作者: inone2 時間: 2019-2-6 14:06 標題: 轉貼:香港的架構師告訴你關於香港零Code PM的惡行。
希望大家可以Share此Post, 不要光Like
大家好,我是來自香港的架構師,有十多年經驗,現在我想告訴廣大的台灣朋友關於香港零Code PM的惡行。零Code PM就是一群完完全全不懂技術的IT經理(Project Manager),他們佔據了香港經理人數的99.5%,分散在香港不同的IT行業,例如政府,銀行,大公司,中小企。他們不停向香港的年青技術人員散播寫代碼沒有用,寫代碼只是一條狗的邪惡思想,敗壞香港技術風氣,令香港IT振作不起來。他們用盡他們一切可以用的方法去奴代香港技術人員,因為他們覺得他們是經理,技術人員什麼都要管。因為他們完全不懂技術,基本上連for loop也寫不出來,所以只能依靠一個”罵”字來管理團隊,簡單來說就是想dev team進入奴隸制,凡事不可以問經理,總之經理要他們幹什麼他們就只好幹,幹得不好一定不會是經理問題,所有錯都是技術人員搞出來,他們要負上全部責任。零Code PM為左在年青技術人員表演自己對IT認識有多深,他們總會說自己N年前也是編寫代碼,言下之意就是他們主動放棄編寫程序而轉做經理,做經理才是皇道,編碼只是低能兒,智力一定有問題。他們提出此邪說完全摧毀了香港的IT傳承,令剛出社會做事的年青人誤信他們以為做程式設計師是不長久的。長遠導致香港IT人才數目不足,社會技術氣份無從建立等一系列的嚴重後果。零Code PM除了斷交子孫這條重罪之外,他們更加犯下胡亂外判,胡亂採購IT系統等等惡行,令香港好多有資源投放在IT的公司,他們所有項目??收場,最終嚇怕老闆,令他們再也不敢投資IT,令香港IT更加慘淡。
為了令台灣IT不受香港零Code PM影響,請廣傳此貼。記好一點,一個香港PM如果去了台灣工作,他可以幹掉一百間台灣公司,滅了幾千個台灣青年人對IT的信心,毒力非常強勁,請台灣朋友小心 !!!
https://www.facebook.com/groups/ ... _target&fref=nf
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2108863&k=1b3101f25eaf024046e4d85b976e3764&t=1782533416&sid=3sPcUcDboR

作者: makeedee 時間: 2019-2-7 02:57
已鎖了文
這就是普遍台灣人的質素
作者: freefdhk 時間: 2019-2-7 04:46
無可否認係香港市場來講 IT 係吾值錢的 , 5千蚊月薪已經比多 ,
就好似之前廣傳過 勞記招聘 IT 要 5年經驗、C++ VB ASP JSP PHP 咩Q都要識齊
然後俾得5千月薪 .
然而香港今時今日好多公司請IT 都係 10K ~ 16K 以內 ,
不過無他的 , 他們認為 IT 吾值用太多錢去請 , 同埋太容易畢業 , 請左D 連 FOOR LOOP 都吾識寫既做 PROGRAMMER 都有 .
所以搞到 IT 呢行人工低 , 因為太多蒙混畢業生 .
IT 出路 其實得返轉行 或 自立門戶 .
BTW~建議可以參考做KOL 拍條片出個POST 都高過 IT既年薪甚至係 十年年薪~
作者: crackong 時間: 2019-2-7 08:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuyylihk 時間: 2019-2-7 15:18
本帖最後由 tuyylihk 於 2019-2-7 15:25 編輯
老實講句
台灣要同香港比百分比分分鐘會輸
論CODING水平台灣真係好唔掂
尤其我仲要望過下D台大生既水平...
勁既唔係冇,不過我地三大又見得少咩(就算唔計大陸人)
台灣科技係玩電子唔係玩軟件
下面都唔掂更加唔好講PM...
作者: sophinic 時間: 2019-2-7 19:24
香港大學IT 畢業而家好多都唔識寫 code

作者: hpkpk123 時間: 2019-2-7 22:20
本帖最後由 hpkpk123 於 2019-2-7 22:25 編輯
根本香港成個IT環境都唔掂
周街都係垃圾外判合約工
公司剩係識想盡辦法擠壓班唔識反抗嘅IT人
專業完全冇人尊重
形象又差
一講IT香港人即刻覺得你係廢柴毒男
邊會有人想大學讀IT
讀緊嘅見到前路係咁都冇心機讀啦
作者: core2duo 時間: 2019-2-8 19:58
唔關PM事,係班地產金融老seafood中意咁既模式
好多高科技、科研行業都係咁,搵D外行人來管理內行人,不會做事的人管理會做事的人
IT、科技相關hk已經完全徹底落後於大陸台灣的大城市,班老seafood仲未醒
如果唔係港幣、自由貿易仲有利用價值,真係D大陸人話齋‘你們xxx完蛋了’
作者: killer699 時間: 2019-2-8 20:17
IT you means CS?
作者: 傑洛 時間: 2019-2-8 20:23
本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 13:58 編輯
deleted
作者: freefdhk 時間: 2019-2-8 20:45
就係因應呢批吾識寫 Code 既畢業生入行,先搞到平一平都請到人,
咁IT 人工先低過保安員。
而佢地左R右R Hea交貨磨到 2-5年就跳槽升PM,咪搞到個市咁。
IT 又吾會有公會團結罷工呢樣野,不過問題係 吾識寫Code識背書識陪訓就合格。
IT 太易畢業太易入行太易請人,只不過出來既好小數係精英,
但沒獨自能力完成一個 Program 既都吾明點解可以咁厚面皮入行Ja .
其實都好灰,好多時精英同D 刷鞋零Code Programmer 係相同人工待遇,
所以呢行係好灰。
作者: lkcif 時間: 2019-2-9 13:41
香港創業空間細, 加上史前時代已經有人話IT人才氾濫, 所以攪到咁灰
作者: P14 時間: 2019-2-9 15:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123 時間: 2019-2-10 22:42
本帖最後由 hpkpk123 於 2019-2-10 23:33 編輯
依家個人工咁樣根本唔會有叻人想入行
再加上政府話要引入外國「人才」
可以預見只會愈來愈小本地人入行
不過小人入行都唔會見得人工會升返幾多
就算打code幾叻係香港一樣只會畀人壓價/外判合約然後唔敢出聲
你提到嘅公會團結罷工先係重點
作者: freefdhk 時間: 2019-2-10 23:55
香港 IT 業龍蛇混集 , 蛇多龍小 . 所以可以搞個工會又怕帶起左班蛇 . 死症。
做保安吾洗用腦都係咁上下人工 ,
最爽都係 正職保安員 或其他 hea 位 .
然後不停接 freelance 段 project 計寫program賺錢好過 .
太多公司請IT 比 1萬頭 但個個月都要做 3萬 人工水平既貨 .
連清潔姐姐都隨時高人工過 IT.
作者: HK006 時間: 2019-2-11 09:16
本帖最後由 HK006 於 2019-2-11 09:20 編輯
在奴隸制度既社會裡, 做人唔夠圓滑就多數都係永遠停留在最低層, 識寫 Code 祗係一種求生技巧, 要升 Lev 就要學圓滑靠人事上. 就算媾女都要靠圓滑先得心應手喇, 唔好以為淨識寫 Code 就好叻至得架.
