Board logo

標題: 高通呢個古惑仔,睇黎早枓有今日,借刀又有得同中興合作,川普之計諆宣佈落空 [打印本頁]

作者: chue    時間: 2018-5-25 18:57     標題: 高通呢個古惑仔,睇黎早枓有今日,借刀又有得同中興合作,川普之計諆宣佈落空

http://laoyaoba.com/ss6/html/79/n-673279.html

首款自主研发服务器芯片!华芯通“华芯1号”下半年上市

集微网消息,2018年5月25日,贵州省人民政府与美国高通公司今天下午召开新闻发布会,公布双方在2016年1月组建的合资企业贵州华芯通半导体技术有限公司项目最新进展。

据美国高通公司总裁克里斯蒂安诺·阿蒙透露,华芯通自主研发的第一款服务器芯片——“华芯1号”已经于2017年年底试产流片成功,并将于今年下半年上市商用,且第二代产品“华芯3号”目前已经在研制当中。

华芯通是专门为中国市场设计与开发服务器芯片的公司,贵州官方与高通分别持有公司股份55%与45%,被视为高通“技术换取市场”的重要一步。

根据此前的公开报道,这款服务器芯片只有半张银行卡大,集成了约10亿个晶体管和2800多个管脚,芯片制程为10纳米。通过内置自主安全模块大大提升芯片安全系数,是“华芯1号”的一大亮点,它可以应用在高性能计算机上面,发挥迅速及时处理庞大数据的功能。

根据双方在此次新闻发布会上所透露,在5月26日至5月29日在中国贵州举行的2018中国国际大数据产业博览会上,高通公司将对“华芯1号”服务器芯片以及相关应用进行展示。

自主研发服务器芯片到来

本月,高通宣布服务器市场,但是就有媒体猜测表示这一举动将会对华芯通未来产生很大影响。

据了解,在2016年1月,贵州省人民政府与高通签订协议,宣布共同组建一家合资企业,该公司首期注册资本18.5亿元(约2.8亿美元),贵州方面占股55%,高通方面占股45%。

该公司在贵州贵安新区注册,在北京设有运营机构,主要从事设计、开发并销售供中国境内使用的先进处理器芯片。根据协议,高通将向合资公司提供其服务器芯片专有技术,支持新公司在未来的发展。

在签约仪式上,时任贵州省委书记、贵州省政府代省长都出席了,并与高通首席执行官史蒂夫·莫伦科夫、总裁德里克·阿博利一同见证了合资企业贵州华芯通半导体技术有限公司揭牌。

从目前华芯通在今年推出服务器芯片的进展来看,高通退出服务器市场对华芯通的影响有限。也许正如成立合资公司时公布的,华芯通负责研发,高通负责提供ARM服务器CPU源代码。未来,我们有理由相信,华芯通能够凭借着自主研发,推出国产的服务器芯片!(校对/茅茅)
作者: 掃馬想機    時間: 2018-5-25 20:36

反骨仔,想美國死

美國離做老二日子不遠
作者: sunyan12    時間: 2018-5-25 20:42

等睇有人飲左酸醋後, 來留言!!!
作者: ricky1992    時間: 2018-5-25 20:51

等睇有人飲左酸醋後, 來留言!!!
sunyan12 發表於 2018-5-25 20:42



好酸好酸
作者: aazz    時間: 2018-5-25 21:10

又話自主研發;
其實又係;
技術轉移;
世界的大公司;
都一樣錢至上;
不過賺到的錢;
有幾多可以轉移反總公司呢;
作者: rabbit82047    時間: 2018-5-25 21:28

商業公司正常做法, 技術就係要賣到錢先係好技術
不過 ARM & 伺服器市場, 都係唔多睇好
作者: lotus123    時間: 2018-5-25 21:39

