Board logo

標題: 對不起,我認錯,INTEL 今年應該見不到10NM DESKTOP了!!! [打印本頁]

作者: inone2    時間: 2020-2-16 19:37     標題: 對不起,我認錯,INTEL 今年應該見不到10NM DESKTOP了!!!

本帖最後由 inone2 於 2020-2-16 19:38 編輯

Intel Alder Lake-S , 10nm製程、LGA1700
https://www.coolaler.com/threads ... R2jjWsPyc_HhHeV-S1M
Intel 第10代 Comet Lake-S 將會在四月發布,多數的消息大多已經曝光,腳位會變成LGA1200,14nm優化,最多到10核心20執行緒,接續的 Rocket Lake-S 預計年底或是明年初發布,依舊是14nm製程,但據稱可能會是不一樣的核心架構,但最多核心8核16執行緒,感覺上這兩代是錯開產品定位,接口延續 LGA1200,但會有新的 500 系列主機板。

至於 Rocket Lake-S 之後也有消息從 Intel 官方資料被挖出,據稱是 Alder Lake-S,發布時間可能會在2021年底或是2022年初,也就是相隔上一代產品一年,會用上期待久久的10nm製程,而且是第二代10nm++,先前雖然有消息稱會放棄10nm直上7nm,不過這謠言官方否認了。

Alder Lake-S 腳位上可能又有變化,傳言用上 LGA1700,相比 LGA1200 多了500隻腳,新的架構平台可能會支援 DDR5 記憶體,也有 PCIe 4.0 / 5.0,畢竟這些兩年後也差不多是要上市。

接口變化的同時,封裝尺寸也將明顯改變。目前的 LGA1151 和下代的 LGA1200,尺寸都是42.5×42.5mm,標準正方形,LGA1700 則會變成長方形,具體為45×37.5mm。這或許也意味,Alder Lake-S 內部有可能封裝兩顆 Die,從而獲得更多核心去競爭 AMD Ryzen,畢竟後者現在就已經把16核心帶到了主流市場。

作者: 掃馬想機    時間: 2020-2-16 21:03

唔洗對唔住,就算用28nm,OEM同用家會繼續捧場。
作者: freefdhk    時間: 2020-2-17 03:41

其實全世界都沒人會認為 intel 仲有能力量產 14nm 以下的晶片。
作者: Brainstomer    時間: 2020-2-17 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer    時間: 2020-2-17 09:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-2-17 11:49

本帖最後由 kcthomlau 於 2020-2-17 11:51 編輯

Comet Lake-S, Rocket Lake-S
都係14nm+++

依家吹三代之後既Alder Lake-S 10nm

到時AMD已經ZEN5

樓主主動報告糾正資訊比17兄好多了
作者: Dcup    時間: 2020-2-17 12:03

Comet Lake-S, Rocket Lake-S
都係14nm+++

依家吹三代之後既Alder Lake-S 10nm

到時AMD已經ZEN5

樓主主 ...
kcthomlau 發表於 2020-2-17 11:49


AMD 又可以睇住黎打,又可以開發新野

intel黎場波輸到隊型都有問題
作者: rkkc    時間: 2020-2-17 12:27

還好 1200 仲可以用 115x 散熱 mount...
作者: killer699    時間: 2020-2-17 13:30

桌面115X已經到極限?
供電 power plane, 多核心數, pcie4, ddr5
如果係出於硬需求而要加腳係無可厚非

但側面反映以前115X改socket係為改而改
作者: killer699    時間: 2020-2-17 13:40

係你認為唔得遮, 但事實上Intel早就量產咗10nm, 只係未超越上一代14nm嘅高頻啫. ...
Brainstomer 發表於 2020-2-17 09:36



14nm想同amd鬥core count已經輸晒產能

以前7700 diesize 126 mm2
宜家9700 8core 已經177 mm2

新node未optimize高頻係其一
其二係越大粒die越低良率

一開始10nm出mobile U都未有6 core SKU
明明ultrabook都應該要出到6core先岩, 14nm都已經有左好耐
mobile U亦唔使太高頻 10nm要做冇可能做唔出6core

唯一解釋就係好有可能10nm 大die做出黎良率太低
冇錢賺
快D學AMD拆module啦
作者: Dcup    時間: 2020-2-17 14:03

14nm想同amd鬥core count已經輸晒產能

以前7700 diesize 126 mm2
宜家9700 8core 已經177 mm2

新node ...
killer699 發表於 2020-2-17 13:40


學AMD咁拆,佢點駁橋呢?AMD都玩好耐先玩得明
作者: killer699    時間: 2020-2-17 14:08

學AMD咁拆,佢點駁橋呢?AMD都玩好耐先玩得明
Dcup 發表於 2020-2-17 14:03



佢唔係請左zen之父過檔咩
應該都做緊
作者: akiro    時間: 2020-2-17 14:37

睇住AMD 由1700X,2700X,3700X
真係1年出1代 仲要係大牙膏
所以今年4700X 應該食硬INTEL了.
作者: freefdhk    時間: 2020-2-17 15:25

