Board logo

標題: [蘋果新聞]...三月兩宗派更電腦故障 工會質疑硬件太舊... [打印本頁]

作者: toylet    時間: 2019-2-18 20:24     標題: [蘋果新聞]...三月兩宗派更電腦故障 工會質疑硬件太舊...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1q1q1q    時間: 2019-2-18 21:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2019-2-18 22:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481    時間: 2019-2-18 22:40

回覆 1# toylet

其實好想知佢個系統是怎樣的? 行window?  自行研發?
作者: toylet    時間: 2019-2-18 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1q1q1q    時間: 2019-2-19 06:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inone2    時間: 2019-2-19 08:18

本帖最後由 inone2 於 2019-2-19 08:19 編輯

回覆 6# 1q1q1q


    講得好詳細,但要睇係邊年出品,如果係70或80年代,通常係UNIX+DB2,前台用咩唔知,因為前台只係輸出數據,用WINDOWS定其他OS 根本唔重要。 而銀行係一樣,櫃員機係WINDOWS無錯,但佢只係輸出,成個SYSTEM 係 SERVER度,十幾年前 香港有D銀行仲用緊 IBM AS/400 (近十年就唔知,我當年聽D銀行朋友仲話用緊),通常除非個系統有問題(做唔到生意),否則銀行等企業好少換SYSTEM(軟+硬)架!!!
作者: erinnerung    時間: 2019-2-19 09:52

通常"系統"只係一個program 或一個web application + 中央database. 行WIN 或LINUX哩D現有OS多. (就算銀 ...
1q1q1q 發表於 2019-2-19 06:36



    話唔定係裝新software, 但係寫得唔好, 搶盡左resource 爆pool...
作者: Man@MFHK    時間: 2019-2-19 19:17

有無人見過 九巴 電腦部 請人廣告?
toylet 發表於 2019-2-18 22:44

有咩可能自己做?肯定係外判架啦!
作者: lotus123    時間: 2019-2-19 19:31

【...電腦派更系統已有約三年的歷史...】   3年都話舊!      
會唔會有用 C 寫,memory leakage     
作者: bongbong3481    時間: 2019-2-19 20:23

回覆 6# 1q1q1q


我懷疑係換左win10先出事

"就電腦所沿用的系統,九巴回應指,現時大部分電腦使用WINDOWS10,只有少部分使用WINDOWS7。"
   

https://www.hk01.com/%E7%AA%81%E ... %BB%8D%E7%94%A8win7
作者: toylet    時間: 2019-2-19 22:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2019-2-19 23:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tony9810    時間: 2019-2-19 23:24

IT外判唔做野
作者: ytyufgfck12    時間: 2019-2-20 01:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2019-2-20 01:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wyhui5124    時間: 2019-2-20 10:57

IT部係咁架喇,响公司眼中淨係駛錢,budget唔會俾得多,唔出事就當work,正所謂唔見棺材唔流眼淚





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2