作者: hihihi123hk 時間: 2019-2-11 10:36
本帖最後由 hihihi123hk 於 2019-2-11 10:38 編輯
其實而家要請個有經驗兼有心寫 Code 嘅都唔容易
請咗兩三個月, In 咗十個先得一個啱價錢已經唔差
另外,請得白紙就遇咗要教,唔洗教只係 Bonus,冇人揸到旗教人(Skill Transfer)係公司政策問題。
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: inone2 時間: 2019-2-12 09:18
回覆 17# hihihi123hk
價錢唔差係指1萬定3萬,做個老師都2萬幾啦!!!

作者: hihihi123hk 時間: 2019-2-12 09:37
本帖最後由 hihihi123hk 於 2019-2-12 09:40 編輯
當然係 ~30k
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 200644600 時間: 2019-2-12 10:08
當然係 ~30k ,無呢個價已經好難請到 Mid Level 嘅人
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1) ...
hihihi123hk 發表於 2019-2-12 09:37
作者: hihihi123hk 時間: 2019-2-12 10:19
本帖最後由 hihihi123hk 於 2019-2-12 10:20 編輯
唔好誤會,Mid Level 講緊 Coding 經驗
黎 Interview 嘅大約做咗 3-7年野都有,最後請咗個 3年左右。
有心真係好緊要,一份 Offsite Test 試到哂。因為基本功唔可以一時三刻練到出黎,真係要靠平時有心搵 Best practice 去睇去試,一點一滴咁儲番黎
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: shingzhk 時間: 2019-2-12 11:44
本帖最後由 shingzhk 於 2019-2-12 11:52 編輯
的確愈做得高級, 落手寫code機會就應該愈少
PM級既唔應該落手做大多基層野, 呢點邊行都一樣
不過唔落手還唔落手, 唔代表可以完全唔識
我新出黎做IT狗果陣, 同期大把後生仔一入公司就話唔做technical野想跟Manager 做行政

做都唔識做既人憑咩帶team, 亦唔會得到舊人專重
最悲慘就係唔識做得黎無搞堆垃圾flow逼人跟佢D垃圾mindset哂人時間
呢D人真係比佢上到位, 果Team都唔會有好事發生 (實際上現實都大把例子)
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-12 12:03
其實我好懷疑你係咪 IT 界
點解你覺得programmer 一定要識得獨自完成一個program?
唔好講大project, 中小型system database design 淨係個data dictionary 都可以幾十頁
而家嘅rapid methodology DSDM 哩d 都講緊十人以上團隊做2個月, 我真係好想知你點定義一個人完成個program
system analysis/database(design/admin)/coding/testing/ maintenance 係完全唔同範疇其實你知唔知
我有個女仔friend 做testing engineer 6皮幾個月, 佢已經唔算senior, 高人工果D你地唔講?
又知唔知點解PM需求重要過coding? IT project failure 嘅例子真係隨口都嗡到一堆? 你揼code再叻有乜用呢? 唔識控制成本, 包括 analysis, design, implementation, maintenance, 最後蝕到公司執你coding勁又如何?
coding 其實係IT界嘅勞工, 辛苦所以人工高, 奈何香港人好識外判, 搵software house 黎做壓低個價.......
e.g. 機場之前新果套空管系統好似係印度佬寫.....出晒事....
講真, 本地programmer 拎唔到高人工其中一個原因, 係固步自封
IT project, 唔係只有coding, 你地覺得Zuckerberg, Steve Jobs係咪coding好勁?
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-12 12:09
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-12 12:23 編輯
我相信post 原文條友一定唔係PM, 乜野架構師更加笑死人
佢跟本連PM嘅存在意義都唔知!!
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-12 12:16
IT界好多工作唔需要揼曲架喎其實
係香港老闆唔識野所以乜技能都歸納落IT啫
淨係system develop 最少都分3 part: system analysis/coding/testing
仲未計其他細項, 而係香港, 俾coding 果班去做PM我幾孚可以肯定個project 會failure
作者: shingzhk 時間: 2019-2-12 12:24
唔係話比coding 果班友做
而係完全冇coding 經驗而又想管coding project 甚至帶team既人
就算話PM都唔係一開始做PM, 起碼要係唔同位累積經驗之後先做上去
話D管理層思想離地咪果D
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-12 12:34
唔係話比coding 果班友做
而係完全冇coding 經驗而又想管coding project 甚至帶team既人
就算話PM都唔係一 ...
shingzhk 發表於 2019-2-12 12:24
香港D管理層思想離地就不嬲架啦
不過, 都係果句IT界範疇好大, 我要講嘅係唔一定要識coding先可以做PM
而我識得幾個極成功PM都係唔識coding嘅, 佢地本身係IT analyst 出身
作者: hpkpk123 時間: 2019-2-12 21:59
本帖最後由 hpkpk123 於 2019-2-12 22:06 編輯
其實我好懷疑你係咪 IT 界
IT project, 唔係只有coding, 你地覺得Zuckerberg, Steve Jobs係咪coding好勁?
kennyleunghk 發表於 2019-2-12 12:03 PM
Zuckerberg中學已經programming勁到出哂名
未入大學Microsoft已經話要請佢
再加上當年可以獨力寫個facebook出黎
實力絕非等閑之輩
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-12 22:19
Zuckerberg中學已經programming勁到出哂名
未入大學Microsoft已經話要請佢
再加上當年可以獨力寫個facebo ...
hpkpk123 發表於 2019-2-12 21:59
我唸你要google下
facebook唔係佢獨力寫出黎
作者: inone2 時間: 2019-2-12 22:35
回覆 23# kennyleunghk
PROGRAM都有好多種,MS OFFICE個類,基本上全港無一間電腦公司寫得出來。而大部份香港公司會用到的程式,一個大學電腦系(當然係學PROGRAM架啦)的2年級生都寫得出!!! 90年代找個大學生寫個計月薪程式(基本你想到的都包),都係幾千蚊咋!!!! 當然這些一定不是OOP程式啦!!!

作者: hpkpk123 時間: 2019-2-12 22:58
睇返wiki由前身FaceMash到正式出thefacebook.com嗰日都係佢一個開發, 然後搵人夾錢
或者其他人已經唔值得提?
anyway, 睇返佢中學已經寫緊machine learning嘅程式就知根本coding能力非常人級數
有技術得黎又有管理智慧
IT黎講最成功嘅管理層往往就係呢啲人
作者: Jacqueline 時間: 2019-2-12 23:07
邊個話PM一定要識做曬SOW每一個細節嘅嘢?渣飛機又洗唔洗識設計飛機?經營米鋪又要唔要識耕田?當然如果你身為PM又識做嘅話會幫助管理,容易d服眾啦,但呢d技能唔係必需嘅,一個好PM係最重要都係睇scope睇數睇進度睇QA睇人手及時報告問題,什麼都做即係打雜。利申:呃飯食PM一名,做過唔同項目,有大有細,有IT有唔係IT,深深體會到識做人緊要過識做嘢,只有technical好難去管人睇數,見過由technical轉PM嘅人其實本身具備其他soft skills。
作者: xader 時間: 2019-2-12 23:46
本帖最後由 xader 於 2019-2-12 23:55 編輯
1. 邊個話PM一定要識做曬SOW每一個細節嘅嘢
>>無人話要, 但係 software engineering 你唔識 coding, architecture 你點做 estimation?
>>你做 PM 唔洗有 domain knowledge 都做到果行咁勁架?
>>
>>你交俾 developer 做? 個 developer 都係入左黎一年半年, 可能仲係未熟哂成套 system , 仲要 D doc
>>唔齊 (唔好講 software 啦, infrastructure 的咪又係一樣), domain knowledge 又少過你, 佢點
>>estimate 到 change size?
2. 一個好PM係最重要都係睇scope睇數睇進度睇QA睇人手及時報告問題
>>睇 scope 你有咩睇到? 你唔係developer 底, 你點知個 scope 要幾大?
