作者: sowca.r 時間: 2014-7-12 17:26 標題: 可捲成圓柱體 LG成功製18"高清曲芒
南韓屏幕生產商LG Display公司昨日(周五)展示18吋、用OLED製成的可捲曲屏幕(上圖),為將來研發出可捲曲大電視邁出重要一步。
半透明屏幕前後可看
這屏幕屬高清屏幕,解像度1200x810像素,即使捲曲成直徑僅6厘米的圓柱體,都能夠正常運作。LG Display形容這技術是一項重要發展,因為這代表該公司能製造50吋可捲曲的電視。LG Display過去都推出過9吋以下可捲曲屏幕的小型產品,但造出比手提電腦屏幕大的可捲曲屏幕還是第一次。
此外,該公司還展示一款半透明的屏幕(下圖)。根據示範,可以看穿屏幕,見到機後的人手。據稱,不論在透明屏幕前或後都能清楚看到影像。
LG目標在2017年研發出60吋可捲曲的透明屏幕。該公司希望透過創新產品,吸引更多消費者購買電子產品。
美聯社/歐新社
就黎lcd都有得玩曲mon
作者: pk_1941 時間: 2014-7-12 18:30
對此類屏幕已經開始覺得了無新意
未來既產品應該會係一"pat" 啫喱, 除pat落平面物體可正常顯示影像外, 亦可投到凹凸不平物體上運作, 如石頭或人面等, 可按變換不同影像外, 亦可改變三維凹凸狀態
自此, 人人都比孫唔空既72變厲害千萬倍, 通過任何邊關無難度
作者: jacky1d01 時間: 2014-7-12 20:50
回覆 2# pk_1941
我覺得未來應該係直接由人眼"睇"到
唔駛顯示出黎
者係得你睇冇其他人睇咁
作者: FlyingForever 時間: 2014-7-16 01:46
Notebook咪帶Mon出街……
而且市面上都有USB外接Mon既產品賣……
作者: fing17173 時間: 2014-7-16 01:49
請問圖呢
作者: eric196511 時間: 2014-7-16 13:13
發明唔等於有實用性
展示唔等於會生產
好多科技新發明曾出現過但好快已經人間蒸發影都無
作者: derrickleung65 時間: 2014-7-17 01:17
本帖最後由 derrickleung65 於 2014-7-17 01:18 編輯
我仲以為得我睇唔到tim
敢問樓主
圖呢
作者: 師奶股神 時間: 2014-7-19 18:33
本帖最後由 師奶股神 於 2014-7-19 20:39 編輯
http://www.oled-info.com/lg-display-developed-worlds-largest-flexible-and-transparent-oled-panels
youtube search: flexible AMOLED/可捲曲透明AMOLED
Sony Develops a "Rollable" organic TFT driven OLED Display
http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201005/10-070E/
作者: 師奶股神 時間: 2014-7-19 18:41
本帖最後由 師奶股神 於 2014-7-19 20:31 編輯
你真係落後
G Flex已經係用緊喱種plastic based flexible OLED ,
flexible screen最重要用途係可以係小型機身提供大尺寸屏幕,便攜度大增。
http://www.youtube.com/watch?v=sJehexDPEsE
Corning flexible glass :
http://www.youtube.com/watch?v=QvZrVLPXam0
A Day Made of Glass... Made possible by Corning.
http://www.youtube.com/watch?v=6Cf7IL_eZ38
仲有,日廠停止研發AMOLED,最主要係佢地冇錢,
即使去年SONY同Panasonic成功研發56吋4K AMOLED TV,都冇能力去量產,所以遲遲未有大尺寸AMOLED TV開賣,
最新消費指,佢地停止研發AMOLED,係因為打算向LG/其他廠買AMOLED panel生產自家品牌AMOLED電視
http://www.oled-info.com/sony-not-ruling-out-buying-oled-tv-panels-lgd-has-no-plans-their-own-factory
作者: sowca.r 時間: 2014-7-20 08:11
tks樓上師兄補元
實唔實用未知,
不過想像第日搬屋搬電視會方便左
作者: 師奶股神 時間: 2014-7-22 22:59
LG's 18" flexible and transparent OLED panels on video
http://www.youtube.com/watch?v=AxbHpXE4VM0
http://www.oled-info.com/lgs-18-flexible-and-transparent-oled-panels-video
作者: shingokin 時間: 2014-7-23 07:51
回覆 9# 師奶股神
請問一下, 有時係手機版見到人話AMOLED好多缺點,
咁大面積的是否克服晒以往手機面對的問題?
想不到日商也去研發AMOLED....