係你認為唔得遮, 但事實上Intel早就量產咗10nm, 只係未超越上一代14nm嘅高頻啫. ...
Brainstomer 發表於 2020-2-17 09:36



    超唔過上一代效能 唔賣得街同量產唔到都沒分別.
味最後14NM +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
作者: Dcup    時間: 2020-2-17 15:39

佢唔係請左zen之父過檔咩
應該都做緊
killer699 發表於 2020-2-17 14:08



    老啦,出埋口述叫煙5年一架構,都無聽到有後續

intel唔認自己廢,佢都無辦法
作者: Stiggy930    時間: 2020-2-17 16:30

學AMD咁拆,佢點駁橋呢?AMD都玩好耐先玩得明
Dcup 發表於 2020-2-17 14:03


Intel 有 QPI & EMIB。Interconnect方面未至於太落後。
作者: KennyCKL1822    時間: 2020-2-17 19:08

本帖最後由 KennyCKL1822 於 2020-2-17 19:18 編輯

Del
作者: Dcup    時間: 2020-2-17 19:35

Intel 有 QPI & EMIB。Interconnect方面未至於太落後。
Stiggy930 發表於 2020-2-17 16:30



      驚佢下放落黎成本高渣...
作者: qcmadness    時間: 2020-2-17 20:39

係你認為唔得遮, 但事實上Intel早就量產咗10nm, 只係未超越上一代14nm嘅高頻啫. ...
Brainstomer 發表於 2020-2-17 09:36


10nm貴過14nm
仲慢過14nm邊個會用?
作者: ventra    時間: 2020-2-17 20:49

睇住AMD 由1700X,2700X,3700X
真係1年出1代 仲要係大牙膏
所以今年4700X 應該食硬INTEL了. ...
akiro 發表於 17-2-2020 14:37



    ZEN3 會好精彩
我等緊出 4900X~
作者: inone2    時間: 2020-2-19 07:50

回覆 6# kcthomlau


    我一直都係咁想:先換架構才會改製程!!!
作者: inone2    時間: 2020-2-19 07:55

回覆 7# Dcup


    我覺得 INTEL 在跟着進度走,只是..........................有人只看表面!!!

          Intel 現在研發經費是最低,但收入卻持平,大公司睇的不是3~5年,到 全球經濟重回2008年的時候(一說會回到1930年代大蕭條,AMD 消完錢之後,對手好快就.....................GG!!!
作者: 1q1q1q    時間: 2020-2-19 08:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-2-19 08:57

回覆  Dcup


    我覺得 INTEL 在跟着進度走,只是..........................有人只看表面!!!

         ...
inone2 發表於 2020-2-19 07:55



    由i7唔再係4c8t開始, 煙條係被牽著走至真
作者: inone2    時間: 2020-2-19 09:47

回覆 23# 1q1q1q


    你睇野,係睇1、2年,我地老人家,睇野係10年以上架!!!! 大公司係唔會同你咁諗!!!
作者: inone2    時間: 2020-2-19 09:50

回覆 24# kcthomlau


    想多啦,INTEL 如果係被牽著走,佢就唔係加大廣告出PPT啦!!!!

    唔好以為AMD係李嘉誠,佢只係 神童輝而已!!!!
作者: usei    時間: 2020-2-19 12:03

10nm貴過14nm
仲慢過14nm邊個會用?
qcmadness 發表於 2020-2-17 20:39


電晶體成本 10nm 高過 14nm
製程特性 10nm 行不到高 clock
但 10nm 可以整更多 core

高價位多 core - 10nm
中低 - 14nm

14nm 10 core 可能同 10nm 12 core 差不多性能
12 core 以上用 10nm
以下的用 14 nm
作者: Dcup    時間: 2020-2-19 12:08

回覆  kcthomlau


    想多啦,INTEL 如果係被牽著走,佢就唔係加大廣告出PPT啦!!!!

    唔好以為AMD係 ...
inone2 發表於 2020-2-19 09:50



    唔出ppt佢仲有咩做丫?!
作者: Stiggy930    時間: 2020-2-19 13:39

回覆  Dcup


    我覺得 INTEL 在跟着進度走,只是..........................有人只看表面!!!

         ...
inone2 發表於 2020-2-19 07:55


咁點解出Rocket Lake(14nm Sunnycove)?
作者: 掃馬想機    時間: 2020-2-19 13:50

一般消費者, 唔會理部機係用intel 定AMD. 主要係D廠機唔會轉會.
一轉intel 就玩完.