>>睇 QA, 又唔係你做 QA, QA tester 又唔係你果 team, 你又 manage 唔到, 咁要你黎做咩?
>>及時報告問題? IT Software engineering有咩問題要你報告? 唔夠 human resource? 唔夠
>>resource? 報左就有用? 點解 IT Manager 做唔到?
3. 深深體會到識做人緊要過識做嘢
>>唔同意, 不嬲都係識做野好過識做人, 不過可能我的識做野同你的識做野係有好大的分別
>>你的識做野係完成任務, Complete the task
>>我的識做野係去解決問題, Problem Solving
>>兩者最大分別就係好多時 D project 係 Completed the task but the problem is not solved...
>>成日都留好多手尾要搞, 大量的 CR 跟尾就係一個好例子
>>
>>其實咁講, 我唔會否認 PM 有一定的用途, 不過唔係你講的野
>>而一個有用的 PM 係一定要有 routing 個問題去解決到問題的人 同埋 攞番對方的回應, 而去改個
>>project 的 scope, 前者講的routing應該去到的 包括 high grade 的人, 例如 自己的department
>>head, 對方的 department head, resolve 唔到都要 route 去再高層.
>>但係試問, 香港 Soft Eng PM的有無做到呢樣野? 好可惜, 大多數都只係一個似 sales, 報告進度的物體
4.只有technical好難去管人睇數,見過由technical轉PM嘅人其實本身具備其他soft skills。
>>唔反對, 但係你要記得 PM is much well paid than technical, 點解 你有 reporting soft skill 的時候
>>就會貴D, 但係人地有 hard skill 就 poorly paid? 咁你咪揾下人做 hard skill 野囉, 你講得咁易去
>>attain hard skill
作者: Jacqueline 時間: 2019-2-13 00:11
1. 邊個話PM一定要識做曬SOW每一個細節嘅嘢
>>無人話要, 但係 software engineering 你唔識 coding, arc ...
xader 發表於 2019-2-12 23:46
呢位師兄唔好咁激動先,係咪d PM之前對你做過d咩啊?有好多不愉快經歷?
作者: peter95811658 時間: 2019-2-13 01:27
"一個好PM係最重要都係睇scope睇數睇進度睇QA睇人手及時報告問題"
一個唔識打code既PM,冇可能識預計進度,因為根本唔識預依部份既workload有幾多,結果就同文章講既情況一模一樣,一個只識叫人做野既PM,而唔知workload
渣飛機的確唔洗識設計飛機,但機師對自己渣緊既飛機冇知識就一定冇可能
作者: shingzhk 時間: 2019-2-13 02:47
其實洗乜禁多廢話
大家覺得自己作為打工仔(technical系), 你希望自己既老細/Team management 知唔知你做緊D咩
唔係一知半解廢up果種, 而係真切地明白你做緊既野既難處同價值
我唔要求PM識做果我野, 但起碼要真係知果D野係咩黎,
唔係既話成個project plan 根本靠估, 有咩做根據? PM既第六感?
我夠膽講, 愈係高技術既人, 就愈係睇唔過眼果D淨吹冇料既PM, 甚至唔會比面佢
因為我地永遠唔怕跳槽冇人要, 那怕待遇差些少都唔想under果種人
作者: xader 時間: 2019-2-13 07:43
呢位PM 唔使咁激動, 實事求事, 用 Fact 講野, 唔好講其他野
作者: masseffect 時間: 2019-2-13 09:49
其實我好懷疑你係咪 IT 界
點解你覺得programmer 一定要識得獨自完成一個program?
唔好講大project, 中 ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-12 12:03
IT PROJECT FAILURE 咪正正就係因為做管理嗰啲唔識嘢而做成囉
無錯,識寫CODE唔代表識管理
但你唔識寫CODE,亦都唔代表識管理
而更大嘅問題係,啲PM 又唔識寫CODE(TECHNICAL 嘢),又唔識管理
正如上面師兄講,做PM唔寫CODE好正常,但唔可以唔識TECHNICAL嘢、無嗰啲MINDSET
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 10:55
同意, but, however
都係果句, 乜差野0 code PM, 我真係唔覺得有咩問題
應該話, 唸住一定要識coding先做得PM 嘅心態先係問題
真正嘅問題係, D PM 跟本唔係relating to the IT industry, 就好似上面一人講D似時而非嘅野, 但行內人一眼睇穿
另外, 唔知大家有無run過project......個scope 同schedule 應該係同development 果邊傾出黎, 而唔係個PM 估, 你估仲廿年前SSADM咩, 行timeboxing, MoSCoW 喎, 你programmer filtering 果4個have, 有晒requirement specifications, 你唔係同我講仲要個PM估你地個coding時間下話?
如果個PM估出黎錯, 係PM問題
如果個PM同你development team 傾出黎, 結果meet 唔到timebox, 咁就係你地coding 嘅問題
以DSDM為例, 前面一堆feasibility study 同deployment, 開左幾十個萬會set好晒d method 先到physical design, 你去到coding先話時間唔夠?????? programming 要死到臨頭先怪個PM無料?? 有可能嗎
PM廢, 唔代表你development 無問題, software development 今時今日最重要唔係coding
再一次, 我極懷疑貼文嘅樓主跟本唔係PM, 出埋晒D fresh 思維嘅文章, 最慘係真係有人like佢......
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 11:04
我唸你睇晒前文後理先
而家個樓主就係病態咁嗡 乜野0 code PM
實例有好多, 叻嘅non IT background PM 成功案例有好多
識coding 但project failure 嘅project 更多
而家唔係要否定coding 嘅重要性, 而係作為PM, 識揼code 跟本唔係重點!!! project management skill 先係, 唔係一個有PMP cert嘅system analyst 點解貴咁多
乜x野 0 code PM啫, 低能, 再係果句, IT範疇無限大, 好多工種係唔需要coding的
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 11:12
早幾年facebook 和解左單官司, 賠左百幾億(美金)
內容大致係: 幾個人控告 豬生將共同開發嘅facemash 獨自攞黎創業成為左facebook平台
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 11:18
終於有個行內人出黎講翻d 人話
其實最理想係technical 果班人黎做PM, 但奈何............
做PM要求溝通能力, 合作能力, 統籌力, 任人善用, 管理各種resources包括人
香港IT technician 一句撻埋黎, 我IT狗黎架嘛.......你地唔肯學溝通學合作
d project 點俾你班[勁coding]人做啫.......
作者: inone2 時間: 2019-2-13 12:20
回覆 33# xader
無錯 PM 唔一定樣樣得,瓣瓣掂,但你至少要識得點解決問題,唔係D EXPERT 會樣樣話比你聽 "唔得、唔可以、做唔到"! PM 解決唔到問題,好快佢就會變成被解決個位架啦!!!!!


作者: inone2 時間: 2019-2-13 12:27
回覆 40# kennyleunghk
system analyst 唔駛識寫CODE都做到??? 你不如話 CPU 設計團隊 唔駛識 CPU架構 啦!!!!
現代建築師 唔駛一定識建築力學計算,係因為電腦AI 幫佢計曬所有數據; 除非D CODE 全部電腦寫曬啦,否則我無法接受 system analyst 唔駛識寫CODE!!!!
作者: inone2 時間: 2019-2-13 12:41
回覆 42# kennyleunghk
咁叫內行人呀!!! 佢話"渣飛機唔駛識設計飛機,經營米鋪又要唔要識耕田"呀!!
你問下個飛機師,公司要佢比意見買邊架飛機好時,佢頭一樣問的是什麼? 當然係邊間飛機廠出架啦!!!
