Board logo

標題: DELDELDELDEL [打印本頁]

作者: skywalker167    時間: 2020-7-15 20:05     標題: DELDELDELDEL

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:31 編輯

DELDELDELDEL
作者: EVIS    時間: 2020-7-15 21:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2020-7-15 23:05

大失業時代提過既,比個作者批中左
作者: toylet    時間: 2020-7-16 07:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2020-7-16 12:43

成本更低
作者: cschan3    時間: 2020-7-16 13:32

外國 IT 企業好似應該一早已經投資緊印度?加碼應該唔出奇
作者: yukashing    時間: 2020-7-17 15:10

因為多年世界工廠,畢竟培養咗一班有經驗的工人和管理人才,但強國工資其實越來越貴都係事實,外企搬離未必馬上,但係趨勢係唔會改變。
作者: seaangel    時間: 2020-7-17 15:57

見過win10 仲唔怕黑
作者: abc888    時間: 2020-7-18 20:16

見過win10 仲唔怕黑
seaangel 發表於 2020-7-17 15:57


Win10真心正到唔想用
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-7-18 20:21

唉!  咁我地14億人點算!  
作者: gogoal1982    時間: 2020-7-19 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kbpaul    時間: 2020-7-19 16:53

唉!  咁我地14億人點算!
cyjoe_2000 發表於 2020-7-18 20:21


有紅幪疴S洗乜驚呀
作者: 掃馬想機    時間: 2020-7-19 17:30

Win10真心正到唔想用
abc888 發表於 2020-7-18 20:16

講得出要做得到
作者: 掃馬想機    時間: 2020-7-19 17:31

13億人, 又贏
EVIS 發表於 2020-7-15 21:45

美帝終於唔去中國偷技術
作者: bakazoro    時間: 2020-7-19 17:49

究竟真係投資印度, 定係想進一步壟斷成個印度軟件行業呢

https://technews.tw/2020/06/01/g ... -over-payments-app/
作者: abc888    時間: 2020-7-19 22:12

講得出要做得到
掃馬想機 發表於 2020-7-19 17:30



    真心, 除左公司, 一般家用win7已ok, win10好難用, 我月頭仲用winxp咋
作者: 掃馬想機    時間: 2020-7-20 00:35

真心, 除左公司, 一般家用win7已ok, win10好難用, 我月頭仲用winxp咋 ...
abc888 發表於 2020-7-19 22:12


咁你永遠用死win xp la
作者: abc888    時間: 2020-7-20 00:57

咁你永遠用死win xp la
掃馬想機 發表於 2020-7-20 00:35


其實ubuntu-mate仲好用過win10, 一般睇片上網足夠
作者: ckmakit    時間: 2020-7-20 08:35

接觸過印度人寫既野
同大陸人無乜分別
都係一樣夾硬來
作者: earnestc    時間: 2020-7-20 11:58

回覆 19# ckmakit
一分錢一分貨, 到處都係一樣.
作者: rabbit82047    時間: 2020-7-20 12:02

回覆 19# ckmakit


    其實香港都有同樣"水平"既人, 任何地區都無分別





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2