科技公司, 一定要長 ...
1q1q1q 發表於 2020-2-19 08:48


佢哋轉會先算啦。
作者: ten123456789    時間: 2020-2-19 14:46

回覆 25# inone2

IT公司睇十年 唔怪得你會誤判intel個進程
作者: 沙盒A    時間: 2020-2-19 15:39

回覆  inone2

IT公司睇十年 唔怪得你會誤判intel個進程
ten123456789 發表於 2020-2-19 14:46

intel=香港政府,短視,誤判
作者: kcthomlau    時間: 2020-2-19 15:49

回覆  1q1q1q


    你睇野,係睇1、2年,我地老人家,睇野係10年以上架!!!! 大公司係唔會同你咁諗!!!:tit ...
inone2 發表於 2020-2-19 09:47


老實講大公司仲要係行業龍頭只睇10年前景係笑話
作者: Dcup    時間: 2020-2-19 16:11

老實講大公司仲要係行業龍頭只睇10年前景係笑話
kcthomlau 發表於 2020-2-19 15:49



    十唔十年就唔知,佢係10nm甩曬腳就個個都知

有計劃無成品,即係出事
作者: Stiggy930    時間: 2020-2-19 16:27

十唔十年就唔知,佢係10nm甩曬腳就個個都知

有計劃無成品,即係出事 ...
Dcup 發表於 2020-2-19 16:11



    有呀。不過,嗰clock仲衰過之前啫。
作者: Okt04175    時間: 2020-2-19 17:04

本帖最後由 Okt04175 於 2020-2-19 17:06 編輯
佢哋轉會先算啦。
掃馬想機 發表於 2020-2-19 13:50

Apple一落手玩AMD CPU咁其他OEM廠就應該轉晒出AMD Desktop,但其實而家AMD Laptop都開始出多咗啦,遲啲AMD市場份額應該會好靚。
作者: ClaireWong    時間: 2020-2-19 20:25

回覆 36# Okt04175


    其實當d ESXi呀,blade 呀,或者Dell/lenovo business laptop 轉左AMD
到時就無得你Intel 等

因為個市場唔等你既不思進取
IT要死好快,當你唔進步既時候
你睇cisco 夠多人用啦,華為咪一樣可以好快搶左你一大堆公司客
作者: toylet    時間: 2020-2-19 20:49     標題: 0nm 製程?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inone2    時間: 2020-2-20 22:59

回覆 29# Stiggy930


    同 "立體口罩同2D口罩 保護力一樣,點解要出立體口罩" 理由相同 !!!
作者: inone2    時間: 2020-2-20 23:00

回覆 38# toylet

   基本上無可能!!!!!
作者: inone2    時間: 2020-2-20 23:03

回覆 31# ten123456789


    IT公司睇20~30年架,少於5年個D叫泡沫公司!!!!
作者: ten123456789    時間: 2020-2-20 23:15

回覆 41# inone2

人地個個月甚至日日都有新技術 仲睇10-30年
作者: Stiggy930    時間: 2020-2-21 12:37

本帖最後由 Stiggy930 於 2020-2-21 12:38 編輯
回覆  ten123456789


    IT公司睇20~30年架,少於5年個D叫泡沫公司!!!! ...
inone2 發表於 2020-2-20 23:03


今時今日,Tech firm要識變通。你最愛嘅Intel都backport SunnyCove返14nm做Rocket Lake啦。Jim Keller都話Intel CPU roadmap要由十年一大變轉為五年一大變啦。咁Intel又係泡沫公司?!
作者: inone2    時間: 2020-2-24 16:19

回覆 42# ten123456789


    AMD個D叫日日新技術!??? 好啦,你嬴咗啦,阿Q!!!!!
作者: madebyp90    時間: 2020-2-24 16:21

今時今日,Tech firm要識變通。你最愛嘅Intel都backport SunnyCove返14nm做Rocket Lake啦。Jim Keller都 ...
Stiggy930 發表於 2020-2-21 12:37


intel 未來2年都可以放棄
作者: inone2    時間: 2020-2-24 16:26

回覆 43# Stiggy930


    5年1大變同眼光係2回事,5年1大變係指PPT!!! 眼光係20年後仲係咪矽晶體電腦時代!!!!

