作者: chue 時間: 2018-12-6 03:00 標題: 再传华为正自主研发手机操作系统取代Android
第日真係唔駛煩買唔買華為好
https://www.eet-china.com/news/201812051155.html




此前行业内就已经有传出华为将推出自研OS的消息,但华为方面对此一直都没有承认过。在目前华为及荣耀系列产品已经占据整个中国手机市场30%左右市场份额的情况下,如果华为真心将当下所有的手机系统都更换成华为自主研发的系统,这无疑会引起整个手机行业的热议。
不过,在此前三星和微软的操作系统都已经在市场中折戟后,市场也证明了仅有市场影响力,要以后来者的身份去推动一个手机操作系统的普及难度还是非常之大。可以遇见的是,华为此次尝试对于华为和所有国产手机品牌都是一次巨大的鼓舞,但在iOS和安卓已经根深蒂固的的今天,华为自主研发的新系统能否帮助华为彻底告别安卓?
本文综合自IT之家、钛媒体、快科技报道
作者: happychanbb 時間: 2018-12-6 03:03
回覆 1# chue
其實大陸都無Google Play, 無埋Android 其實都無咩大不了

作者: Once 時間: 2018-12-6 05:40
用Android 做底嘅自煮燃法
作者: takayo72 時間: 2018-12-6 10:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevinlaw 時間: 2018-12-6 10:30
Haha

作者: cct241292 時間: 2018-12-6 10:41
在谷歌开源社区中,华为工程师已经提交了基于荣耀Play的Fuchsia测试代码,添加了对麒麟970平台的支持。
Fuchsia是谷歌开发的一套跨平台操作系统,可运行在手机、平板甚至PC,基于Zircon微核,不再基于Linux,采用Flutter引擎+Dart语言编写,兼容Android、Chrome OS,支持ARM和x86体系。
超,咪又基於Google,生於Google,兼容Android。
上一個兼容Android的OS是那個?藍梅?黑莓呀~
作者: chue 時間: 2018-12-6 11:14
係 YUNOS
作者: 林洋2 時間: 2018-12-10 21:03
都係改一改個logo當係姐
作者: freefdhk 時間: 2018-12-10 21:34
Browser 又自主研究 , 而家手機OS 都自主研發 ,
唔知今次中央又課金幾多百億了 ,
然後爆出 Linux 底 / Android 底 換個 LOGO 之後又潛水.
不過 華為、中興出 OS. 唔知有咩人敢用.
作者: abc888 時間: 2018-12-10 21:37
wechat 及手遊改用華為OS, 其實可行, 反正大陸用唔到facebook及google
影響唔大, 有機會變成wechat掂
作者: TH30 時間: 2018-12-10 21:40
國產瀏覽器紅芯站在巨人肩膀上做創新呀
作者: 係乜 時間: 2018-12-11 12:44
中國特色自煮燃法
作者: wyhui5124 時間: 2018-12-11 13:33
乜唔係話華為一早已經準備定個後備系統咩,個系統咪又係建基於Linux
但,咪又係要兼容An apps先有用
作者: lotus123 時間: 2018-12-11 15:44
兼容An apps未必太難,但無 google apps 就賣唔到埠
作者: tonyhkhk 時間: 2018-12-11 16:13
沒GOOGLE APPS就只會得大陸人會買
作者: lotus123 時間: 2018-12-11 17:18
無 google apps = 制裁,到時iphone應該都會被禁售,iphone銷售大陸佔 2x%,一齊攬住死
高通申請禁售 iphone,已獲臨時禁制令,似乎係一個訊號
作者: gundamdxhk 時間: 2018-12-11 17:38
無 google apps = 制裁,到時iphone應該都會被禁售,iphone銷售大陸佔 2x%,一齊攬住死
高通申請禁售 iphon ...
lotus123 發表於 2018-12-11 17:18
一陣侵侵簽條指令禁止22nm以下半導體出口中國
睇下台仔韓仔企邊邊
作者: lotus123 時間: 2018-12-11 17:48
闔府統請去食杏+橙

作者: lotus123 時間: 2018-12-11 20:41
大陸係半導體的最大用家,當供應鏈出事的話,韓日台美的半導體供應商全部受影響
作者: P14 時間: 2018-12-11 20:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tenzin 時間: 2018-12-11 21:15
咁啱?
我又正在自煮燃法緊一個新的電腦OS
叫做「DOORS 10」
作者: 1q1q1q 時間: 2018-12-11 21:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sna 時間: 2018-12-16 18:23
先有可以食得放心的奶粉出品,再考慮其他偉大發明,相信會實際得多!
作者: 旺旺星 時間: 2018-12-16 19:20
iphone的IOS關华为自主研发的新系统什麼事
假如Android反咬你一口令你不能用他的新舊軟件
华为的用家都幾煩下............要等破解
而且不一定要用华为先到Android新舊軟件
作者: chue 時間: 2018-12-17 23:33
第日可能要,香港就黎變大陸城巿
作者: 掃馬想機 時間: 2018-12-18 19:50
本帖最後由 掃馬想機 於 2018-12-18 19:51 編輯
需要翻牆嘅瀏覽器。需要翻牆嘅應用程式。
你用埋我嗰份。

我係第一批用華為第一代玩手機idoes既人(當年選擇嘅原因係因為好平。)
我而家都唔用華為啦。
係你哋啲人覺得佢好高級。七八千文買部大陸機。
係我就買小米算。
你哋慢慢大陸機扮高級啦。

作者: 掃馬想機 時間: 2018-12-18 19:52
用平價小米搞到洗頭艇。我冇計。
用贵价華為洗頭艇。我覺得係考驗智商嘅時候。
作者: 無相王 時間: 2018-12-18 19:58
大陸夠膽既話,落行政命令,要所有軟件商上架軟件都要整埋比華為OS,咁就無問題啦
作者: crackong 時間: 2018-12-18 20:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goom 時間: 2018-12-20 13:04
迫著要掟錢做os,美國狠毒要停用安卓,中國整個電子錢幣交易會好傷
作者: dube 時間: 2018-12-25 10:07
大陸吹少啲水,打少啲飛機,做實事,有咁嘅財力同人力,應該都做到啲見得人嘅嘢出嚟
via HKEPC Reader for Android
作者: chinwah 時間: 2018-12-25 10:25
甩晒google framework就話 飼煮燃法
阿媽傻 都叫自己做fire OS o家
所以唔好話華為
作者: chauwangx 時間: 2018-12-25 11:00
華為因為被美國政府追殺不得不得自己開發手機操作系統.......
作者: nasedo 時間: 2018-12-25 13:36
華為到時推出自家App Store,兼容哂啲Android App, 咁咪又翻生嘍~

作者: salesman 時間: 2018-12-28 16:31
我又正在自煮燃法緊Backdoors 10
作者: salesman 時間: 2018-12-28 16:33
宜家你食緊的M記所有奶製品冇人同你講產地來源...
作者: xxmartin 時間: 2018-12-28 17:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yukashing 時間: 2018-12-28 17:42
唔使行政命令,講聲就得ga啦,好似限韓令咁。
作者: lowbking 時間: 2018-12-30 02:50
又可以「站在巨人的肩膀上去做創新」
作者: DGCNYO 時間: 2018-12-30 10:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan216hk 時間: 2018-12-30 16:27
站在巨人肩膀上做創新