其實講來講去,咪問緊PM(總設計師)係邊個囉!!! 你估 波音 會請個2打6(唔駛識設計飛機)番來做PM呀!
我用個程式就當然唔駛識設計程式啦!!! 但你係PM噃,你都唔識設計程式,我點知你個程式有冇BUGS架!!!

作者: masseffect 時間: 2019-2-13 13:49
我唸你睇晒前文後理先
而家個樓主就係病態咁嗡 乜野0 code PM
實例有好多, 叻嘅non IT background P ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-13 11:04
我唸你睇晒前文後理先
我都話左PM 唔一定要識CODING
我亦都無話TECHINICAL 嘅人就一定適合做PM 工作
重點係做管理唔可以無行內知識
唔識嗰樣嘢係無可能管好嗰樣嘢
溝通同MANAGEMENT SKILL 絕對係重要
但無相關知識一樣係管唔掂
更何況做PM 嘅,有啲真係連溝通同MANAGEMENT SKILL都唔掂
至於你話"個scope 同schedule 應該係同development 果邊傾出黎"
可以同你講,好多時唔係咁,而係由一個唔識TECHNICAL 嘅管理去定出嚟
所以啲人先咁多怨氣
大家喺度講啲PM 點無能搞到啲嘢點衰法
你就話只要PM唔係無能就無問題...
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 14:26
其實你知唔知有個job title 叫 testing engineer?
你又知唔知寫code 同testing 係唔同人做?
IT人?
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 14:36
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-13 14:38 編輯
回覆 kennyleunghk
system analyst 唔駛識寫CODE都做到??? 你不如話 CPU 設計團隊 唔駛識 CPU架構 ...
inone2 發表於 2019-2-13 12:27
sor9y, 我舊公司某個 system analyst 真係唔識寫code
其實你知唔知系統分析做d 乜?
jobsdb 某招聘廣告:
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2109944&k=39de59fa2650eb0c66b7487ec1371882&t=1782533416&sid=3sPcUcDboR

作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 14:41
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-13 14:48 編輯
咁我想問, 個PM 無能係因為唔識寫code 定佢無IT相關知識
而家個樓主話個PM無能係因為 0 coding PM
你贊成?但又同意PM唔一定要識coding?
廢嘅PM一定有, 我都見過, 但一定唔係樓主講嘅佔99.99%
佢地廢係因為佢地廢, 同識唔識coding 無關
作者: hihihi123hk 時間: 2019-2-13 15:18
本帖最後由 hihihi123hk 於 2019-2-13 15:22 編輯
一個 Technical Manager 唔識/冇時間自己寫 Code ,真係唔緊要
但一定要識「用口寫 Code」,呢點都做唔到好難得到別人認同
大致意思係:新 Lang 新 Syntax 新 Framework 唔識無問題,但底層 Software Engineer Skill 一定要強,例如 System Architecture、Design Principle、DevOps、Security
如果連 Techincal 大概念、正確方向用口都講唔到比人知點去實踐,咁唔係 Techincal Manager,只係一個 Project Executive 跟頭跟尾嘅人
PM 係咪一定就係 Techincal Manager?可以係可以唔係。
其實冇能力好簡單認自己唔係就得,唔好阻住地球轉充大頭鬼仲要錯哂概念咁去管 Techincal
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: masseffect 時間: 2019-2-13 15:50
咁我想問, 個PM 無能係因為唔識寫code 定佢無IT相關知識
而家個樓主話個PM無能係因為 0 coding PM
你贊成 ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-13 14:41
我幾時有贊成過?師兄你係睇錯左?
其實道理就好簡單,唔識嗰樣唔好搞嗰樣
道理簡單但實際上係好難實行
對於TECHNICAL 人員嚟講,呢個就係佢地成日要面對嘅問題
通常啲人嘅不滿就係咁,亦都唔係只係針對PM
作者: scharnhorst 時間: 2019-2-13 16:47
sai氣, 想既得利益者反省自己夠唔夠料, 同叫父幹出身既人一定要由低做起咪一樣. 底層只會變更低, software house, cad house 大6印度大L把, 又平又快又錯, 咪啱用囖. 成日只識要求上司有料但又想係個奴隸制下食飯, 美國南北戰爭後廢除奴隸制都要搵其他人做奴隸啦. 計我話做人畢業都廿幾歲, 做幾年都三十, 都要識認命架啦. 呀姐洗碟都有2萬一個月, 你仲去寫code咪證明有奴隸思想, 收奴隸價都正常啦!
#曲
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 17:17
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-13 17:23 編輯
一個 Technical Manager 唔識/冇時間自己寫 Code ,真係唔緊要
但一定要識「用口寫 Code」,呢點都做唔到 ...
hihihi123hk 發表於 2019-2-13 15:18
我唔太認同你嘅用口寫曲, 我會話用非coding 嘅IT知識管理個project
以我經驗, 係IT 行業嘅PM 最最最重要係 project management skill 同development methodology 嘅認知, 而d development methodology 其係都係基於project management.
所以PM == "PM" + "PM" + "PM"
無論dsdm atern, agile等等methodologies, 一堆都係management 嘅principles. 而我之前都有講, 哩類新嘅method 重點都落係deployment 上面, 點解?
以DSDM為例, 開頭define 好晒d roles, PM 個岡位就係協調同管理, business analyst 制定requirement specification, technical 果邊solution developer 負責技術指標, 決定做到做唔到, 做晒合理分工
再用MosCoW 定system development must have wouldn't have 等, 再跟住用timeboxing 決定d system 咩時間開發同做testing.
定期嘅會議, 各個stakeholder 會會報討論, 比如business analyst 提出嘅requirements technical 果邊有constains 做唔到等, 又比如決定某個system changes 會唔會加入去下個timebox. 哩D 係project management skills 而唔係programming sills!!!!
PM跟本完完全全無需要coding skills!!!! 係完全無需要! 佢地要做嘅係要成功地apply 個methodology 去個project 同埋做好risk management 令到唔會出現project failure
但搞清楚, 唔識寫code != 唔係IT人
再講多次, coding 只係佔IT project 入面一小部份
香港d programmer 其中一個大問題就係, 以為coding 就係成個世界
coding 勁係個優勢, 但PM 嘅technique index係management 唔係coding
有d係人做database architecture design (logical modeling)嘅, 唔使打code, 咁佢係咪唔係IT人?
Steve Jobs 就係樓主所講果種 0 coding 淨係用鬧嘅做project 嘅PM
當其時好多係佢手下做事嘅programmer/ developer 都好唔鐘意佢, 覺得佢只會提出D 無可能做到嘅requirements
作者: xader 時間: 2019-2-13 17:54
本帖最後由 xader 於 2019-2-13 17:57 編輯
同意, but, however
都係果句, 乜差野0 code PM, 我真係唔覺得有咩問題
應該話, 唸住一定要識coding ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-13 10:55
如果個PM估出黎錯, 係PM問題
如果個PM同你development team 傾出黎, 結果meet 唔到timebox, 咁就係你地coding 嘅問題
>>實際野唔講, 一味講理論野, 我就有理論野又有實際野同你講喎
>>實際野:
>>你交俾 developer 做? 個 developer 都係入左黎一年半年, 可能仲係未熟哂成套 system , 仲要 D doc
>>唔齊 (唔好講 software 啦, infrastructure 的咪又係一樣), domain knowledge 又少過你, 佢點
>>estimate 到 change size?
>>
>>理論野:
>>個波咁樣推哂俾人又幾好睇架喎
>>原來 effort estimation 係 developer 做?
>>你不如求其係一個 jd 睇下有邊個 developer post 會叫你做 estimation?
