Board logo

標題: 雅浚創意保護支架:AMD處理器再也不會被暴力拔出 [打印本頁]

作者: ledpf    時間: 2020-7-2 01:13     標題: 雅浚創意保護支架:AMD處理器再也不會被暴力拔出

俗話說,拔起蘿蔔帶出泥,但是如果在一塊AMD主板上拔起散熱器,帶出一顆處理器的情形並不罕見,這主要是因為AMD處理器仍然採用Socket針腳式封裝。

當處理器和散熱器之間的散熱硅脂加熱融化之後,會形成很強的吸力,讓二者牢牢黏合在一起,相比之下LGA觸點式封裝的Intel處理器就不會有這個問題。

當然,這並不是說觸點封裝就比針腳封裝一定好,但是這個問題確實困擾AMD玩家很多年了。



Intel短期內不會改變封裝方式,於是就有精明的商家想到了很有創意的新主意:雅浚(ProArties)就低調做了一款AMD AM4處理器的固定支架。

它安裝在處理器和散熱器之間,將處理器牢牢固定在主板插槽上,即便是使用粘度再大的硅脂,也不會因為拆裝散熱器而將處理器連根拔起。

理論上它可以兼容任何AM4散熱器,但因為支架高度的問題,很多其實是不能用的,比如貓頭鷹的一般沒問題,利民的就不行。

另外比較可惜的是,這個支架並不單賣,只有搭配雅浚散熱器一同銷售。感興趣的玩家不妨搜搜。





http://news.mydrivers.com/1/698/698263.htm
作者: ledpf    時間: 2020-7-2 01:16

AMD 及 底板製造商,應該改改設計.
改成保護支架,保護蓋
作者: scharnhorst    時間: 2020-7-2 01:38

單單可以限死散熱膏係面已經係德政
作者: shingzhk    時間: 2020-7-2 02:11

底板廠既問題, 無論針腳跟U定跟板
如果好似Intel底板而家果隻形式, 加個金屬蓋壓住粒U本體
heatsink 幾大吸力都奈佢唔何

另外, 如果有呢種危機意識既人, 識得走去買呢種protector
一開始就唔會格硬黎, 拔除散熱器時feel到唔對路就會加熱再搞
又係一種意義不明既產品
作者: Okt04175    時間: 2020-7-2 05:38

其實唔用AMD跟配嘅散熱器/水泥導熱膏自己買過支導熱膏甚至連散熱器都買過去代替就唔怕出現慘劇。
作者: crackong    時間: 2020-7-2 09:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky1992    時間: 2020-7-2 10:08

上液金
作者: t19922006    時間: 2020-7-2 11:04

拔起散熱器前會轉幾個圈
上星期先用過呢招
作者: nhoj    時間: 2020-7-2 13:25

其實預熱+扭兩扭已經解除99.99%風險
咁痴死都要勉強取出其實係自殺
作者: usei    時間: 2020-7-2 15:21

拔起散熱器前會轉幾個圈
上星期先用過呢招
t19922006 發表於 2020-7-2 11:04


如果重好實轉圏 , 可能都會斷針

如果輕力轉到 , 再拉出來應該安全
作者: fvson    時間: 2020-7-2 15:56

如果重好實轉圏 , 可能都會斷針  

如果輕力轉到 , 再拉出來應該安全 ...
usei 發表於 2020-7-2 15:21



陰力水平扭幾扭
照計啲膏既硬度唔會高過咁多支針
作者: IAMPETER    時間: 2020-7-2 16:16

cpu-z 入面stress test五分鐘已經搞掂。
除非冇得揀,如果用原廠散熱一定唔會用佢個d水泥散熱膏。
作者: XML    時間: 2020-7-2 18:27

只有大力先會出奇蹟
唔大力唔會有問題
作者: ken35256    時間: 2020-7-3 00:46

應該係用amd必修課 我都係岩岩轉會用amd想換左佢隻幽靈果陣真係連根拔起左
但慶幸 粒u針無彎同斷 上番樣無事 燒左成半個鐘機 但真係會嚇q死
作者: t19922006    時間: 2020-7-3 10:09

回覆 12# IAMPETER

gelid gc extreme都有水泥問題, 試過散熱連cpu暴力拔出, 之後好辛苦先分得開
作者: KennyCKL1822    時間: 2020-7-3 21:57

既然另外買散熱器其實都唔太擔心呢個問題
作者: chinwah    時間: 2020-7-4 14:37

其實點解搽散熱膏要搽到咁邊?
你預番佢出血位先係o家嘛
作者: bam1a    時間: 2020-7-5 19:23

想知係咪因爲啲人將散熱膏搽到好似果jam先導致用耐咗就變超能膠咁?
不過AM4個隻散熱膏本來就好廣嘅...
[youtube]bf5La099urI[/youtube]
作者: ok041094    時間: 2020-7-5 20:37

trx40就沒這煩惱
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-7-5 20:53

會唔會變成CPU殼同PCB分離
AMD都冇護翼壓住粒U...
作者: 雲一0一    時間: 2020-7-6 00:58

拔U不成變開蓋
作者: 風吹草動    時間: 2020-7-6 02:07

由64X2年代玩起應該試唔少 針冇事就冇事架啦
作者: 返工搭巴士    時間: 2020-7-6 14:54

下一代會唔會改良?

via HKEPC Reader for Android
作者: 孤兒仔    時間: 2020-7-6 15:42

行咗廿幾年而家講困擾?唔好早就被淘汰掉,
係有改善空間但用「困擾」去發揮就幾好笑,
我用咁多年都未試過連U拔出係唔係我有問題?
作者: plmoknijbhu    時間: 2020-7-9 09:49

我都冇呢個問題,都用左咁多年





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2