貴州近幾年大搞數據中心,總共有250萬台伺服器,可能未來有相當部分用返呢粒貴州 cpu。
作者: Man@MFHK    時間: 2018-5-25 22:36

又係貴州……
生果之後到高通,借問下家係邊位?
作者: 掃馬想機    時間: 2018-5-25 23:19

又係貴州……
生果之後到高通,借問下家係邊位?
Man@MFHK 發表於 2018-5-25 22:36

最大問題係。

真係估你唔到。貴州係全國最窮嘅地方。

點解可以咁多高科技公司去設廠。做資訊科技。

呢啲全部都係一線城市先至有能力去做。

甚至乎部分一線城市都未必做得好。

真係估你唔到。嗰邊真係夠人咩。

呢啲全部都要高學歷人士先至做到。

睇嚟真係唔可以睇小大陸。

佢嘅潛能真係無限。

美國真係要小心。
作者: YES_MAN    時間: 2018-5-25 23:23

拎張圖紙出來換45%股權,
呢類交易對圖紙擁有者簡直完美,
自己出豉油,對方出雞。

比給博通買起比較,
一樣唔駛做,
就有大筆錢分。
作者: computer1975    時間: 2018-5-26 09:20

其怪早排話自摺server cpu?!

via HKEPC Reader for Android
作者: isvh5    時間: 2018-5-26 10:37

又話自主研發;
其實又係;
技術轉移;
世界的大公司;
都一樣錢至上;
不過賺到的錢;
有幾多可以轉移反總公司呢 ...
aazz 發表於 2018-5-25 21:10


學其他師兄話,
高通出豉油,中國出雞,
唔會蝕,
萬一第時中國自己攪一套出泥,
爭飯仲大獲,
不如比少少jetso食左個市場先,
至少高通班老闆係穩賺有餘,
當然侵侵之後仲會玩d咩大家都唔知.
作者: Tenzin    時間: 2018-5-26 11:21

HKEPC幾時變左大陸的文宣中心
引用埋D大陸網站的自high文
作者: Tenzin    時間: 2018-5-26 11:28

最大問題係。

真係估你唔到。貴州係全國最窮嘅地方。

點解可以咁多高科技公司去設廠。做資訊科技。

呢 ...
掃馬想機 發表於 2018-5-25 23:19


貴州一向係解放軍的政戰中心重鎮
正正因為窮和偏僻, 外人出現就會好礙眼
作者: lotus123    時間: 2018-5-26 13:22

今日在貴州貴陽揭幕的「2018中國國際大數據產業博覽會」
http://www.881903.com/Page/ZH-TW ... 47&csid=261_341
大數據產業應該需要好多伺服器 cpu。
作者: Okt04175    時間: 2018-5-26 14:11

HKEPC幾時變左大陸的文宣中心
引用埋D大陸網站的自high文
Tenzin 發表於 2018-5-26 11:21


咁麻煩大家得閒多啲轉載外國IT新聞同埋積極啲指正啲編輯又用咗啲咩大陸IT用語,如果大家乜都唔做呢度遲早變到成陣大陸味架喇。
作者: samiux    時間: 2018-5-26 15:13

咁麻煩大家得閒多啲轉載外國IT新聞同埋積極啲指正啲編輯又用咗啲咩大陸IT用語,如果大家乜都唔做呢度遲早 ...
Okt04175 發表於 2018-5-26 14:11


    放眼世界,任何地方的資訊都要看。我是不會坐井觀天的。

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: allen05073003    時間: 2018-5-26 15:48