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 18:09
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-13 18:19 編輯
如果個PM估出黎錯, 係PM問題
如果個PM同你development team 傾出黎, 結果meet 唔到timebox, 咁就係你地c ...
xader 發表於 2019-2-13 17:54
做唔到唔講? project planning 果時唔知個developer 能力?
MosCoW無define 邊d 係must have should have can have wouldn't have?
成條team 得一個developer? 明知個develop 無能力寫到而assign 個function 落個timebox 度? 所以個PM就要識coding 做埋developer 果份? 咁不如唔好要個pm 啦, 本沒倒置
負責人寫code 果班搞唔掂要個pm 幫你地寫埋code, 人地本黎就唔係負摃揼曲嘅, 跟手小佢地 0 coding PM.......
各個role有自己responsibilities 原來叫推個波俾人
間公司無做好documentation 令到D programmer 能力不足所以個PM要做埋佢地果份??? 乜野搞笑理論? D 野錯所以個PM就要錯落去叫實際????
呀developer 就可以入黎一年半載仲未搞清個system, 哦個PM 就"唔" 可以入黎一年半載仲未搞清個system.........
失敬失敬, 怪唔得知有樓主呢d post 出黎鬧d pm.....
作者: ki_cat 時間: 2019-2-13 18:11
本帖最後由 ki_cat 於 2019-2-13 18:20 編輯
回復 53 #kennyleunghk
吓,我唔係果行,唔關事.
但睇過訪問,見Steve jobs叫係人一定要學下寫code
唔駛寫同唔識寫係兩件事.
https://youtu.be/spy2A6MDAvA
via HKEPC Reader for Android
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 18:17
回復 kennyleunghk
吓,我唔係果行,唔關事.
但睇過訪問,見Steve jobs叫係人一定要學下寫code
https://you ...
ki_cat 發表於 2019-2-13 18:11
佢叫人學寫code 代表乜?
無人學寫code......邊個幫佢做programming....
李家誠話唔會撤資....跟手開價賣百佳.........
作者: ki_cat 時間: 2019-2-13 18:22
本帖最後由 ki_cat 於 2019-2-13 18:23 編輯
回復 57 #kennyleunghk
佢話每人都要學,個人會有邏輯d
以前創辦apple,我唸佢點會唔識
唔駛同唔識係兩件事
via HKEPC Reader for Android
作者: xader 時間: 2019-2-13 18:28
本帖最後由 xader 於 2019-2-13 18:39 編輯
1. 無論dsdm atern, agile等等methodologies, 一堆都係management 嘅principles. 而我之前都有講, 哩類新嘅method 重點都落係deployment 上面, 點解?
>>係囉, 點解呢?
>>等你回, 再覆
2. 定期嘅會議, 各個stakeholder 會會報討論, 比如business analyst 提出嘅requirements technical 果邊有constains 做唔到等, 又比如決定某個system changes 會唔會加入去下個timebox. 哩D 係project management skills 而唔係programming sills!!!!
>>唔好意思, 你講緊咩野? stakeholder 會會報討論係會報 D 咩?
>>business analyst 提出嘅............ 好老實, 呢 D 唔洗 PM 去處理, 你有無做過真 IT 的 Project?
3.香港d programmer 其中一個大問題就係, 以為coding 就係成個世界
coding 勁係個優勢, 但PM 嘅technique index係management 唔係coding
>>唔好意思, 你有無睇頭先我地的討論點?
>>我地講緊的係你所謂的 KPI 其實係 misrepresentation
>>好多係 project succeeded but problems remain, 而呢樣野, PM 當然唔 Care, 都唔係我果個 side
>>的野
3.1.再講多次, coding 只係佔IT project 入面一小部份
>>所以點樣? 所以唔洗 coding? 唔洗知 architecture? 咩都唔洗知, 淨係拎住 PMP, PRINCE 做人?
>>PMP, PRINCE 幾時咁樣教?
4. 有d係人做database architecture design (logical modeling)嘅, 唔使打code, 咁佢係咪唔係IT人?
>>唔回啦, 睇我 #33 A1
>>不過補多樣野, 你睇清楚而家社會仲有幾多 post 做 modeling design 先
5.Steve Jobs 就係樓主所講果種 0 coding 淨係用鬧嘅做project 嘅PM
當其時好多係佢手下做事嘅programmer/ developer 都好唔鐘意佢, 覺得佢只會提出D 無可能做到嘅requirements
>>你睇清楚佢係鬧咩野先? 佢係用 User angle 喎, 呢個角度唔包係 Project Management 架喎
>>如果你要用返 Project Management 果個角度睇, 佢係 User 喎
總結
其實好簡單, 原來而家的 PM 就係拎住PMP 或者 PRINCE 果套, 就覺得 Soft Eng Project 照用, 就會解決到一切問題
不過真係唔好意思, 都係果句, Project succeeded, Problems remain
作者: xader 時間: 2019-2-13 18:46
佢叫人學寫code 代表乜?
無人學寫code......邊個幫佢做programming....
李家誠話唔會撤資....跟手開價賣 ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-13 18:17
其實好簡單, 就係我話果樣野, 你唔一定要識做哂, 但係你要揾到個人幫你做哂佢
就係咁簡單, 不過問題係, 你點樣揾到果個人? 唔識果樣野可以揾到?
作者: xader 時間: 2019-2-13 19:05
做唔到唔講? project planning 果時唔知個developer 能力?
MosCoW無define 邊d 係must have should ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-13 18:09
1. project planning 果時唔知個developer 能力?
>>每次有 dev team 人出入, 你點 refine 個 project charter?
>>包唔包括 learning curve adjustment?
2.MosCoW無define 邊d 係must have should have can have wouldn't have?
>>MosCoW 有無講俾你聽最大問題係user 連咩係 must have 都攪唔清? 你而家講緊的係 explicit knowledge
3.負責人寫code 果班搞唔掂要個pm 幫你地寫埋code, 人地本黎就唔係負摃揼曲嘅, 跟手小佢地 0 coding PM.......
各個role有自己responsibilities 原來叫推個波俾人
>>你識唔識字架? 0 code PM 係講緊所有的 estimation 都要推俾人做, 而 estimation 係唔準的時候就推埋俾人
>>明明 estimation 係自己的 responsibility, 邊 part 話 estimation 唔係 PM 做?
>>仲有, 你如果死都要只係用 PMP, PRINCE 寫的野去做 PM, 實死無生架喎
4. 佢地本黎就唔係負摃揼曲嘅, 跟手小佢地 0 coding PM.......
5.間公司無做好documentation 令到D programmer 能力不足所以個PM要做埋佢地果份
>>無小過唔係負摃揼曲嘅 PM, 只係小 0 coding PM 但係又要 manage technical 的野, 你連基本 logic 都搞唔清
作者: hihihi123hk 時間: 2019-2-13 20:01
其實講黎講去問題係圍繞住 「人」嘅問題,唔係講緊角色定位問題
PM 無論識唔識寫 Code,因為總有一堆工作係唔需要識寫 Code 都做到;
我指嘅係某啲 PM 想 Drive 埋 Techincal 方向而自己根本唔識,就會搞燥 Techincal 同事。香港好多公司唔係行 Flat Structure,PM 好多時好似好揸哂旗咁,可以大石壓死蟹咁壓落黎,根本唔會傾甚至唔識傾。
你口中係「理想」PM 更加要係公司有咁多資源請人各施其職,其他師兄講嘅係「非理想」PM加要兼任多工;兩者完全對立,根本無得討論落去
而我想想指出嘅係,有強 Techincal 底嘅人係做到 (P 連 T) M,Techincal 底子能夠服眾,Management 又能夠做得好;呢個人物角色設計(P+TM) 比起純 PM 係好多環境,無論大細公司都會 Work
試諗下:細公司得好少資源得六七個人,你口中嘅純 PM 如果要做埋 Techincal 領航員,仲會唔會 Work?
