都有D勉強)
作者: atkatk002    時間: 2021-1-5 11:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW    時間: 2021-1-5 11:23

寫報導條友 講咩最後版本 1997年 Netscape 4 呀?


最後版本係 9.0.0.6  (2008年)

佢後生得濟唔識唔緊 ...
dom 發表於 2021-1-4 20:42


Netscape 4 係指 Netscape Communicator Suite 4, 唔係 Netscape Navigator 喎.
作者: mcdull    時間: 2021-1-10 07:34

只要仲有人用(分分鐘係政府部門) 就要包架啦.
有好多重要機仲用緊 pentium... 呢啲老爺機仲要係ebay搵零件服侍.
當然, 你話用 win XP 又唔換得既機, 數量更龐大.
作者: waishingme    時間: 2021-1-11 00:23

本帖最後由 waishingme 於 2021-1-11 00:25 編輯

唔似HTML同HTTP
E-mail包封嘅格式真係無點樣進化過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2