作者: skywalker167 時間: 2020-7-15 20:05 標題: DELDELDELDEL
本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:31 編輯
DELDELDELDEL
作者: EVIS 時間: 2020-7-15 21:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2020-7-15 23:05
大失業時代提過既,比個作者批中左
作者: toylet 時間: 2020-7-16 07:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2020-7-16 12:43
成本更低
作者: cschan3 時間: 2020-7-16 13:32
外國 IT 企業好似應該一早已經投資緊印度?加碼應該唔出奇
作者: yukashing 時間: 2020-7-17 15:10
因為多年世界工廠,畢竟培養咗一班有經驗的工人和管理人才,但強國工資其實越來越貴都係事實,外企搬離未必馬上,但係趨勢係唔會改變。
作者: seaangel 時間: 2020-7-17 15:57
見過win10 仲唔怕黑
作者: abc888 時間: 2020-7-18 20:16
Win10真心正到唔想用
作者: cyjoe_2000 時間: 2020-7-18 20:21
唉! 咁我地14億人點算!

作者: gogoal1982 時間: 2020-7-19 00:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kbpaul 時間: 2020-7-19 16:53
有紅幪疴S洗乜驚呀
作者: 掃馬想機 時間: 2020-7-19 17:30
講得出要做得到
作者: 掃馬想機 時間: 2020-7-19 17:31
美帝終於唔去中國偷技術
作者: bakazoro 時間: 2020-7-19 17:49
究竟真係投資印度, 定係想進一步壟斷成個印度軟件行業呢
https://technews.tw/2020/06/01/g ... -over-payments-app/
作者: abc888 時間: 2020-7-19 22:12
真心, 除左公司, 一般家用win7已ok, win10好難用, 我月頭仲用winxp咋

作者: 掃馬想機 時間: 2020-7-20 00:35
咁你永遠用死win xp la
作者: abc888 時間: 2020-7-20 00:57
其實ubuntu-mate仲好用過win10, 一般睇片上網足夠
作者: ckmakit 時間: 2020-7-20 08:35
接觸過印度人寫既野
同大陸人無乜分別
都係一樣夾硬來
作者: earnestc 時間: 2020-7-20 11:58
回覆 19# ckmakit
一分錢一分貨, 到處都係一樣.
作者: rabbit82047 時間: 2020-7-20 12:02
回覆 19# ckmakit
其實香港都有同樣"水平"既人, 任何地區都無分別