好多時唔夠多人嘅時候,Management overhead 仲大過真正 Techical Output,呢個時候如果 PM 仲自我感覺良好係度純刷存感而唔係幫緊件事,就係產生矛盾嘅位喇
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 20:50
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-13 20:52 編輯
我同意你講嘅野, 但係如果個PM唔係technical 底又要屎忽痕去搞埋人地technical 嘅野, 好明顯係管理方針出問題。
如同我由頭到尾都講, PM個角色係做管理, 管理出問題, 同個PM識唔識coding 無關系
又正如我都講過, 最理想係technical 底嘅人做PM, 但香港有PM能力嘅technican 真係唔多, 基本上香港細project PM 都係掛名多, 得六七個人嘅project 基本上都係大家一齊死掂佢, 跟本無得apply pm 個實制意義落個project, 更莫講話由非technican 去做PM黎lead 個project, 可能實制真係有得幾丁友嘅project 由個唔係IT 嘅人黎做PM咁搞笑啦吓, 我就未見過啦, 咁點存在樓主篇文所以嘅99.99% project 由0 code PM黎做?
我舊公司有個細project, 少過10幾個人做, 搞個新嘅documentation system. 老細夠膽死搵admin department 個經理lead 個project, 我唸住出硬事啦
結果個system 而家真係好地地咁用緊, 當然個project 唔會乜問題都無啦, 最後遲左一個幾月先implement, 但本身係in house system for 指定部門所以本黎個implementation time 都唔係話一定要meet到. 但總體黎講無大問題重點係以一個admin人黎講絕對超越我地期望, 果陣時我就明白, project run 得好, 真係唔係靠你技術有幾出眾. 我留意到嘅係, 佢識少少IT 但絕對唔係IT底, 但佢平時同我地IT department 班同事好friend 下, 佢亦都做到不耻下問, 成日請教d IT 且事D 技術性問題, 當然我地會笑佢唔識野, 但絕對對佢評價係正面
作者: hihihi123hk 時間: 2019-2-13 21:02
本帖最後由 hihihi123hk 於 2019-2-13 21:03 編輯
「人」嘅問題就係呢啲
有識做「人」嘅人做 Lead 已經差好遠
根本有咩事都可以傾,大家都係做野咋嘛
Hea 做,責任唔攬上身又 A 字膊先係黑人憎嘅位;
題外話,一個 PM 就算唔識寫 Code,有心自己睇下 SV 啲 Success Story/ Case Study 已經差好遠;得閒問下人
講黎講去其實都係態度問題
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: shingzhk 時間: 2019-2-13 21:09
哂氣啦, 大家又何苦係到爭論呢
現實係點大家好清楚, 你搵個聖人做例, 讚到唔識coding既PM可以征服世界都冇用
任何地方都有人瞄住個PM位可以用黎走精面呃功勞卸workload
可悲既係呢種人佔比例一定唔少, 唔係大家都唔會禁燥
要求做該行PM有一定基礎知識, 可以好大程度filter走職業騙子
#1 篇野係寫比同行睇, 希望合力底制果種人免受渣滓污染
IT狗既本職係解決問題, "果種人" 既本職係呃神騙鬼, 何必哂口水嘈
唔係唔識行內知識就一定做得唔好, 只係大家見得太多不敢苟同
如果有師兄自問做到聖人水準, 都唔洗為同行辯護, 理解自己屬於少數就得
好好珍惜現有既同事啦
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 21:16
同意
都係果句, 無話0 coding PM一定唔係, technician底一定掂
non-technician 底lead 成功嘅project 有好多
technician 底lead 失敗嘅project 一樣有好多
個PM衰格, 係因為佢管理衰格唔具備PM嘅能力, 唔好講到識coding 就係成個世界囉
IT個世界真係好大, 點學都學唔晒
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 21:25
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-13 21:27 編輯
唔係爭論, 大家吹下水嘅, 如果可以嘅, 大家學到野又吹得開心就最好啦
如果無人做到就係聖人, 但有好多實際例子又叫讚到唔識coding 都征服世界?
例子多的是, 淘寶又係其中一個, 唔通馬雲programmeing好叻???佢係外貿專業, programming 同佢一d關系都無
我同意有D PM 跟本無能力係呃飯食, 但唔會有99.99%咁多掛? 唔係因為佢地唔識coding 先呃到飯食掛?
我唔打算為果d所謂同行講說話, 我一樣睇唔起佢地
但都係果句, PM能力, 同佢識唔識coding無關
作者: shingzhk 時間: 2019-2-13 21:43
我同意有D PM 跟本無能力係呃飯食, 但唔會有99.99%咁多掛? 唔係因為佢地唔識coding 先呃到飯食掛?
其實真係唔洗多, 去到有1個出現左係你上面, 已經夠哂數
呢個根本唔係咩coding 唔coding 既問題, 係外行人管內行人既必然問題
soft skill好難有客觀基準
唔通真係等到請左返黎搞到神憎鬼厭, 再令你身邊夾左多年既同事都辭埋職先叫佢走?
呀sorry, 就算去到呢個鐘數佢都仲係head住你, 所以要走果個都仲係你
#1 提倡既係一種方法, 作為基準黎講, 要求管理層有基礎既內行知識
唔好同我講呢個要求唔合理
作者: hpkpk123 時間: 2019-2-13 22:00
本帖最後由 hpkpk123 於 2019-2-13 22:05 編輯
早幾年facebook 和解左單官司, 賠左百幾億(美金)
內容大致係: 幾個人控告 豬生將共同開發嘅facemash 獨自 ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-13 11:12 AM
告佢嗰幾個同學共同開發嘅係HarvardConnection.com喎
當初重要係因為Facemash成功所以先會參埋豬生
Anyway, 就算thefacebook真係唔係佢獨力開發
都無阻佢係頂尖programmer呢個事實
作者: inone2 時間: 2019-2-13 22:01
回覆 47# kennyleunghk
我真係唔識 港澳有邊間公司(唔包軟件設計公司) O既 IT部門 有 自己的 TESTING ENGINEER 架!!!
一般公司 要用個D程式通常一係找大學生寫、或者買罐頭程式。因為 90%以上中小企 用的程式 ,即使係幫電腦公司買,電腦(賣軟件)公司 都係 找大學生寫的,只有大企業或跨國企業 如銀行 先需要寫 大型程式,就算係連鎖店個 POS系統,大部份都係買罐頭程式架咋!!!

作者: inone2 時間: 2019-2-13 22:32
回覆 48# kennyleunghk
Sor9y,個招聘廣告寫住:Manage the team to perform software development, testing, implementation and maintenance!!!!
如果你覺得 請個 don't know trump 來管無問題的話,一定得架!!!! 正如有人話M$ 請咗個印度人 做CEO 後,WIN8 之後 個系統越來越多BUGS, WIN10 直接叫 BUG 10,唔得咩!!!!
重點係一有問題(尤其有人離職),個份implementation file會變得十分難明。想 maintain 個時你會發覺完全唔知佢 D procedure 係做咩架!!! 到時你係打算 重寫 成個SYSTEM???? 尤其個程式連結 住 DATABASE 個D!!! 我就見識過 你講個D 零 CODE PM 既大作,我先知 識同唔識CODE有幾大分別!!