行咩架構嫁,咩都無講。
如果自主研發既新架構就食得屎啦

via HKEPC Reader for Android
作者: chue    時間: 2018-5-26 18:35

等睇有人飲左酸醋後, 來留言!!!
sunyan12 發表於 2018-5-25 20:42



    比你批中左
作者: 凍檸茶    時間: 2018-5-26 22:06

HKEPC幾時變左大陸的文宣中心
引用埋D大陸網站的自high文
Tenzin 發表於 2018-5-26 11:21



    你見佢出D帖都係果D文章
作者: 香煎香腸    時間: 2018-5-27 00:16

會唔會又變漢芯二號
作者: sunyan12    時間: 2018-5-28 02:44

比你批中左
chue 發表於 2018-5-26 18:35


愈來愈多了!!!
作者: darkw    時間: 2018-5-28 08:17

侵侵攪中興之嘛,都味話要全面禁止技術輸出, 一全面禁止就玩×完。

仲有係人都知中共迫外資入股大陸公司先可以進入中國市場。 等大陸公司可以明正言順偷技術,但係高通緊係會收埋曬啲核心技術,點會就咁俾你抄啊,表面合作咋。

via HKEPC Reader for Android
作者: kingson12hk    時間: 2018-5-28 11:42

回覆 9# 掃馬想機


先前睇過台灣節目有講,因為果邊天氣陰涼,利散熱,慳唔少電費
2黎係人都知全中國最窮,D野點都比其他省平
作者: lotus123    時間: 2018-5-28 15:15

貴州水力發電,可以西電東輸,電費平,對數據中心用電多有利。
華芯1號用 ARM架構,飛騰的ARM cpu 似乎會用落天河三號。

蘋果2020年都可能有用 ARM 的 Mac。
【... 蘋果正在研發一款代號為「Star」的新設備,選用「Star」為代號,或許蘋果想在 30 年後帶來一款革命性產品 ... 這款神祕的新設備名稱為「N84」,且 9to5mac 表示,很有可能就是第一款搭載 ARM 處理器的 Mac,又或是第一款執行 iOS 的「筆記型電腦」,更或是完全不同的裝置 ...】
https://ccc.technews.tw/2018/05/ ... me-star-was-leaked/
作者: Man@MFHK    時間: 2018-5-28 16:58

最大問題係。

真係估你唔到。貴州係全國最窮嘅地方。

點解可以咁多高科技公司去設廠。做資訊科技。

呢 ...
掃馬想機 發表於 2018-5-25 23:19

似乎係想谷起貴州,幫佢脫貧⋯⋯
作者: lotus123    時間: 2018-5-28 19:36

騰訊將重要的數據存儲到貴州的數據中心。

【... 為什麼要把數據中心建在隧道里?馬化騰透露,「裡面恆溫恆濕,PUE也就是空調能耗損耗是最低的,可以達1.0—1.1左右,非常低,而且非常安全... 另外,超級建築分析,數據中心建在隧道里也許還有其他安全方面的考慮,例如可以防止物理攻擊及黑客無線侵入 ...】

2.jpg

1.jpg
https://read01.com/yO4d2Pd.html

圖片附件: 2.jpg (2018-5-28 19:31, 111.37 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2061884&k=fc0af36ad0a3849d7e94768ac89107bf&t=1782486489&sid=4NkzCWtF0F



圖片附件: 1.jpg (2018-5-28 19:32, 128.96 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2061885&k=00bec2710e909ed800bb1b3d5f57b2ba&t=1782486489&sid=4NkzCWtF0F


作者: DGCNYO    時間: 2018-5-29 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lotus123    時間: 2018-5-29 21:22

會唔會淺左小小呢.....
DGCNYO 發表於 2018-5-29 15:54

深D個恆溫效果應該會更好,但貴州「天無三日晴、地無三里平」,地下水可能係一個問題,就好似高鐵米埔段漏水...  而一座山恆溫效果應該比一座建築物好。

中鐵起隧道果D架生橫向的效率似乎最好,向下挖再橫向挖的工序會較複雜。
https://www.youtube.com/watch?v=6eJG4QhgfwA
作者: maxpower    時間: 2018-5-30 11:57

咁叫自主研發?
唔好引我地笑啦
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-30 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lotus123    時間: 2018-5-30 22:33

始終覺得咁樣高度,不如人地起完再鋪山仲好.....
DGCNYO 發表於 2018-5-30 21:54

起完再鋪山的話,結構要加固,挖岩洞的話,結構加固似乎簡單D。

貴州位於高原,陰天又多,溫度都唔會太高。
依家上大帽山 23.5°C,大老山 24.7°C  好過留係尖沙咀 30.6°C   
Untitled.jpg

圖片附件: Untitled.jpg (2018-5-30 22:26, 103.37 KB) / 下載次數 34
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062353&k=03ef45e3a085e64d4a823597f3a24fd4&t=1782486489&sid=4NkzCWtF0F






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2