作者: tocms15 時間: 2020-12-23 23:19 標題: 5nm、X1超大核!三星Exynos 2100性能曝光 媲美驍龍888
下個月,三星也要放出自家的新一代旗艦處理器了,而它就是Exynos 2100了,其性能是怎麼樣的呢?
現在有網友曬出了所謂Exynos 2100的Geekbench 5跑分圖,整體看上去性能相比之前提升了不少,可以媲美驍龍888了。
從Geekbench 5跑分來看,Exynos 2100單核成績是1103,而多核成績是3785,而作為對比,高通驍龍888的單核成績為1135分,多核成績是3794分。[url=htts://img1.mydrivers.com/img/20201223/b3b951b989db4456a0cd38114732bd46.png]
[/url]當然了,從之前Anandtech測試的細節看,上述處理器的表現跟A13和A14相比,還是有不小的差距,從實際跑分來看,A13 Bionic的iPhone 11單核成績為1331分,多核成績為3336分,而A14的單核和多核跑分分別是1603和4187。
Exynos 2100是Exynos 1080後三星的第二顆5nm自研手機SoC,可能選用Cortex-X1、Cortex-A78、Cortex-A55這樣的大中小三叢集CPU架構,GPU集成Mali-G78,有實力叫板驍龍888。

https://news.mydrivers.com/1/731/731026.htm
作者: C.K.F. 時間: 2020-12-24 00:05
單係GPU, 媽你已經無得同adreno fight了
作者: x37 時間: 2020-12-24 00:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny9428 時間: 2020-12-24 00:51
打贏蘋果至講
作者: kennyleunghk 時間: 2020-12-24 10:34
黎到2020 年, 嬴幾多分真係無乜意義
手機硬件效能過剩到無譜, d 手機software 跟本追唔到
乜鬼強過上代幾多%, 玩同隻game 提升1 fps, 開同個apps 快0.0x秒
作者: MaY_bE 時間: 2020-12-24 10:45
黎到2020 年, 嬴幾多分真係無乜意義
手機硬件效能過剩到無譜, d 手機software 跟本追唔到
乜鬼強過上代幾多 ...
kennyleunghk 發表於 2020-12-24 10:34 AM
呢啲文永遠唔會講可以用少幾多電
發熱低咗幾多 整合埋modem會唔會快咗又慳電咗
淨係講跑分

作者: C.K.F. 時間: 2020-12-24 12:53
若能追近水果上代的A13已算贏了
作者: XML 時間: 2020-12-24 12:55
888都係三星代工
兩粒其實差無幾 梗係逼近
作者: yukashing 時間: 2020-12-27 20:35
本帖最後由 yukashing 於 2020-12-28 10:42 編輯
仲買三叔,三叔小米都宣布唔送叉電啦喔,之前鬧蘋果的依家冇意見?
作者: rabbit82047 時間: 2020-12-27 21:39
回覆 9# yukashing
講真有時要環保真係無問錯
但唔該減返充電器條數出黎一個幾十都好
另外提供連充電器 bundle 做參考
宜家一聲環保, 就淨機, 加個充電+你百幾, 變左你環保我出錢
作者: max918 時間: 2020-12-28 00:26
黎緊一月今代機傳閒又真係平幾舊水, 原來部份係平左係舊差電器到
作者: freefdhk 時間: 2020-12-28 03:05
經驗話我知買三星手機 用exynos 一定多問題同埋一天比一天慢.
換電、重置都解決唔到.
反而高通cpu 穩定得多.
作者: KinChungE 時間: 2020-12-28 09:49
其實我又唔覺得手機效能算係過剩
目前都仲未做到可以狂switch app唔使等
而Android先天開app比較慢, 做唔到Windows PC果種一禁即彈出黎果種快 (notepad / ms paint果種速度), 應該用比desktop pc更強既CPU去補救
(不過夠勁都好, 電量都係另一大問題)
作者: kennyleunghk 時間: 2020-12-28 10:54
切換app嘅問題係操作野黎, andorid 已經做到即時切換, 問題係你跟本無得好似windows 咁alt+tab 轉app
而家係d software 都未用得盡手機hardware, 無論iOS 定 android 都係一樣
作者: KinChungE 時間: 2020-12-28 11:23
切換app嘅問題係操作野黎, andorid 已經做到即時切換, 問題係你跟本無得好似windows 咁alt+tab 轉app
而 ...
kennyleunghk 發表於 2020-12-28 10:54
點會冇
Samsung Dex
作者: yukashing 時間: 2020-12-28 11:47
蘋果就平咗,有d人就好似啊叻咁,總之我睇唔知,我唔知。
ip11 pro max 開售價格係9499,今年12 pro max係9399,前者64gb,後者128gb。
作者: rabbit82047 時間: 2020-12-28 14:07
本帖最後由 rabbit82047 於 2020-12-28 14:09 編輯
回覆 16# yukashing
真係有平
iphone 12 mini 開賣價 5999, 淨機加條線
iphone 11 開賣價 5999, 機+耳機+充電器
應該 12 加左價, 咁計返都啱數