以下個例子就係跟一個 零CODE PM 留下的程式! 只比個名,你知道個 procedure係做咩 ?
procedure Get_DATA2 ()
{
}
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 22:57
你覺得
唔識coding 但識run project 嘅人多
定係識coding 又識run project 嘅人多?
anyway, 如果你覺得唔識code 就唔係行內人咁真係無計, IT 咁大範疇, 原來得打code
跟住如果你要搵人做PM, 但係又無人coding 又叻, PM又把炮嘅人選
咁係咪唔做哩單生意? 定係會選個唔識coding 但有一手亮麗PM CV 嘅 0 coding PM?
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 23:02
回覆 kennyleunghk
Sor9y,個招聘廣告寫住:Manage the team to perform software development ...
inone2 發表於 2019-2-13 22:32
manage中文點解? 我真係唔識英文
請問, 個空白嘅procedure 係個pm 寫出黎定係佢叫個developer寫, 結果個develop 交唔到貨/唔願意交貨?
同development 傾唔掂數係因為佢唔識coding? 定條友衰格人地唔聽佢支笛?
定係個PM 識coding 就唔會衰格?
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 23:07
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-13 23:10 編輯
你知唔知有d software house 幫d 客寫apps, 寫platform, 寫website?
定你覺得寫隻手機apps 2個星期交貨唔算project? 唔使testing? 收人1萬幾千仲外判出個做testing 拉長個交貨期?
9成中小企搵大學生寫program 仲好笑, 搵software house 買隻平靚正兼少bugs啦......我真係唔知你D數字係邊黎
你自己嘅統計?
作者: Jacqueline 時間: 2019-2-13 23:30
呢個帖得我同你先對到嘴。管理學好複雜,夾唔同項目老闆公司人事風格有錢冇錢都有唔同玩法,班友仔講到PM好似要做死一間公司一個industry咁款,仲會教老豆生仔咁口吻教PM如何做PM。。。。
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-13 23:43
本帖最後由 kennyleunghk 於 2019-2-13 23:45 編輯
重點係講到識coding 就一定識PM咁.....哦programmer 底一定唔會衰格架啦.....
定係識打code 班 developer 一定會聽晒你支笛......
係嘅話廿年前未流行project management 果時一定無project failure la......
最好笑係D神奇數字.....乜都9成以上....哦
我遇過果D 成功project 嘅 non- programmer pm一定係果0.01%, 除非唔係....
作者: Jacqueline 時間: 2019-2-14 00:54
重點係講到識coding 就一定識PM咁.....哦programmer 底一定唔會衰格架啦.....
定係識打code 班 develope ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-13 23:43
冇計,部分人只睇得到自己個圈圈,講到寫code就係成個project嘅全部,仲做老闆睇埋間公司。
作者: killer699 時間: 2019-2-14 02:54
本帖最後由 killer699 於 2019-2-14 02:57 編輯
識寫CODE唔一定就做到好PM
但唔識CODE多數做唔到好PM
如果有人唔識CODE就已經做得好PM份JOB
我寫包單佢識少少CODE後會做得更好
就算係第二行既PM老手轉黎IT呢行做PM
咁您係咪都應該了解盡下能力了解一下, 您下面果D人係點做基本野既呢
至少您知左大概原理, 已經少好多對下面PROGRAMMER既無理低B要求、同埋冇咁易錯估TIMELINE之類
作者: inone2 時間: 2019-2-14 07:04
回覆 73# kennyleunghk
講的是規則,識CODING的人都會不守規則,但定規則的人是PM,個PM 連基本ABC都唔識,佢識定規則!!!!

作者: inone2 時間: 2019-2-14 07:18
回覆 74# kennyleunghk
大把啦,但我年紀大,2個星期交貨個D 根本找個 大學2年級生就寫到,你講個D SOFTWARE HOUSE,1萬幾千個D都係咁做架啦,佢收12萬學生收7千囉。你要平的話淘佬大把罐頭WEB 程式,唔想比學生賺就買個番來自己改,一定比你 零CODE PM帶隊寫出來的勁,因為寫個D人,多數係華為、百度、阿里巴巴之類的大公司D IT部門 軟件工程師寫出來賣架!!!! 人地一定唔會請個 零CODE PM番來害自己!!!
作者: inone2 時間: 2019-2-14 07:48
回覆 78# killer699
佢地一直以為 貝聿銘 係唔識 "溝泥水",警務署長唔識 "行咇",校長係唔識"教書"架!!!
我必須要講,任何一流企業,佢個 創辦人 一定係專業人士,微軟 創辦人 係寫CODE 出身架,佢地一樣 要SELL 程式 比 IBM,一樣要夾唔同項目、老闆、公司、人事風格,有錢、冇錢 一樣都有唔同玩法。仲有,APPLE STEVE 一樣係識寫CODE架!!! 至於
識寫CODE唔一定就做到好PM
但唔識CODE多數做唔到好PM
這種常識, 零 CODE PM 唔可能明白架啦,因為當大家都係個腦場游泳,只有水退個時,先知道邊個冇着底褲!!!
作者: gn01119056 時間: 2019-2-14 10:35
對IT行業有十幾年認知, PM都分好多種類, 兩者無必然關係
做得PM已經係做管理, 而唔係寫CODE, 佢識用人識聽人既話自己唔需要識寫CODE
識唔識寫CODE係其次, 做唔做到leader先係重點, 行行都一樣
講真求其一行一個好既manager黎做IT project一樣可以做到
我見過好多管理層對IT咩都唔識, 一樣可以做到PM個role做得好好
出面好多時其他行業都要做埋PM個位,
管唔管得掂同識唔識CODE無乜關係, 反而係管理能力最重要
作者: yankeelam 時間: 2019-2-14 10:43
前文都有師兄提過 IT 範圍好濶,IT project 好多,賣 hardware,solution,搬 data center。上年底有客問我地公司識唔識 prepare data center(裝修一層工業大廈成為 data center)。
所以好多IT行業 PM 大學/專畢業後可能真係未寫過 code,可能寫過幾句 script。但老實講,一個 Excel advance user 寫的 code (Marco),都比這些 PM 多。
所以零 code PM 的問題主要係 software development project,但篇文講到好似整個 IT industry 都被零 code PM 所害,實在太誇張。
現實係香港老闆越來越孤寒,零 code PM 我覺得會越來越少,我以前見工見 pre sales engineer,老闆講到明 engineer 學 sales knowledge,易過 sales 學 technical knowledge,pre sales engineer 其實可以做埋 sales,不過冇請我。
現在做 system,發現老闆鍾意把 technical 的 manager 升/轉做 PM, 將 senior 升做 technical mamager, 跟住 cut 左 senior 個位。你會發現少左人做野,但 PM 其實識 technical,咁未做埋囉。PM 同客開完會後,自己跳落 data center 拉線,configure 埋個 switch。夜晚出事,PM remote check system,再覆埋客。
我唔知 software development 最後會唔會走這條路。
作者: gn01119056 時間: 2019-2-14 10:51
前文都有師兄提過 IT 範圍好濶,IT project 好多,賣 hardware,solution,搬 data center。上年底有客問我 ...
yankeelam 發表於 2019-2-14 10:43
咁慘, PM要寫CODE, 可能唔同公司唔同做法
大公司多數跟返規矩, 細公司就亂黎, 咩都要做, 即係麗晶酒店同麗晶大賓館既分別
大公司有時SA位都已經唔再寫CODE, Train佢做PM, AP都要佢跟頭跟尾學野
出面細公司, 成日將TITLE亂寫, 咩都要做, 無乜制度, D人走走入入
作者: killer699 時間: 2019-2-14 11:21
本帖最後由 killer699 於 2019-2-14 11:25 編輯
管唔管得掂同識唔識CODE無乜關係?