作者: KennyCKL1822 時間: 2014-7-23 08:08
jdi未停止研究
另外有傳聞話Sony下半年將ste oled搬到電視上,當然售價都係天價
一於睇下係咪真
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: jabawack 時間: 2014-7-23 08:48
OLED 同 AMOLED 係兩樣野來,三叔 AMOLED 玩 PENTILE 唔代表其他廠又係咁
作者: 師奶股神 時間: 2014-7-23 15:17
AMOLED=active-matrix OLED(TFT OLED)
PENTILE係講緊sub pixel排例,
AMOLED唔定係PENTILE sub pixel排例(S2, Note2, TabS 10.5都係RGB sub pixel排例)
如果你以為其他廠唔係AMOLED,咁真係唔好意思,
Panasonic, Sony, sony professional, JDI, LG, AUO用緊嘅術都係TFT OLED,即係AMOLED
作者: Omega64 時間: 2014-7-23 15:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jabawack 時間: 2014-7-23 15:56
AMOLED=active-matrix OLED(TFT OLED)
PENTILE係講緊sub pixel排例,
AMOLED唔定係PENTILE sub pixel排例 ...
師奶股神 發表於 2014-7-23 15:17
可能我表達得唔好,令你誤會左,宜家講 AMOLED 係約定俗成有特指三叔產品的意思
你 QUOTE 既外國新聞都係用 OLED 字眼
作者: 師奶股神 時間: 2014-7-23 16:08
本帖最後由 師奶股神 於 2014-7-23 17:37 編輯
電視用面板當然會係高級啲,
好似sony professional嗰啲AMOLED monitor,壽命同質素都好好多。
目前手機上面對嘅難題只有亮度、高密度、壽命,
新嘅AMOLED亮度去到400cdm2以上,屋企用絕對係足夠有餘,
密度上,電視尺寸大,即使4K解像度,24吋也只是184ppi,高密度難題係電視面板上唔會遇到。
電視面板會遇到嘅問題大概係壽命同大尺寸生產良率低,
相信電視唔同電話,電視嘅播放內容較手機有更多動態畫面,除咗電視台icon,
電視用嘅panel應該壽命會好啲,成本較高。
其實日廠,例如sony早係07年已經發怖過全球首部11吋amoled tv,之後亦有將amoled應用係自家產品上,
包括walkman播放器,cyber shot相機屏幕,alpha相機電子viewfinder,日本限定sony Ericsson手機主屏幕,sony professional monitor(e.g. 25"),Head-Mounted Display........

BVME250A
25" Trimaster EL™ OLED Master Monitor E series"
作者: 師奶股神 時間: 2014-7-23 16:13
其實佢地都係amoled嚟,有時sony純面板展示時都有用amoled字眼
作者: 師奶股神 時間: 2014-7-23 16:24
jdi未停止研究
另外有傳聞話Sony下半年將ste oled搬到電視上,當然售價都係天價
一於睇下係咪真
(由 HKE ...
KennyCKL1822 發表於 2014-7-23 08:08 AM
佢show過嗰部55吋4K AMOLED已經係super top emission 同oxide semiconductor TFT,但sony同Panasonic賣咗電視amoled panel研發部門比jdi,但jdi主要係出產中小型面板,
所以估計短期內都唔會有日本產嘅amoled tv panel
作者: KennyCKL1822 時間: 2014-7-23 17:19
佢show過嗰部55吋4K AMOLED已經係super top emission 同oxide semiconductor TFT,但sony同Panasoni ...
師奶股神 發表於 2014-7-23 16:24
頭先講錯左, 個消息係講話8K, 60吋8K
之前已經講過話今年尾/下年年頭會有部30" 4K專業監視器
好可能就係拎呢條生產線去整塊60" 8K PANEL, 只係唔將佢一開四(如果係真既話, 可以想像有幾咁天價)
另外SONY同松下都未正式宣佈, 依家都係新聞佬吹住先姐 (雖然照目前睇, SONY真係好大機會停止OLED係電視方面既研發)
作者: 師奶股神 時間: 2014-7-23 17:31
本帖最後由 師奶股神 於 2014-7-23 17:34 編輯
希望係咁,不過唔切開良率會低過而家,加上sony professional嗰啲係好頂級,真係會好貴我諗,
不過我覺得,現階段仲未普及,目前出amoled依然係一個show off實力嘅表現,lg用較易同較cheap嘅技術加大平賣搶市場,samsung嗰部技術較貴,平唔起,而家收咗山,但sony唔一定要跟風,可以用最頂級技術show off,好似07年嗰時,但而家sony仲窮過嗰時。。。希望sony可以出到
作者: shingokin 時間: 2014-7-25 08:25
回覆 18# 師奶股神
謝謝資料!
作者: louischow0201 時間: 2014-7-30 15:10
LG真係越黎越勁...