不過 11 non pro 好似係 6.1", 12 mini 又好似係 5.4"
作者: usei 時間: 2020-12-28 15:24
本帖最後由 usei 於 2020-12-28 15:25 編輯
Android 陣形問題無咁大 , 用番原有充電器就得
USB 線又比較易買
Apple 比條 type C lighting , type C 充電器不普及
結果用戶要買 type A lighting 或 type C 充電器
個頭 apple 跟 type C lighting , 日本城就有 type A lighting 賣
作者: ARM 時間: 2020-12-28 17:49
本帖最後由 ARM 於 2020-12-28 17:53 編輯
Android 陣形問題無咁大 , 用番原有充電器就得
USB 線又比較易買
Apple 比條 type C lighting , type C ...
usei 發表於 2020-12-28 15:24
其實上年Android同iPhone 11 Pro都開始轉哂type-c火牛
處景唔會有大分別
不過Apple帶壞頭真係
依家想用原廠type-C火牛嘅話
一係硬食$149 Apple 20W
一係~$110 Samsung 25W (水貨)
作者: usei 時間: 2020-12-28 17:55
回覆 19# ARM
Android 都咁快轉 C-C 線 ?
USB 線平
lighting 線貴
USB A-C 線多數人都會有
作者: ARM 時間: 2020-12-28 18:02
2019年Note 10, A70都已經係跟type-c火牛
至於lighting 線貴就一定架啦,Apple授權費嘛
作者: Miipp 時間: 2020-12-28 21:18
- 經驗話我知買三星手機 用exynos 一定多問題同埋一天比一天慢.
- 反而高通cpu 穩定得多.
老母部 note10 s855 轉左 exynos 990 幾個月, 我體驗係:
無見有幾多問題, 大小問題都唔覺有 (問埋老母, 用咁耐未炒過 apps)
無一天比一天慢
無需要 wipe
exynos 990 穩定程度同 s855 一樣
exynos 呢一兩代比人吐嘈的係比同級 SD 倒水 (效能差一兩成之類好難 feel 到)
建議 ching 做多 d 功課再發表感言
作者: Heman2008 時間: 2020-12-29 09:00
其實大家都係跟同一個spec做嘅啫, SAMSUNG嘅工藝係無得頂, 如果話慢的話, 我相信係個系統優化問題, CPU唔會越用越慢的. 我部A70都用很好開心.
作者: yukashing 時間: 2020-12-29 10:28
Android 陣形問題無咁大 , 用番原有充電器就得
USB 線又比較易買
Apple 比條 type C lighting , type C ...
usei 發表於 2020-12-28 15:24
你有原有叉電器,但又冇原有的差電線。
作者: yukashing 時間: 2020-12-29 10:39
回覆 yukashing
真係有平
iphone 12 mini 開賣價 5999, 淨機加條線
iphone 11 開賣價 5999, ...
rabbit82047 發表於 2020-12-28 14:07
加的都係由LCD轉OLED的model,我睇唔到,我唔知,唔清楚,唔關我事。
作者: freefdhk 時間: 2020-12-29 11:04
ching 明顯無用過近年的 exynos 就胡亂猜測
老母部 note10 s855 轉左 exynos 990 幾個月, 我體驗係:
無見 ...
Miipp 發表於 2020-12-28 21:18
做功課 ? 對一個永久 BLACKLIST 既 CPU 牌子仲有必要再做功課咩.
幾個月別人體驗都當係自己體驗 ?
就算降速佢都唔會保養期內幾個月就開始來料. 博你拎去維修咩!?
軟件硬件都佢自己搞既時候,佢玩幾時開始慢幾多全部掌握晒迫人 2-3年換機JA.,
如果你打算每年換機當然沒咩問題.
作者: kaygood 時間: 2020-12-29 14:27
其實越用越慢係因為電池老化/儲存空間越黎越少/軟件越寫越大份 吾夠ram推, 吾關CPU事
作者: Miipp 時間: 2020-12-29 14:37
我成日幫老母 set 機及 update 野,兼用 v7 射優惠,點會唔係我親身體驗?
所以,你無用過,無睇人評價,純靠自己的幻想作基礎,就係老作,老吹,老屈