  30年後 大部份電腦是量子電腦定係傳統電腦????
作者: ten123456789    時間: 2020-2-24 16:30

回覆 44# inone2

原來IT公司得AMD一間

17年開始吹捧intel吹到依家要出黎認錯
跟住intel開始學AMD膠水又拎出黎吹 都唔知邊個係阿Q
作者: inone2    時間: 2020-2-24 16:41

回覆 47# ten123456789


    INTEL 想緊咩,我相信你唔知,而佢 亦都 唔一定 再做CPU!!!!
作者: ten123456789    時間: 2020-2-24 18:21

回覆 48# inone2

咁人地一年都出好多paper 開好多技術峰會嘅
你唔睇咪唔知人地諗咩
作者: tat0801    時間: 2020-2-24 18:50

Intel desktop 10nm SKUs 真係傳左好耐...
大家咪睇下三月見唔見人?
AMD 已經落左一次價, 兩家都有招出先有進步
作者: ~Mars~    時間: 2020-2-24 23:26

回覆  ten123456789


    IT公司睇20~30年架,少於5年個D叫泡沫公司!!!! ...
inone2 發表於 2020-2-20 23:03

你死撐乜q丫
二三十年後?
兩年後嘅事人人有留意semiconductor market 嘅都睇到,得你睇唔到,你仲講乜鬼三十年後
作者: qcmadness    時間: 2020-2-25 00:26

你死撐乜q丫
二三十年後?
兩年後嘅事人人有留意semiconductor market 嘅都睇到,得你睇唔到,你仲講乜鬼 ...
~Mars~ 發表於 2020-2-24 23:26


佢都仲好意思講落去
作者: kean23    時間: 2020-3-1 01:36

20-30年, 例如插PCI-E 4.0 單野?
laptop都多咗ryzen 啦
你慢慢等佢20-30, 我係消費者, 市場有咩好我就買咩. 出到腦場仲見有人出intel機, 真係笑而不語.
作者: Stiggy930    時間: 2020-3-1 18:56

回覆  Stiggy930


    5年1大變同眼光係2回事,5年1大變係指PPT!!! 眼光係20年後仲係咪矽晶體電腦時代!!! ...
inone2 發表於 2020-2-24 16:26


三十年? IBM估計未來五年已經可以有第一個主流量子電腦啦禾。

https://www.wsj.com/articles/ibm ... e-years-11558548160

https://www.cnbc.com/2018/03/30/ ... hin-five-years.html
作者: inone2    時間: 2020-3-2 04:52

三十年? IBM估計未來五年已經可以有第一個主流量子電腦啦禾。



...
Stiggy930 發表於 2020-3-1 18:56



    等緊AMD 5年內趕上 IBM!!!!  

     小房介(AMD) 要跟 大地產商(IBM) 比 樓盤數量的 笑年人呀,這些笑話並不好笑的!!!
作者: Stiggy930    時間: 2020-3-2 13:12

本帖最後由 Stiggy930 於 2020-3-2 13:34 編輯
等緊AMD 5年內趕上 IBM!!!!  

     小房介(AMD) 要跟 大地產商(I ...
inone2 發表於 2020-3-2 04:52


賴幽默加無恥。

講緊你個啲所謂三十年"眼光"都可以講反AMD轉頭。所謂嘅IT老友。失敬失敬!!

[EDIT]
仲有,M$自己都講量子電腦取代既應該係基於GPU嘅加速器或者其他加速器而唔係傳統CPU。x86/ARM/RISC-V/MIPS/Power 係會繼續存在 。

"While many people assume that quantum computers will replace classical computers, in reality, both technologies will work together to solve these problems. It can be helpful to think of a quantum computer like a GPU—a specialized processor used for applicable scenarios."

https://cloudblogs.microsoft.com ... -quantum-computing/
[/EDIT]
作者: inone2    時間: 2020-3-2 22:33

賴幽默加無恥。

講緊你個啲所謂三十年"眼光"都可以講反AMD轉頭。所謂嘅IT老友。失敬失敬!!:ha ...
Stiggy930 發表於 2020-3-2 13:12



    第一,我一定唔係IT大佬;第二,你的幽默加無恥 絶對係我之上阿大大佬!!!!!
作者: lris2009    時間: 2020-3-3 01:27

有名你叫牙膏廠,點會放風比你地班濫樣用丫
作者: crackong    時間: 2020-3-3 09:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Stiggy930    時間: 2020-3-3 13:47

本帖最後由 Stiggy930 於 2020-3-3 13:52 編輯
第一,我一定唔係IT大佬;第二,你的幽默加無恥 絶對係我之上阿大大佬!!!!! ...
inone2 發表於 2020-3-2 22:33


老友 = 大佬?

可以做十幾年都係Junior禾,呀老鬼

仲有無眼光開心share呀?
作者: inone2    時間: 2020-3-7 01:33

老友 = 大佬?  

可以做十幾年都係Junior禾,呀老鬼

仲有無眼光開心share呀? ...
Stiggy930 發表於 2020-3-3 13:47



    十年以上都一定係SENIOR,除非你係做咗十幾年其他工先入行IT!!!!

     至於老鬼,我一定係啦!!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2