作者: tocms15 時間: 2020-12-19 19:14 標題: 消息稱微軟也開始自研ARM芯片:Surface/服務器要放棄Intel
繼蘋果之後,微軟也要開始自研ARM芯片了,那麼最受傷的無疑是Intel。
據外媒報導稱,微軟公司正在自主設計芯片,用於運行該公司雲服務的服務器,加入全行業減少對Intel依賴的趨勢,這對於後者來說打擊會更大,畢竟其主要收入都是來自服務器。
報導中提到,這家全球最大的軟件公司正在通過Arm Ltd.設計一款用於數據中心的處理器。該公司也在考慮為Surface系列個人電腦配備另一種芯片。
這是微軟的一項重大戰略舉措,力求在最重要的硬件方面自給自足。雲計算領域的同行,例如亞馬遜公司,早已開始自主研發芯片。他們認為,自己的芯片更適合某些需求,比主要由Intel提供的現成芯片更具成本和性能優勢。
一位知情人士說,微軟的努力更可能帶來一塊服務器芯片,而不是Surface電腦芯片;但後者也有可能。
據悉,微軟自研ARM芯片是由Azure雲業務負責人Jason Zander領導,該公司近年來加大了對處理器設計師的招聘力度。據報導,當高通放棄基於ARM的服務器芯片組計畫時,微軟感到失望不已。

https://news.mydrivers.com/1/730/730413.htm
作者: chue 時間: 2020-12-19 19:41
INTEL 抵死,攪咁多野最後 MS 一聲唔該
作者: x37 時間: 2020-12-19 21:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vincent1989 時間: 2020-12-19 21:44
回覆 3# x37
原本係咩電腦界生態 ??
作者: witon 時間: 2020-12-20 04:11
根本上電腦界生態係畸型, x86架構得一兩個玩家 license 唔被轉讓 毫無巿場競爭可言.
作者: antlee 時間: 2020-12-20 18:21
https://www.anandtech.com/show/16315/the-ampere-altra-review
當競爭對手有嘢出到, 咁你跟唔跟?
作者: x37 時間: 2020-12-20 21:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: witon 時間: 2020-12-20 21:52
我唔係IT 但都算讀過 programming, 我睇法係現在 computer lauguage 其實處於 電力初其生産應用 AC vs DC, 年代 .由188X年開始 要到 二戰 (~100 年) 後先有較為統一, 過程電力生産應用上好多投資係零.
對比電腦真正開源OS linux 1992 年先有, 30年後開源架構啱啱先有D統一, 所以programming尤如當電力市場都係物競天擇, 至小要發展100年 computer language 先統一/減小.但其實現在 computer 同 machine lauguage 有D開始phase out ( 如 pascal, haskell) computer language發展歩代比以前快
作者: 掃馬想機 時間: 2020-12-20 22:38
多競爭係好事
作者: yymeme345 時間: 2020-12-20 23:21
本帖最後由 yymeme345 於 2021-1-19 22:21 編輯
沒完冷氣安裝沒了
作者: cyjoe_2000 時間: 2020-12-21 00:05
M$食埋intel咪最好囉!...
作者: rabbit82047 時間: 2020-12-21 09:08
ARM 百花齊放, x86 要授權得兩間做, 注定前(錢)途暗淡
作者: daemongmong 時間: 2020-12-21 09:25
情況如Linux差不多,有人說多Linux distro百花齊放,但亦有人說只會各自為政,動搖不到其他大型OS。
作者: 沙盒A 時間: 2020-12-21 11:37
業績嚟睇咖哩完全係將ms推上高峰
至係佢將重心唔再放係consumer
作者: Alvin(pau1964) 時間: 2020-12-23 11:15
講真,Apple自己整左咁耐手機粒U先夠膽整M1,你Microsoft有咩技術可以自己做,咪玩啦!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Dcup 時間: 2020-12-23 13:04
講真,Apple自己整左咁耐手機粒U先夠膽整M1,你Microsoft有咩技術可以自己做,咪玩啦!
via HKEPC IR Pro ...
Alvin(pau1964) 發表於 2020-12-23 11:15
MS做手機都算做左幾耐,當然你覺唔覺得佢成功過就後話...
作者: yohoman0000 時間: 2020-12-23 15:59
Mobile OS咪一樣, 由百花齊放縮到得番Android IOS
作者: x37 時間: 2020-12-23 23:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 返工搭巴士 時間: 2020-12-24 01:29
x86原本都有幾間授權
intel 想獨食搞到得番AMD
via HKEPC Reader for Android
作者: peacehoperisc 時間: 2020-12-30 15:06
NexGen 比 AMD 食
Cyrix ---> VIA ----> htc -----> 兆芯 食