不同意
Project management, 至少要管resource,risk同timescale喇掛
唔識番少少code呢d唔通全部靠估?
大約要幾多人寫幾耐又靠9估
出技術問題時前線講d技術terms又唔明
如果咁都做到好project
唔係pm勁 而係他下面果班能力高咋喎
冇話pm要親自寫code, 但識少少應該只有好處沒有壞處
作者: gn01119056 時間: 2019-2-14 12:01
管唔管得掂同識唔識CODE無乜關係?
不同意
Project management, 至少要管resource,risk同timescale喇 ...
killer699 發表於 2019-2-14 11:21
無必然關係, 識code一樣可以好差, 唔識一樣可以好好, PM主要睇管理能力
做過好多project既PM都係唔識code, 一樣可以做得好好
PM唔識管理既識code都係廢, 所以同識唔識code無必然關係
做到管理層就係睇管理能力
作者: killer699 時間: 2019-2-14 12:17
本帖最後由 killer699 於 2019-2-14 12:18 編輯
做到管理層係睇管理能力
但您唔了解基層做乜
又點會容易管理得有效
足球經理都唔使落場踢
但自己唔識踢又點去準確PLAN人
就算您真係有好PLAN
下面踢既覺得您冇料到, 自然唔想聽您講指揮
一樣影響執行效率
作者: drbear 時間: 2019-2-14 12:30
其實,原post上文下理應該係講緊好PM同西PM,係唔係一開始已經錯重點係個PM識唔識coding呢?.......
利申:小弟應該係佢講99.5%以外嘅0.5%,由P仔一路做上去嘅PM
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-14 13:18
我真係唔明
點解乜都同coding掛鈎? 原來唔識coding就唔知基層做乜.....
係咪個pm 要check 住 每個class 每個object 每行line.......
如果係, 其實個PM都係掛名, 唔係做緊PM嘅野
作者: killer699 時間: 2019-2-14 13:31
我真係唔明
點解乜都同coding掛鈎? 原來唔識coding就唔知基層做乜.....
係咪個pm 要check 住 每個class ...
kennyleunghk 發表於 2019-2-14 13:18
零code pm喎
講緊0知識
連咩係oop都唔知
作者: gn01119056 時間: 2019-2-14 14:01
本帖最後由 gn01119056 於 2019-2-14 14:10 編輯
你講既野已經無左邏輯, 脫離現實
有無料係指無管理能力, 有無lead既能力, 而唔係寫code能力
最簡單一家公司要請PM有三個人揀, 我公平咁分佈佢地:
1. 寫code(高水平), 管理(低水平) = AP
2. 寫code(低水平), 管理(高水平) = PM
3. 寫code(中水平), 管理(中水平) = SA
現實中就係咁, 管理能力係產生最高價值
你管理勁, 做到野, 無人會介意你識唔識寫CODE
你唔識管理, 寫CODE幾勁都無用, 無人會請你做PM, 你可以做code engineer , 但manager就唔適合
你講緊既係一個PM有無管理能力, 同識唔識寫code可以講無必然關係
識寫code一樣可以唔識管理
唔識寫code一樣可以識管理
唔識整野食, 一樣可以開餐廳成功
識整野食, 一樣可以開餐廳失敗
有間接關係, 但無必然關係
0 code PM = 垃圾係唔成立
經典倖存者偏差是一種認知偏差, 邏輯謬誤的表現
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-14 14:29
其實有好多人有豐富IT知識, 但係唔識coding
你係要覺得唔識打code=唔係IT人我真係無辨法
作者: kennyleunghk 時間: 2019-2-14 14:30
完全正解
不過講左咁耐, 佢地仲係覺得識打曲=全世界
作者: killer699 時間: 2019-2-14 14:35
本帖最後由 killer699 於 2019-2-14 14:38 編輯
如果您指的是"有豐富IT知識但不識CODING"
早就唔係講緊原POST果個定義啦
您辯護果班人都唔係原POST罵果班
審過題未?
睇標題就對號入座, 唔知有謬誤既係邊個呢?
作者: inone2 時間: 2019-2-14 22:49
回覆 82# gn01119056
管理層 要識管理 係必須的,但有些事 係必須 專業人員 來做!!!
STEVE JOB 就係好例子,是一個專業經理人,也是專業程序員!!!!!
識寫CODE的人不一定適合當PM,但 唔識 CODE 的 經理人 一定唔會係 專業PM !!!
STEM / STEAM 都係強調CODING, 6個月大的BABY 已經要教 STEM架啦,你再唔識CODING ,10年後就會被人 FIRE 掉架啦!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=pqXiZLnXe2U
[youtube]pqXiZLnXe2U[/youtube]
作者: inone2 時間: 2019-2-14 23:59
回覆 84# gn01119056
PM 都要寫CODE架,但相對比較小,更多的是帶領團隊攻克難關!!!
有好多人以為CODING 好簡單!!! 我可以話比你聽,一個大學2年級生可以寫得出,一個大學本科畢業生
可以寫得出,一個寫咗20年CODING的中學生都可以寫得出,分別係.... 2年級生寫的程式好難 RENEW
/ MAINTAIN,佢寫的程式一定程式碼最小,因為佢根本就只為完成他的工作,好多LE類學生根本就無
諗過要維護原程式,也不會想 以後 如何增加新FUNCTION; 大學本科畢業生 相對係 比較 會注意程式
的可維護性 及 增加新 FUNCTION,不過 最大的問題 係 大部份人 都唔太識做 UML / Software
Architecture ,仲有對Framework 底層知識不太了解,但係對 一 D 大型PROJECT黎講,個 D 知識
係必須架; 一個寫咗20年CODING的中學生可能解決問題係最強,佢做過好多不同既PROJECT,佢係
最有可能搵到解決方法, 不過要完全建基於佢當年的情景,否則佢D方法有可能唔WORK! 所以搵佢幫
手要睇你既 實力 ( 尤其係把 佢 D CODE 化為 你可用的 ) 或 運氣(零 CODE PM) !!!!
而一個 PM 的重要性,就係要將這些人 GROUP埋一齊,幫佢地 發揮潛能,令佢地係指定時間完成
任務!! 個LEADER 唔識 solve problems, D PROGAMMER 死唔出個程式,除咗炒佢,你可以做咩!
作者: inone2 時間: 2019-2-15 00:00
回覆 90# killer699
CLIENT / SERVER , DATABASE,MVC 通通都唔駛識 , 先係 零CODE PM 的硬傷!!!

作者: inone2 時間: 2019-2-15 00:04
回覆 91# gn01119056
如果係 零 CODE PM,佢識睇下面張圖???

作者: inone2 時間: 2019-2-15 00:25
回覆 92# kennyleunghk
OOP 係CODING的一部份,識OOP就唔會係零CODE啦!!! 我識好多人寫咗 SOFTWARE 幾十年,連INTERFACE 、 Code refactoring 都唔知係咩呀! 個D人 係唔寫CODE,唔係 零CODE!!!!
至於IT 知識係分好多種,有D人讀過好多 區塊鏈的知識,有D人 聽過專家講AI ,佢地IT知識係好多,不過都係道聽途說,你叫佢帶隊開發區塊鏈、AI,你死定!!! 古代 就有 諸葛亮 含淚斬馬謖 案例啦!!!
作者: killer699 時間: 2019-2-15 01:38
本帖最後由 killer699 於 2019-2-15 01:43 編輯
區塊鏈、AI
其實只為R FUND又唔使真係識既
因為出錢果D人都係分唔出真假
互相用熱門TERMS打飛機


